-Suga'dan-Meleğimin sesi geldi."Suga çabuk gel."dedi.
Ama gerisi yok çok korktum bağırdım.Hemen çıktım arabaya binip tam gaz eve sürmeye başladım.Neler olduğunu az çok tahmin edebiliyodum çünkü.Çünkü son bi kaç günümüz hiç iyi geçmemişti.
Eve geldim anahtarım vardı hemen kapıyı açtım ve o manzarayla karşılaştım gözlerim doldu .Kafamı yedim sandım.Meleğim,bitanem yerde kanlar içinde yatıyodu.Hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim.Arabayı çalıştırdım ve hastaneye ilerlemeya başladım.
Korkuyodum korkmamam elde değildi.Meleğimi,bebeğimizi kaybedemezdim.Daha evlenme teklifime bile cevap verememişti.
Hastaneye gelir gelmez içeri girdim.Suga:LÜTFEN SEDYE GETİRİN ÇOK KAN KAYBEDİYO HAMİLE HEMEN!!!
O sırada ağlıyodum çok kötü oldum.
Meleğimi alıp ameliyathaneye götürdüler.Son üç saattir kapıda oturmuş ağlıyodum.Kapıdan ne çıkan,ne giren vardı.5-10 dakika sonra kapıdan doktor çıktı.Hemen ayaklanıp yanına gittim.Suga:D-doktor bişey söyle ne oldu söyle?!!!
Dr:Üzgünüm eşiniz yaşıyo ama......
Suga:N-ne ama?!
Dr:Bebeği kurtaramadık...başınız sağolsun.
O an başımın üstünden kaynar sular döküldü.Gözüm kararmaya başladı.Hemen düşmemek için tutunup oturdum.Ardından hemşire çıktı hemen yanına gittim.
Suga:O-onu g-görebilir miyim?
Hemşire:Birazdan normal odaya alınacak o zaman görebilirsiniz.
Suga:T-teşekkürler.
Bi 10-15 dakika sonra ameliyathaneden meleğim çıktı.Çok kötü olmuştu.Bunu kim yaptıysa bulup onu mahvedicektim.Hemen yanına gittim ve elini tuttum.Normal odaya aldılar.Yanına gittim sandalyeyi çekip oturdum.
Suga:M-m-meleğim nolur aç o güzel gözlerini ha bolur yanıma gel nolur affet beni?!nolurrrr.
Dayanamıyodum boyna ağlıyodum.Sonra hafif bi kıpırdanma hissettim kafamı kaldırıp baktığım da meleğim gözlerini açmaya çalışıyodu.Hemen kalktım oturur pozisyona geldim,göz yaşlarımı sildim.
Suga:M-meleğim......
Soon:S-Suga b-ben nerdeyim?.
Suga:Meleğim biz hastanedeyiz.
Soon:Hastane mi?!
Olanları hatırlamış olmalı ki hemen karnına baktı.
Soon:S-Suga bebeğim nerde doğdu mu söyle hemen bana getirsinler....
Sadece susmuş ona bakıyodum.Konuşamıyodum sesim gitmişti.
Soon:S-Suga konuşsana konuşsana ya!!!
Suga:Birtanem o melek oldu.....
Göz yaşlarıma hakim olamıyodum.SoonN-n-ne ?ne diyosun sen be getirin bana bebeğimi getirin.!
Hemen hemşireler geldi.Sakinleştirici verdiler.Gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladı kapanırken dediği son kelimeler;"Suga nolur bebeğimizi getir".di.
Hemen odadan çıktım.Ve eve doğru sürmeye başladım çünkü onu yapanı bulucaktım.Evin girişinde güvenlik kameraları vardı.Eve gelince direk güvenlik odasına çıktım.Baktığımla şaşırmam bir oldu.Çünkü b-bu Hana'ydı.Beni Soon'a bahsettiğim bana takıntılı olan sürtük.Geberticektim onu hemen onun çalıştığı bara doğru arabayı sürmeye başladım.
Bara gelince direk içeri girdim adamları arasına girmiş gülüyodu.Yanına gidip kolundan tuttum.Arabaya bindirdim.
Hana:Sevgilim nasılsın?
Suga:Kapat o bok çeneni.!!
Hana:Ne oluyo sevgilim.?
Suga:Bi de sevgilim diyo ya!Hana Kapat o Çeneni benim bi karım var bebeğimiz de vardı senin yüzünden öldü mutlu oldun şimdi polise vericem seni!!!
Hana:N-ne ben öyle bişey yapmadım!
Suga:Yalan söyleme bışuna Hana elimde kamera kayıtları var!
Hana:Offff lanet olsun!
Voteeeee verinnnnnn⭐️💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Mafya Min Yoongi🍷
FanfictionSoon:Hayatım senden önce tam bir b*k gibiydi iyiki hayatıma girmişsin... あ Bu bir BTS hikayesi #방탄