Capitolul 1

3.9K 62 34
                                    


- Chiar te-ai sărutat cu el?

- Da sunt așa de fericită, însfârșit am gasit pe cineva care ma iubeste cu adevărat.

- Dar tu Eliza? Iti place de un băiat?

- Da, m-am sărutat cu el chiar la mine acasă.

- Wow, frumos.

Azi este ultima zi din vacanta de vară, ultima zi în care mai pot sta cu prietenele mele la cafeneaua noastră preferată în timp ce ne laudam și barfim băieții.

Evident că nu aveam niciun iubit, nu ca n-as vrea sau pentru ca mama nu ma lasa sa am unul doar ca, fiecare băiat de care imi place este luat de altă fata. Se duce ca vara este anotimpul în care te indragostesti dar se pare că pentru mine nu este valabil.

Mhm, imi las capul pe masa lângă cafeaua mea cu gheață gândindu-mă cum va fi prima zii la academia de fete. O sa fie greu să-mi fac un prieten ținând cont de faptul că este o Academie de fete dar...poate noile mele colege au prieteni.

Nici nu mi-am dat seama când soarele a apus, imi termin cafeaua, imi i-au telefonul de pe masa si ma ridicat de pe scaun.

- Fetelor, eu plec. Maine e prima mea zi la academie.

- Oh, bine Eli, succes!

- Mersi

Ne luăm în brațe apoi plec spre casă. Era frumos afara, nu-mi venea să cred ca azi se termină vacanta de vară. Eh, a fost frumos cât a durat, intru în bloc unde astept liftul. Ajunsă acasă ma duc în camera mea unde ma dezbrăcat de haine și intru în cada plină cu apă caldă. Imi bag capul sub apă pret de câteva secunde apoi încep să imi spal corpul.

N-a durat mult baia, m-am schimbat în pijamalele mele albe apoi m-am băgat în patul meu. Ar trebui să ma culc dacă vreau sa fiu odihnită pentru maine. Imi pun ceasul sa sune apoi imi închid ochii.

                             •••

Alarmă telefonului suna fix cand dormeam mai bine, i-au leneșă telefonul in mana si o opresc. Mai stau pret de câteva minute în pat apoi ma ridic leneșă din pat. Imi pieptan părul apoi decid să ma imbrac într-o cămașă roz pal, cu fusta neagră. Ma machiez puțin, imi dau cu putin glos apoi imi i-au ghiozdanul în care aveam cărțile. Imi i-au telefonul și plec spre academie.

Am ajuns relativ repede cu autobuzul, era o clădire uriasa alba cu o nuanță de bej. Toate fetele care veneau se uitau la mine de parcă benisem de pe alta planetă. N-au mai văzut o fată machiata? Eram gata să intru în clădire când o voce ma oprește.

- Hei tu! Oprește-te te rog.

Când ma intorc dau peste o fată cu părul scurt brunet,care poartă ochelari, îmbrăcată la fel ca celălalte fete din jurul meu numai ca pe brațul drept, avea o panglica roșie pe care scria Consiliul elevilor.

- E ceva ne în regulă cu mine?

- Da, în primul rând, uniforma ta nu este adecvată academiei, machiajul nu este permis iar deasemenea telefoanele sunt strict interzise.

- C-ce? Sunt nouă în această academie, de unde era să stiu toate astea?

Toate fetele se opresc în loc pentru a urmări ce se întâmplă, puteam auzit cum fiecare îi susotea alteia ceva. Toate își i-au privirea de pe noi când o fată cu pielea alba, fără nicio emoție pe fata, cu părul blond scurt înaintează spre noi.

- Președinta!

- Toate regulile acestei academi sunt stricte și importante. Fiecare elev este tratat un mod egal, dacă ai o problemă cu asta, te sfătuiesc să nu ne faci probleme.

Sisters {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum