•V•

571 32 4
                                    

Soon:Ee Suga bilemiyorum.......

Suga:N-ne bilemiyorum mu?

Soon:Suga bu olanlar bana ağır geldi şimdi bide hamileyim yani......

Suga:Anlamadım Soon anladım tamam mı o zaman bu bebeği de aldırırız tamam mı?

Soon:S-s Suga sen ne diyorsun ben şaka yapmak istemiştim.(ağlamaya başlar)

Suga:N-ne?

Suga:Ben bi an sinirden öyle dedim özür dilerim Soon.

Soon:........

Suga:Bitamem konuşmicak mısın?Ya Soon nolur konuş ya nolur?!

Soon:Ne diyim Suga ben sana şaka yapıcaktım ama sen ilk fırsatta gidiceğimi düşündün ya sen bunu nasıl düşünürsün ya bizim bebeğimiz var birbirimizi seviyoruz ama en ufak bi şakada birbirimizi bırakabileceğimizi düşünüyosun ayrıca bebeğide aldırırsın ne demek ya o bizim canımız bizim bebeğimiz değilmi HA SÖYLE SÖYLESENE!(ağlar)

Suga:Soon...

Soon:NE SOON NE?!

Suga:Ben özür dilerim...

O sırada o kadar sinirlenmiştim ki o an ki mutluluğum kaybolmuştu.Ben de Suga'nın yanından ayrılıp eve gitmeye karar verdim ki biri bi anda kolumu tutup kendine çekti.

Suga:Bak gerçekten çok üzgünüm Soon ya nolur ben anlamadım özür dilerim.

Soon:Suga sen bence bu dediklerin çok ağır bence biraz düşün biz de biraz ayrı kalalım .

Suga:Ne diyosun sen Soon hem nereye gidiceksin.?

Soon:Görüşürüz.

Onu orda öylece bırakıp gitmiştim ama yaptıpları çok ağırdı.Keşke dilimi arı soksaydı da şu şakayı yapmasaydım.

Nereye gidicem diye düşünürken aklıma annemler geldi ama gidersem kızabilirdi.Olayın büyümesini istemiyodum.Bide onunla uğraşamazdım.
Biraz daha düşününce aklıma çok yakın bi arkadaşım vardı.Çocukluk arkadaşım Soobin.Ama utanıyorum.Neyse gidip sorsam iyi olur zaten en fazla iki gün kalıcaktım.
Neyse telefondan adını bulup aradım.

-Telefon Konuşması-

Soon:Alo ?Soobin sen misin?

Soobin:S-Soon sen misin?sonunda ardın ya sen nerdesin kızım nasıl özledim sen biliyo musun?

Soon:Anlaşıldı sensin.Ee Soobin ben senden bişey istiyicektim.

Soobin:Söyle başımın tatlı belası.

Soon:Ya şimdi niye öyle dedin?

Soobin:Kızım sesinden belli yine bi bok yemişsin .

Soon:Tmm tmm daha fazla uzatmicam ben sende iki gün kadar fln kalabilirmiyim?Tabi eğer müsaitsen?.

Soobin:Tabii ki konum atim gel.Bekliyorum.

Soon:Tamam bay bay.

-Telefon Konuşması Bitti-

Taxi'ye binmiştim.Soobin hiç bi zaman beni kırmazdı.Aramızda iki yaş vardı.Küçükken de binevi benim abim sayılırdı her ne kadar öz olmasada......
Eve gelmiştim eve baktımda baya büyüktü.İki katlı bahçeli falan dı.Heralde istediği mesleği mimarlığı kazanmıştı.Neyse sonra sorardım.
Bahçeye girdim ve zile bastım.Kapıyı Soobin açtı.Hemen yapıştı bana kemiklerimi kırıcak gibi sarılıyodu.

Soon:Ya Soobin d-dur kemiklerim.

Soobin:Ah!pardon seni çok özlemişim.

Dedi çekilip karnıma baktı az da olsa artık yavaş yavaş belli oluyodu.

Soobin:S-Soon bu ne s-sen hamile misin?

Soon:Iıı şey...evet.

Soobin:Ne ara evlendin?

Soon:Soobin içerde konuşsak.

Soobin:Ah!pardon şaşırınca kafam gitti.

İçeri geçtik ev harbi harbi büyüktü.Koltuğa oturdum.Soobin'de karşıma oturdu.

Soobin:Ee bişey içer misin?

Soon:Olur çok susadım da.

Soobin:Peki UNNİE Bİ BARDAK SU GETİRİR MİSİN?

Hizmetçi:HEMEN EFENDİM.

Su geldi Soobin bana verdi bende içip masaya koydum.

Soobin:Eeee anlatmican mı?

Soon:(Olan herşeyi anlatır)

Soobin:Oha kızım neyse sen burda istediğin kadar kalabilirsin.Zaten tek yaşıyorum.Bebişede bakarız.

Soon:Çok teşekkür ederim Soobin iyi ki varsın.

Soobin:Arkadaşlar ne için var.

Ya arkadaşlar gerçekten anlamıyorum şu yıldıza basıp bi vote vermek çok mu zor.Okuyanları görüyorum.Aktif olmaya çalışıyorum boyna bölüm atıyorum ya nolur.Bi daha bölümü beğenen ilk kişinin hesap adını bölüm sonuna yazıcam.Hadi görim sizi bay bay.✋🏻
지신을 돌봐조십시오.

Kötü Mafya Min Yoongi🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin