birthday wishes

452 57 62
                                    


Bu bölüm için yorumlarınızı böyük bir  heyecanla bekliyorum.

Medyadakı şarkı eşliğinde okuyun,lütfen.

🌿

"Bir tane daha fotoğraf çektirebilir miyiz? Elbisem yeterince güzel gözükmedi." Sarışın kız yeniden yanıma geldiğinde kibar bir şekilde gülümseyerek başımı salladım. Elimi beline yerleştirip hafifçe gülümsediğimde arkadaşı telefonu ile fotoğrafımızı çekmişti.

"Madison ile uzun zamandır mı arkadaşsınız? Bize senden bahsetmediğine hala inanamıyorum." Diğer kız yanıma gelirken derin bir nefes alıp ellerimi ceplerime daldırdım. "Hayır, yeni arkadaşız."

Madison'ı tanıyordum, onun kişiliğini çok iyi biliyordum bu yüzden benden bahsederek arkadaşlarıa havalı gözükmeye çalışmamıştı bile. Başkası olsaydı her anımızı sayfasında paylaşır ve beni yeni tanıştığı birisine bile anlatırdı. Ama Madison tarafından kullanılmadığımı ilk andan beri biliyordum, başkaları gibi benden bir çıkar beklemiyordu.

"Madison hepimize onu bunaltmayalım diye saatlerce uyarmadı mı, Darcy?" Yanımıza gelen Bella konuşarak insanları benden uzaklaştırırken aslında ona içten içe minnet duymuştum.

Çünkü Madison'ın doğum gününde olmak güzeldi ama diğer yandan benim için çok gergindi. Sevgilisi ile onu ilk kez canlı bir şekilde yan yana görecektim, bu acıyı ne kadar kaldırabilirdim bilmiyordum ama bu geceden canlı bir şekilde kurtulmayı umuyordum.

"İlk bir saat elini bile nereye koyacağını bilmeyen Bella mı bunları söylüyor?" Yanımdakı Noah alay edercesine Bella'ya takıldığında yanımızdan geçen garsondan içki aldım. Şampanyadan bir yudum alırken aralarındakı küçük atışmayı dinlemek yerine gözlerimi etrafta gezdirdim.

Oldukça estetik ve eski bir havası olan mekanın beyaz güller olan bahçesindeydi parti. Aklımdan nasıl da Madison'a göre uygun olduğunu geçirdim. Ve buradan anladığım bir şey de onun beyaz gülleri sevdiğiydi, bunu aklıma not ettim ve onu arayan gözlerimi balkona çevirdim.

Sevgilisi ile birlikte balkondaydılar, ince parmakları zarif bir şekilde şampanya kadehini kavramışken Steven ile oldukça yakınlardı. Benim duyamayacağım bir şeyler hakkında konuşurlarken küçük kahkahasına tanıklık ediyordum.

Dudaklarım arasından zorlukla dolan nefesimle kadehi dudaklarıma götürüp tek dikişte bitirdim. Eminim bu gece için daha fazlasına ihtiyacım olacaktı yoksa burada kalmak oldukça zorlaşacaktı.

Gözlerim yeniden ikisi üzerine döndüğünde Madison'ın gülüşünün dolması ve yüz şeklinin değişmesini farketmiştim. Buna sebep olan ise Steven'ın kulağına söylediği şeyler gibi gelmişti bana.

 Buna sebep olan ise Steven'ın kulağına söylediği şeyler gibi gelmişti bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
calamity | malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin