Özel Bölüm•X•

455 16 5
                                    

15Sene Sonra........

Soon:Iseul,Woobin,Hayatım kahvaltı hazır aşağı gelin.

Suga:Tamam birtanem.

Iseul/Woobin:Tamam omma.

Soon'un Anlatımyla.....

Aradan tam 15 sene geçti.Ve Suga'yla evlendik.Şimdi ise bi kızım ve oğlum var.Çok mutluyuz.

💜🌑💜🌑💜🌑

Kahvaltıyı yapmıştık.Çocukları okula gönderme zamanı.

Soon:Iseul,Woobin geç kalıcaksınız hadi okula.

Iseul:Tamam omma geliyorum abim daha hazırlanıyo.

Şimdi niye abi diyo,diyeceksiniz.Aralarında 2 yaş var.Önce Woobin doğdu.2 sene sonra kızım Iseul doğdu.

Woobin:Omma bugün eve geç gelicem.

Soon:Nedenmiş o?!

Woobin:Eee şey.....

Iseul:Kesin sevgilisiyle birlikte olucaktır tabi kardeşini düşünen mi var anca onun yanına git.!

Woobin:Yaaaa gel buraya küçük bücürük sen benim için bi tanesin meleğim.

Soon:İkinizi böyle görmeyi o kadar çok seviyorum ki bigün biz öldüğümüzde yine böyle olun tamam mı?

Iseul/Woobin:Ya omma...

Suga:Ya benim meleğim bunları düşünme biz hep mutlu bi aile olucaz.

Soon:E iyi de yaşlanıyoruz.Baksana iki tane bücürüğümüz var.

Woobin:Ya omma ben bücürük değilim Iseul bücürük.!

Iseul:Ya hayır....!

Soon:Tamam kavga etmeyin.

Suga:Sevgilim ben işe gidiyorum.

Iseul:Omma biz de çıkıyoruz.

Soon:Tamam zaten bende bugün alış-veriş merkezine markete falan gidicem.

Suga:Tamam hayatım dikkat et görüşürüz.

Soon:Bay bay.

Dedim ve onlar gidince odaya çıkıp bende giyindim.Hazırlanıp aşağı indim araba anahtarı ve ev anahtarını alıp evden çıktım.
Alışveriş merkezine geldiğimde bi mağazaya girdim.Suga'ya,Iseul'a,Woobin'e hediyeler aldım üstünede isimlerini yazdırdım karışmasın diye.
Mağazadan çıkınca karşıma iki adam çıktı.Ağzıma bez kapattılar zaten gerisini hatırlamıyorum.Gözlerimi açtığım da bi sandalyeye bağlanmıştım.Karşım da da Hana ve adamları vardı.Hapishaneden yeni çıkmıştı.

Hana:Selam yine karşılaştık.

Soon:Ne istiyosun benden.?!

Hana:Eskiden istiyodum şimdi gerek yok.Şimdi ki isteğim senin geberip gitmen.

Soon:N-ne?Sakın! Sakın bana dokunma benim çocuklarım var.Bak bırak beni!.

Suga'nın Ağzından

Soon'u nerdeyse 30 kere,40 kere aradım açmıyo.Korkmaya başladım.
Nede olsa bende bi mafyaydım.

Soon'un Anlatımıyla

Kötü bişey yapıcaklarını anlamıştım.
Ölmeye yada artık ne yapıcaksa hazırdım fakat arkamdan üzülüp yıkılacak aileme,Suga'ma,Iseul ve Woobin'e üzülüyorum.

Hana :Zaman geldi tatlım.!

Soon:N-ne diyosun be bak geçmiş geçmişte kaldı senin de yeni bi hayatın olsun bırak beni.!ailem var bak.

Hana:Üzgünüm dedi ve bi anda tetiği çekti.

Zaten gerisi yok karanlık ama öleceğimi anlamıştım çünkü silahı kafama sıktı.
Neyse.....kendinize iyi bakın ailem.

Suga'nın Anlatımıyla

Hana'nın deposuna geldim.İnşallah korktuğum şey olmamıştır.
Depoyu girdiğim gibi yere yığıldım.

Suga:M-meleğim kim yaptı LAN BUNU ŞEREFSİZLER!

Hemen alıp hastaneye götürdüm...
İki saattir kapıda bekliyorum gelen ne giden var.

Suga:Meleğim bu zamana kadar herkes kendi ailem bile beni bırakıp gitti yalvarırım sen gitme.....nolur.?!

Derken kapıdan doktor çıktı.
Suga:Doktor noldu iyi demi hı?!

Dr:Iıııı...şey.

Suga:Ne doktor konuşsana?!

Doktor:Başınız Sağolsun.....

Dedi ve gitti.O an gözlerim karardı başım dönmeye başladı göz yaşlarım damla damla akıyodu.Hemen yanımdaki koltuğa oturdum.Şimdi en kötü şey ben bunu nasıl kaldırıcam onsuz nasıl yapıcam ve çocuklarıma nasıl söylicem?!......

Bizim hikayemiz hep böyleydi işte hiç mutlu olamadık.Burda hiç mutlu olamadı umarım diğer dünyada mutlu olur ne de olsa o bir melek demi....

Evet  bi hikayenin sonuna geldik.Ne demişler her hikayenin sonu iyi bitmez çünkü herkezin kaderi farklıdır...💔🌑🖤
Bikaç foto bırakıp gidiyorum.

💔🌑🖤Bikaç foto bırakıp gidiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kötü Mafya Min Yoongi🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin