2.Sezon•XIIII•

213 12 1
                                    



Aradan tam iki hafta geçti ve artık Soon daha iyi olmaya başladı.Boyna doktor bizi arayıp Soon'un Iseul 'u yanında istediğini söylüyo.Geçen gün bana Woobin nasıl dedi o an şaşırdım ama onu sıkmamam gerekiyo o yüzden sadece iyi dedim.Yavaş yavaş hatırlamaya başladı. Dr da iyi gittiğini söyledi.Merak ettim ve Soon'un yanına çıkmak istediğimi söyledim.Dr'da kabul etti zaten Iseul okul da olduğu için arada ben geliyorum.Soon'da bize az çok alıştı artık.

Kapıyı aralayıp baktığım da Soon'un camın önünde dışarıyı izlediğini gördüm.Bilmiyorum nedenini ama bi an ona sarılmak,koklamak,öpmek geldi içimden.Sessiz adımlarla yanına gidip kollarımı beline sardım,kafamı da omzuna koydum.Kokusunu özlemişim.Şaşırsa da sanki bu anı bekliyomuş gibi bana bakıp ellerini ellerimin üstüne koydu.Bende ne kadar şaşırsam da bu anın bitmesini hiç istemedim o an.Kulağına yaklaşıp fısıldadım"seni seviyorum sevgilim".
Oda konuşmaya başladı"bende seni".

Suga:N-ne?S-Soon sen?...

Soon:Sevgilim kullandığım ilaçlar be haplar etki gösterdi...ben artık herşeyi hatırlıyorum.Ve...seni...çok özledim.

Suga:Soon ben seni çok seviyorum.

Dedim ve dayanamayıp aylardır kavuşamadığım o dudaklara yapıştım.Onu o kadar çok özlemiştim ki.Soon'un kolları da ensemdeki saçlarımla oynudağıdı için daha da rahatladım.Onun yanında huzur buluyorum.Ayrılıp alınlarımızı birleştirdim.

Soon:Daha önce hastaylen sana kötü davrandıysam ben özür-

Suga:Hayır yapmadın...Tam tersine hep yanımızda durmamızı istedin.

Soon:Bi dakika Iseyl ve Woobin'im nerde?onları da çok özledim.Onlar ne zaman gelicek?

Suga:Şu an okuldalar ben zorla gönderdim normal de gitmiyolardı...daha doğrusu gitmemeye çalışıyolardı.

Soon:Anladım...😔

Suga:Ya~üzülme sadece yanından gitmek istemediler.

Soon:.....

Suga:E şey biliyorum ani olucak ama sana bişey sormak istiyorum.Eee şey...seni...vuran kişiyi hatırlıyomusun?

Soon:E-evet...sanırım adı...Hana'ydı.😖

Suga:Hayır ağlama yalvarırım...ben sadece ona ne olduğunu söyliyecektim.

Soon:Ne oldu?

Suga:Müebbet hapis cezası aldı...ayrıca bütün adamları ve ona çalışan pisliklerin de hepsi hapse girdi.

Soon:G-gerçekten mi?

O an hiç beklemediğim bi şekilde Soon bana sarıldı.Bende anlayınca kollarımı beline sardım.

Suga:Soon'um sen bekle ben doktora haber vermek istiyorum.Tamam mı?

Soon:A peki.Şey aşkım bişey sorucam?

Suga:.....

Soon:Aşkım duyuyo musun?

Suga:Ah şey e-evet.

Soon:N'oldu?

Suga:Şey s-sen aylar sonra bana aşkım dedin ya tuhaf geldi.

Soon:A peki.Hadi git şey doktora ne zaman taburcu olabileceğimi de sorarmısın?😊

Suga:Tamam.

Kötü Mafya Min Yoongi🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin