Nu am putut dormi toată noaptea după tot ce s-a întâmplat aseară, ma trezesc singura in pat uitându-mă la ceasul de langa mine care indica ora 7:25. Ma ridic repede din pat imbracandu-ma într-o pereche de blugi mulați cu o maneta alba, imi pieptăn parul, ma machiez apoi imi iau valiza impreuna cu bani și plec spre liceu.
Mei se pare ca a plecat mai devreme, oare s-a supărat pentru ca am refuzat-o ieri? Ajunsesem in fata liceului unde erau doua autobuze mari iar langa ele erau toate elevele din liceu.
- Eli! O vad pe Aliss care imi face cu mana zambindu-mi, merg spre ea si o iau in brate.
- Aliss nu stiam ca vi si tu.
- Cand vine vorba de tabere, nu lipsesc niciodata. Începem sa radem cand vocea unei doamne se aude spunându-ne sa facem liniște.
Aceasta ne explica unde vom merge și unde vom fi cazați apoi ne inmaneaza fiecăreia cate o carticica pe care scria Student ID. O Deschid si imi vad poza pe care o am și in carnetul de note impreuna cu datele mele personale, inchid carticica si o pun în rucsac apoi urcam in autobuz.
•
Drumul a fost lung dar distractiv, am cantat, am mâncat și am mai povestit cu Aliss. Nu i-am spus de "cearta" mea cu Mei, nu vreau sa afle nimeni plus ca acum cred ca si-a găsit pe altcineva...tot drumul a stat cu Izabella, au ras impreuna, au mâncat impreuna, au povestit impreuna.
- Eli esti ok? Vocea lui Aliss ma trezeste din gândurile mele dandu-mi seama ca deja am ajuns.
- D-da sunt ok. Nu eram.
Ma ridic de pe scaun urmata de Aliss, iesim din autobuz și rămân uimita de peisajul alb din fata mea, tot locul era acoperit de zăpadă alba.
- Wow Eli, nu-mi vine sa cred ca voi sta aici 5 zile alături de tine. Ma ia in brate apoi ma apuca de mana și mergem după grupul de fete.
Ajungem în fata hotelului care din câte am înțeles are sauna, perfect, la cat de frig e afara nu-mi strica o sauna. Intram in hotel unde primim o cheie de la o camera impreuna cu numărul ei, Aliss imi ia cheia din mana și fuge cu ea pe scarile de sticla.
- Aliss dă-mi o inapoi!
- Daca vrei cheia trebuie sa ma prinzi Eli! O iau la fuga după ea pe scari pana ajung la etajul 1 unde am dat de un hol imens.
Ma uitam după Aliss dar n-o vedeam nicăieri, mergeam pe hol cand simt o mana care ma trage într-o camera si închide usa. Cand ma uit sa vad cine m-a tras cu forța dau de Aliss râzând punându-se in pat.
- Aliss, ți-a mai zis cineva ca ești nebuna?
- O haide Eli a fost amuzant.
- A da? Pai și asta o sa fie atunci. Am lăsat bagajul sa cada pe jos și am sărit peste Aliss în pat, am inceput s-o gadil pana a început sa rada cu lacrimi și sa ma roage sa încetez.
- Eli gata te rog numai p-pot! Am zambit si am lasat-o intinsa in pat râzând încontinuu.
Ma întind pe patul meu care era langa al ei si ma uit prin camera, era chiar frumoasa. Pe pereți domina un crem deschis, fata in fata cu paturile era un televizor impreuna cu o tava cu doua pahare, in dreapta televizorului era un perete din sticla care iti oferea o priveliște minunata iar langa perete era usa care dadea spre o baie.
- Eli hai sa mancam ceva.
- Merg eu jos sa iau ceva de mâncare ok?
- Ok te aștept aici.
Iau cativa bani la mine bagandu-i in buzunarele hanoracului meu alb apoi ies din camera. Imi bag mainile in buzunare și imi las putin capul in jos, oare Mei mai simte ceva pentru mine? Măcar ca sora dacă nu ca suflet pereche, ma pregătesc sa cobor scarile cand ma lovesc de cineva cazand pe jos.
CITEȘTI
Sisters {18+}
RomanceEliza, o fată de 18 ani este admisă la academia de fete din L.A. Cu toate că tatăl ei a murit din cauza unei boli foarte cumplite, își trăiește viața din plin alături de prietenii și mama sa care o iubește necondiționat. Chiar și dupa moartea tatălu...