bad reputation

1.3K 67 48
                                    

Sınır 30 oy ve 30 yorum.

Medyadakı ilham kaynağı şarkı.

🌊🌊🌊

"Beni yoruyorsun, neden artık şu lanet haberleri durdurmuyorsun?" Menajerim başını tutarak konuştuğunda yorgun gözlerim onu tepkisiz ve suskun bir şekilde izlemeye devam etti.

Saatlerdir bu koltukta oturarak yaptığım gibi.

Sadece onlar konuşuyordu, açıkçası bir yerden sonra dinlemeyi de bırakıyordum. Beynim daha fazlasını kaldıramıyordu, zaten içerisi bir kaos gibiydi.

"Hayranlarına bile kötü örnek oluyorsun, hakkında durmadan uyuşturucu, barlar, aşırı doz, paparaziler ile kavga gibi haberler çıkıyor." Elimi cebime götürüp sigara paketini çıkararak içerisinden bir tane aldım. Yakarak dudaklarım arasına yerleştirdiğimde beni şaşkınlıkla izleyen Debora'ya baktım.

"Sen de ister misin?" Paketi uzattığımda elimi iterek ceketini koltuğun üzerinden aldı.

"Sen ne kadar akıllanmaz olsan bile şirket ile görüşeceğim bakalım kendi ellerinde yarattığın kötü şöhretini kurtarabilir miyiz?"

Kapıyı çarparak stüdyodan çıktığında ona bakma zahmetinde bile bulunmayarak dudaklarım arasındakı dumanı havaya üfledim.

Kapıyı çarparak stüdyodan çıktığında ona bakma zahmetinde bile bulunmayarak dudaklarım arasındakı dumanı havaya üfledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim hala açık olan televiziyona döndüğünde her hangi bir magazin programında kendimi izledim.

'Zayn Malik yeniden kırmızı gözleri ile bardan çıkarak arabasına yürürken onu çekmeye çalışan kamerayı eliyle yere fırlattı.'

Kadın konuştuktan sonra görüntüler ekranda belirmişti.

Ama hiç kimse bana hakaretler kullanarak sorduğu sorulardan bahsetmiyordu. En kötü anımı yakalamak ister gibi üzerime daha çok geliyorlardı, kendi özel alanım olduğundan bile şüpheliydim.

Stüdyonun kapısı açıldığında içeri giren sarışına baktım. Küçük burnu kızarmıştı, kaşları çatıktı ve yine kavga için burada olduğu oldukça açıktı.

Derin bir nefes alarak dumanı dışarı bıraktım. Sonrası ise yine aynı olmuştu, kısa bir özet geçeyim.

'Modellik kariyemi mahvediyorsun!'

'Sadece kendi adını değil benim adımı da kötülüyorsun!'

'İlişkimiz için hiçbir şey iyiye gitmiyor!"

'Neden kendine çeki düzen vermiyorsun?!'

Julia ilk başlarda promo ilişkisi olarak şirketin seçtiği güzel ve ünlü bir modeldi. Yaptığımız çekimler, şirin röportojlar ile ilk başlarda oldukça iyi giderken birkaç aydır gerçeğe dönüşmüştü. Ve ya dönüşme evresindeydi hala diye bilirdim, bunun insanlara daha çok inandırıcı geleceği için menejerlerimiz de çok sevinmişti.

Açıkçası bunu onların mutluluğu için yapmamıştım sadece Julia son zamanlarda hoşuma gitmişti. Ve bir de seks... seks yapma şeklini seviyordum.

Ama o da anlamıyordu, hiç kimse anlamadığı gibi. Hissettiğim duyguları, çöküşümü anlamıyorlardı. Hiç kimse beni dinlemiyordu.

Sorunlarım vardı, hastalıklarım, korkularım. Yeme bozukluğu, anksiyete ve bunun da kendi ile getirdiği uyuşturucu problemleri vardı. Diğer yandan insanların benden gözlentileri ve baskıları da vardı.

"Zayn, bu haberler herkesi üzüyor ve kötü etkiliyor." Sesi biraz daha yumşaldığında yanıma geçerek oturmuştu. Bitmiş sigarayı çöpe attığımda bacağımda hissettiğim eli ile başımı çevirip yüzüne baktım.

Parmakları yavaşça yukarı tırmanmaya başladığında bedenini bedenime daha çok yaklaştırmıştı. Pantolonum önünde parmakları durduğunda derin bir nefes alıp başımı geriye yasladım.

Şu an bu yaklaşımına ihtiyacım vardı ve bunu bilerek kumaş üzerinde parmakları haraket etmeye devam etmişti.

"Sevgilim..." Kulağıma sıcak nefesini üfleyerek dudaklarını boynuma bastırdı. Tenim üzerinde haraket eden dudakları aynı zamanda konuşmaya da başladı.

"Gelecek haftakı podyum yürüyüşüme gelirsin, kameralar bizi görünce..." Aniden ayağa kalktığımda eli koltuğa düşerken cümlesi de yarım kalmıştı.

"Hiçbir yere gelmiyorum, senin aksine şöhretimi umursamıyorum. Daha büyük sorunlarım var, kameralara gülümsemek yerine." Deri ceketimi omzuma atarak stüdyodan çıktığımda araba anahtarımı cebimde aradım.

Bularak siyah arabanın kapısını açıp içeri yerleştim ve nereye gittiğimi bilmeden gecenin karanlığında sürmeye başladım.

Kafam ağrıyordu, bunalmış hissediyordum ve aldığım nefes bana yetmiyordu.

Yapabileceğim iki şey vardı; Birincisi kafamın içerisini esrarla dolduracaktım, ikincisi ise... öyle bir şey yoktu.

Esrar, içki, seks. Seks sanırım elemem gerekecekti ve ya Julia umrumda değildi. Tıpkı onun beni umursamadığı gibi.

Bakışlarım cama döndüğünde yan tarafta gördüğüm sahil ile gözlerim yavaşça kısıldı. Belki ikinci seçenek soğuk rüzgar ve köpüklü dalgalar olabilirdi.

🌊🌊🌊

Yeni ünlü Zayn hikayemle karşınızdayım, büyük şöhretinin arkasında sorunları ile boğuşan Zayn okuyacaksınız. Calamity beni derinden etkilediği için bu hikayeyi yazmak istedim.

Diğer başrol karakterim Madison Beer ama o ünlü değil.

Julia karakteri için bir görünüm seçmedim, kendiniz kimi isterseniz hayal edin.

Desteklerinizi bekliyorum, yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Sizleri seviyorum🤎

calamity | malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin