Capitolul 11

1.6K 41 19
                                    

Ies din camera inchizand usa după mine rezemandu-ma de ea lasandu-mi corpul sa cada pe jos, imi las capul pe spate uitându-mă pe tavanul holului. Nu pot renunta la Mei oricat as vrea, ea este singura persoana pe care o iubesc, in care am încredere. Nu, nimeni n-o poate iubi pe Mei cum o iubesc eu, nu-mi pasacine o iubește sau cine a iubit-o pana acum eu știu sigur ca o iubesc cu adevărat.

Ma ridic de pe jos mergând în camera mea unde o gasesc pe Aliss în pat dormind, sting televizorul apoi lumina si ma bag în pat uitându-mă pe peretele de sticla pana somnul pune stăpânire pe mine.

- Eli trezirea, am întârziat la micul dejun! Imi deschid leneșa ochii frecandu-mi putin uitându-mă la Aliss.

- M-mic dejun? Pai nu mancam in camera?

- Nu, mancam la restaurant astăzi. Oftez dandu-ma jos din pat.

Deschid bagajul de unde imi iau o pereche de blugi  cu talie inalta impreuna cu o maneta alba iar pe deasupra un cardigan negru gros.

Deschid bagajul de unde imi iau o pereche de blugi  cu talie inalta impreuna cu o maneta alba iar pe deasupra un cardigan negru gros

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi pieptăn parul apoi ma machiez putin dandu-ma cu parfum.

- Sunt gata. Aliss ma priveste timp de cateva secunde apoi ia cheia ușii facandu-mi semn sa ies.

Aliss încuie usa apoi coboram spre restaurant. Intram inauntru unde o vad pe Mei impreuna cu Izabelle la o masa, parca numai vedeam pe nimeni si nu auzeam pe nimeni inafara de ele doua.

- Eli uite o masa libera. Vocea lui Aliss ma trezeste din " trasa" mergand după ea asezandu-ne pe scaune.

- Eu cred ca o să-mi iau o omleta cu un suc de portocale, tu ce iti iei Eli? In timp ce Aliss se uita pe meniu eu ma uitam cu coada ochiului la Mei, sincer niciodata nu am văzut-o atat de fericita cand este cu Izabelle.

- Eli, tu ma asculți?

- Da, o sa-mi iau un sandwich.

- Un sandwich? Eli ce se intampla cu tine? De obicei esti mai plina de viata, mai vesela. Asa e, decand am văzut acel inel pe degetul lui Izabelle parca am intrat intr-o stare de...gelozie.

- Nimic, nu prea mi-e foame.

- Bine...

Parca nu aveam chef de nimic azi, merg după Aliss în camera unde ma întind in pat uitându-mă in gol. Dacă Mei si-a găsit pe cineva asta înseamnă ca imi pot gasi si eu pe cineva.

- Eli eu merg sa-mi iau câteva dulciuri, iti iau și ție? O privesc pe Aliss timp de cateva secunde apoi ma ridic venind aproape de ea.

Aceasta ma priveste putin îngândurata oprindu-se in mijlocul camerei, o împing pe pat venind peste ea lipindu-mi buzele de ale ei. Acest sărut...nu este la fel ca celelalte, ma despart din sărut lăsându-mi lacrimile sa curgă cazand pe fata lui Aliss.

- Eli, ma speri ce ai patit?

Tot corpul tremura ca o gelatina, lacrimile nu se opreau din curs, ma simțeam îngrozitor. Ma ridic de pe Aliss lasandu-mi capul in jos strângându-mi pumni.

- Imi pare rau. Ies din camera alergând pe holul imens al hotelului.

Fiecare amintire cu Mei, fiecare atingere, fiecare sărut imi acaparau acum mintea trebuie s-o vad pe Mei iar de data asta, să-i spun tot ce simt. Printre lacrimi disting chipul lui Izabelle care voia sa intre în cameră, ma opresc în fata usi si dau buzna in camera dar nu este nimeni.

- Eliza Aihara ce crezi ca faci?! Stau in mijlocul camerei uitându-mă in gol, mintea mea nu-mi dadea voie sa aud nimic.

- Hei! Cu tine vorbesc.

- Izabelle, trebuie sa-mi spui unde este Mei.

- De ce as face asta? Ea nu te mai iubește Eliza. Ma priveste zâmbind satisfăcută.

- Sti ceva, poate ai dreptate, dar chiar dacă nu ma mai iubește eu tot o voi iubi. Trec pe lângă ea de parca nici nu ar exista pregatindu-ma sa ies pe usa.

- A și încă ceva, nimeni nu o iubește pe Mei la fel de mult cum o iubesc eu. Ii zambesc apoi inchid usa coborand scarile.

Ma uitam in jur dar nu o vedeam pe Mei, unde ar putea fi? Alerg prin hotel uitându-mă după Mei cand vad o fata din consiliu elevilor, ea sigur știe unde este Mei.

- Hei, ai văzut-o pe Mei?

- Președinta pentru tine, și da am văzut-o.

- Unde

- A iesit acum 10 minute pe terasa hotelului.

Alerg pe scarile din marmura care duceau la terasă, cu cât urcam mai mult ii simteam parfumul lui Mei răspândit prin aer. Dau buzna pe usa alba văzând-o pe Mei uitându-se spre cer.

- Mei! Aceasta își întoarce capul uitându-se la mine cu aceasi fata, lipsita de emoție, ma apropii de ea gâfâind putin încercând da-mi controlez respirația.

- Mei...trebuie sa vorbim despre ce se întâmplă. Nu schițează nicio emoție pe chip, ma priveste aproape indiferenta.

- Mei, chiar dacă nu ești sora mea de sânge eu de iubesc oricum si decand m-ai sarutat prima data...nu stiu ce se intampla cu mine ma gândesc numai la tine, nimeni nu te v-a iubi asa cum o fac eu Mei, stiu asta și mai stiu ca și tu ma iubești chiar dacă nu vrei sa arati asta. Atmosfera este apăsătoare iar Mei doar ma privește apoi își schimba privirea spre cer.

- Uite Mei... nu-mi pasa cu cate persoane ai fost înaintea mea, eu chiar te iub-

- Te rog sa te opresti Eliza, suntem doar surori si in plus, cineva si-a mărturisit iubirea fata de mine. Măresc ochi uitându-mă in gol, Mei chiar a spus asta? Suntem doar surori, surorile nu fac asta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sisters {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum