Hatırlatma:Belime sarılıp beni kendine çekti ve beraber uyuyakaldık.
(Sabah olur)
Suga:Soon yanımda bir bebek gibi mışıl mışıl uyuyordu.O uyurken içimden onu öpmek geldi.Yavaşça eğilip sakince öptüğüm sırada Soon gözlerini açtı şaşırdığı halde oda öpmeye başladı.
Soon:Bu günaydın öpücüğümüydü.
Suga:Evet.Nasılmış bakalım benim küçük kızım.
Soon:Hey daha cinsiyeti belli değil.
Suga:Ya kızsa.
Soon:Ya erkekse.
Suga:Tamam tamam hadi gel birlikte kahvaltı hazırlayalım.
Soon:Olur.Dedim ve birlikte aşağı indik birlikte güzel bi kahvaltı yedik.Tam sofradan kalkıcaktık ki aklıma bi soru takıldı.Ben anneme evlendiğimi ve hamile olduğumu nasıl söyliyecektim?
Soon:Suga?
Suga:Efendim?
Soon:Şeyyy ben annemi araya bilir miyim?
Suga:Hayır.
Soon:Ya niye?
Suga:Çünkü bugün annene gidicez.
Soon:Ne seni görürse ve hamile olduğumu bilirse beni mahveder.
Suga:Onları ben hallettim annen evde seni bekliyo. Hadi güzel bişeyler giyin de gidelim.
Soon:Tamam.Daha sonra siyah biraz bol altı tüllü güzel bi elbise giydim.Karnım daha çok belli olmuyor ama dar giyince ortaya çıkıyor.Hafif bi makyaj yaptım.Saçımı topuz yapıp aşağıya indim.Suga da takım elbise giymişti çok yakışıklı duruyodu.
Suga:S-Soon sen ne kadar güzel olmuşsun.
Soon:Sende eee çok yakışıklı olmuşsun.
Suga:Eee şey ben kravatımı takamadım da sen takabilirmisin?
Soon:Tabii ki.Dedim ve kravatı bağlamak için kollarımı boynuna doladım o sırada Suga da kollarını beline doladı.Bir,iki dakika boyunca sanırım bakıştık göz renkleri çok güzeldi.İnsan içinde kayboluyodu.
Suga:Çok güzelsin.
Soon:biraz utandım.Sonra kravatı bağlayıp geri çekildim ve evden çıktık.Suga nın kendi arabası vardı.Ne de olsa adam mafya.Arabaya bindiğimizde biraz telaşlıydım ellerimle oynuyodum ki Suga bunu fark etmiş sanırım çünkü bi eliyle hemen elimi tuttu ve okşadı.O böyle yaptığında kendimi güvende hissediyodum.Sonra bi anda bi mide bulantısı geldi dayanamıyodum.
Soon:Suga arabayı kenara çek.
Suga:Noldu?
Soon:Lütfen.Arabadan inip kenara kustum.Bi kitapta okumuştum hamilelikte bunlar doğal şeylermiş.Tekrar arabaya bindim.
Suga:İyi misin?
Soon:Evet.
Suga:O zaman devam edelim.Ha bu arada sen bana Suga diyosun ya.Benim adım Suga değil.
Soon:Neden öyle diyolar peki?
Suga:Mafyalar arasında herkezin takma adı var.Benimki de Suga.
Soon:Anladım.Peki gerçek adın?
Suga:Yoongi.
Soon:Yoongi...çok tatlı bi isim.
Suga:Hey deme öyle.
Soon:Tamam tamam.
Biz konuşana kadar çoktan gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Mafya Min Yoongi🍷
FanficSoon:Hayatım senden önce tam bir b*k gibiydi iyiki hayatıma girmişsin... あ Bu bir BTS hikayesi #방탄