Capitolul 8

1.8K 43 1
                                    

Stau intinsa in pat si ma gândesc la Mei, după ziua de ieri mintea mi s-a blocat la momentul în care Mei m-a sarutat. Acel sărut...a fost diferit fata de celalte. Un ciocănit la ușa ma "trezeste" din gândurile mele, ma ridic ca arsa din pat ieșind pe usa camerei ca fulgerul iar când ajung in hol simt cum ochii imi ies din orbite.

În fata mea sta Mei cu bagajul langa ea iar bunicul ei in spatele ei.

- Imi pare rau ca am luat-o pe Mei de langa dumneavoastră doamnă Aihara, va promit ca nu se v-a mai întâmpla.

Mama o i-a in brate pe Mei si incepe sa plângă  de parca nu a mai văzut-o de un an. O înțeleg pana la urma, și eu am suferit la fel de mult după ea. Bunicul lui Mei pleaca apoi mama o ajuta cu bagajele, eu luând-o in brate de fericire ca s-a reîntors acasa. Mergem in camera unde își aranjează hainele și celalte lucruri apoi se isi ia șamponul si gelul de dus pregătindu-se sa intre in baie.

- Mei...pot veni cu tine?

- Daca asta vrei.

Ea iese din camera eu urmând-o spre baie unde ne dezbrăcat de hainele pe care le punem pe masina de spălat apoi eu dau drumul la apa dusului iar Mei isi umple cada cu apa. Las apa sa-mi ude parul brunet dându-mi șuvițele de pe fata in spate, în timp ce apa fierbinte curgea suriaie pe pielea mea ma uitam cu coada ochiului la Mei care stătea relaxată in cada plina cu apa care ii ajungea aproape pana la sâni.

Pare plictisita, imi scutur putin capul apoi opresc apa pentru a-mi spala corpul. Apuc buretele alb pe care il umezesc putin apoi torn gel de dus pe el plimbandu-l pe corpul meu. Tresar putin cand simt cum mana lui Mei este pe a mea apucand buretele iar cealalta mana și-o pune pe bazinul meu simtindu-i capul pe umărul meu.

- Lasă-mă pe mine sa te spal.

Nu scot niciun cuvânt, nu stiam ce sa spun defapt pentru ca Mei nu sa oferit niciodata sa ma spele pe corp, plimba acel burete dureros de incet pe talia mea făcându-mă sa scot un mic scancet cand ii simt cealaltă mana pe sânul meu.

Imi linge pielea subțire a gatului mușcând-o putin făcând ca un fior sa urce pe coloana mea, imi las capul pe spate inchizandu-mi ochii pentru o secunda. Simt cu Mei isi îndepărtează buzele de pielea mea continuând sa ma spele pe spate. De ce s-a oprit? Se simțea...bine.

Prefer sa nu aflu răspunsul la aceasta întrebare si sa ma bucur de acest moment, Mei ma clătește de tot săpunul împrăștiat pe spate apoi ne stergen cu prosoapele de pe masina de spălat. Ne îmbrăcăm in halatele noastre ieșind din baie impreuna cu aburul cald.

Intram in camera eu asezandu-ma in pat uitându-mă pe tavan zâmbind. Ma ridic brusc în șezut cand aud cum se încuie usa camerei văzând-o pe Mei stand în dreptul ușii cu o mana pe cheie.

- Mei? Esti bine? Nu-mi răspunde, isi lasa putin capul in jos timp de câteva secunde apoi expira și ma priveste in ochi.

Vine spre mine cu pași egali in timp ce își desface nodul de la cordonul halatului, ma panichează putin incercand sa ma dau mai in spate dar nu apuc prea mult. Genunchiul lui Mei era între picioarele mele punându-și bratele pe langa corpul meu, ma privea intens in ochi fara a spune ceva.

Era o liniște intensa intre noi, încercam sa ma uit oriunde altundeva dar nu puteam deoarece halatul lui Mei se desfăcute mai tare  incat acum ii puteam vedea sanii inca putin umezi.

- Eliza, stiu ca ești sora mea mai mare și nu ar trebui sa fac asta dar eu te iubesc și...

- Si?..

- Te vreau. Nu-mi venea sa cred ce tocmai am auzit, Mei nu mi-a mai zis niciodată asa ceva.

Si eu o iubesc la fel de mult dar credeam ca ma iubește doar ca pe o sora.

- Tu..ma vrei? Ma uit la ea pentru câteva secunde apoi imi lipesc buzele de ale ei punandu-mi mana pe maxilarul ei.

- Da Mei, te vreau. Aceasta ma împinge ușor pe pat dezgandu-mi nodul de halat dandu-l jos.

O dezbrac si eu rămânând amândouă goale sarutandu-ne, ne despartim din sărut cand rămânem fără aer gâfâind de parca am venit de la un maraton, un maraton nesfârșit. Mei coboară la gatul meu sugand cate o părticică din pielea mea, incep sa gem necontrolat cand ii simt mana calda peste feminitatea mea.

- Shh surioara, mama este in camera cealaltă și ne va auzi dacă nu te abti.

- F-fa-ma sa ma abțin. Imi zâmbește apoi își zdrobește buzele de ale mele in timp ce imi mângâie corpul cu atingerile ei fine.

O prind într-o îmbrățișare in asa fel încât acum eu sa fiu peste ea, imi las capul pe sanii ei muscand putin pielea apoi coborand cu limba pana pe abdomenul ei. Imi ridic privirea cand o aud pe Mei gemand apoi lăsându-și capul in perne, imi duc mana spre coapsa ei atingand-o  cu un deget urmat apoi de toată mana.

Imi schimb privirea spre corpul ei cand imi apuca fata in mainile sale ridicându-și capul pentru a ma saruta, imi inchid ochii și ma las în mainile lui Mei simtindu-i limba cum dansează in gura mea. Vin langa ea stand acum fata in fata întinse in pat, ținându-ne de mana saruntandu-ne.

Sisters {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum