2.Sezon•XIII•

254 17 0
                                    

Iseul:B-bi dakika o-omma?...

O an Iseul ağlamaya başladı ve kafasını bana çevirdi.Benden izin ister gibi bende hemen başımı salladım aşağı yukarı ve Iseul Soon'a doğru yaklaşmya başladı.Soon şaşırmışa benziyodu.Çünkü beni tanıyodu her ne kadar karı koca olduğumuzu daha kabullenmese de.Iseul bi anda Soın'a yaklaştı.Woobin'e baktığımdaysa donmuştu.Sadece olanları izliyodu.Hareketsizce,ve gözlerinden birer damla yaş aktı.O an onların neler yaşadığını,hissettiğini anladım.Çünkü Soon'umu bulunca ilk gördüğümde ben de böyle olmuştum.

Suga:W-Woobin oğlum i-iyimisin?Oğlum ses ver?!

Woobin:B-baba sen şaka mı yapıyosun b-ben mi aklımı yitiriyorum.

Hemen yanına gidip yüzünü kendime çevirdim.

Suga:Oğlum şimdi size bişey anlatıcam ama ağır gelebilir o yüzden gel oturup konuşalalım.

Dedim ve kapıyı kapatıp odada ki ikili kanepeye oturduk.

Suga:Bak şimdi annenizi kaybettiğimizden 7 ay sonra Iseul hastalanmıştı.Hatırladın mı?

Woobin:E-evet.

Suga:İşte o gün annenizi bi hemşire koridor da gezdirirken gördüm.Yanına gittim.Bana inanmadı istemedi sebebi neymiş biliyomusun?Anneniz o gün vurulduğu gün hastane de bana öldü dediler ama ölmemiş çünkü ben gittikten beş on dakika sonra annenizin kalbi çalışmaya başlamış.Ama tekrar arayıp bana haber vermemişler anneniz hafıza kaybı yaşıyo.Bizi hatırlamıyomuş.
O yüzden doktorlar ailesi var mı diye araştırma yapmış.Beni,bizi bulmuşlar ama çağıramamışlar çünkü eğer anneniz hafızasını zorlar ve üzülürse o anki durumu da kritik olduğu için tekrar kalbinin durma ihtimali varmış.Şimdi anladın mı?bunları duyduğumda ve annenizi ilk gördüğüm de ben de şok yaşadım ama onu bulduk.

Woobin:İ-inanmıyorum bu-bu bi mucize ben tam 7 ay ommam olmadan yaşadım kafayı yicektim ama şimdi sen gelmiş bana yaşıyo ve hafızasını kaybetmiş diyodun baba artık dayanamıyorum.

Diyip ağlamaya başladı bende dayanamayıp Woobin'e sarıldım.
Soon'la Iseul'a baktığım da ise birbirlerine sarılmışlardı ayrıca Soon Iseul 'un saçlarını kokluyo öpücükler bırakıyodu.N-ne sarılıyo mu?Hemen ayağa kalkıp Soon'un yanına gittim.
Soon'un önünde diz çöküp konuşmaya başladım.O an o kadar şaşırmıştım ki.

Suga=S-Soon sen h-hatırlıyo musun bizi?

Soon=H-Hayır sizi hatırlamıyorum ama Iseul'u hatırlıyorum o,o benim kızım biliyorum ama gerisini bilmiyorum.Ah!kızımı çok özlemişim.

Suga:N-ne?Woobin sen ne olur olmaz burda dur ben bi doktorla konuşucam.

Woobin:T-tamam.

Dedim ve çıkıp doktorun odasına gittim.Kapıyı çaldım"gel"sesini duyunca içeri girdim.

Suga:Şey pardon ben bişey sorucaktım.Ben Soon'un eşiyim.

Dr:A siz Suga beysiniz gelin oturun lütfen.

Suga:Peki.

Dedim ve masanın önünde duran koltuğa oturdum.

Suga:Şey demin belki bi faydası olur diye çocuklarımı Soon'a getirdim.Ama bişey oldu.

Dr:Söyleyin lütfen?.

Suga:E şey Soon kızım Iseul'u hatırlıyo ama bizi hatırlamıyo.Bana Iseul'un onun kızı olduğunu ve onu hatırladığını söyledi ama Woobin'i yani oğlumu ve beni hatırlamadığını söyledi.Neden kızımı hatırlıyo ama bizi hatırlamıyo?

Dr:Eee hastalığının azaldığının yani normalleşme döneminin başladığına işaret bu ve bu iyi bişey.

Suga:N-Ne gerçekten mi?

Dr:Evet Suga bey fakat.....

Suga:Fakat ne?

Dr:Fakat bu dönemde hiç bileyi kafasına takmaması kendini yormaması lazım eğer daha da düzelirse hem kalbi iyileşecek hem de hafızasının yerine gelme ihtimali %98 kadar.

Suga:Bu iyi demi?

Dr:Evet ama dediğim gibi o zamana kadar kızınız Iseul'u daha fazla yani daha sık Soon hanıma ziyarete getirin.
Ve hafızasını zorlamayın.

Suga:Peki teşekkür ederim.

Dr:Görüşmek üzere.

Oan o kadar mutlu oldum ki anlatamam.Soon iyileşerse eğer bizi de hatırlıyacak.Ve ben onun eski halini çok özledim o zamana kadar onu yormamam lazım umarım iyileşirsin meleğim...😔




Ya arkadaşlar sırf biraz daha uzun olsun diye 2.sezon yaptım okunduğunu görüyorum fakat vote verilmiyo bi yıldıza basmak bu kadar mı zor.Sınır koymuyorum çünkü vote yine gelmicek biliyorum.Neyse sizin vicdanınıza kalmış bişey...

베이 씨는 자신을 봅니다/Bay bay kendinize iyi bakın.

Kötü Mafya Min Yoongi🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin