feelings die

423 56 20
                                    

Bu bölümü okuyan ve hikayemi seven herkesten yorum rica ediyorum. Lütfen sadece okuyup geçmeyin.

Medyadakı şarkı eşliğinde bölümü okumanızı şiddetle tavsiye ederim.

🍷

"Bir şişe daha getir, en pahalısı ve etkilisi hangisiyse." Garson başını sallayarak uzaklaştığında şişenin dibindeki sıvıyı buzlar üzerine boşaltmıştım. Erimesine izin vermeden bardağı dudaklarıma götürüp viskiyi kanıma karıştırmıştım.

Derin bir nefes alarak gömleğimin iki düğmesini açarak saçlarım arasından elimi geçirip dudaklarımı ıslattım.

Kalp kırıklığı ve bir şeylerin farkındalığı acı ile yüzüme vurarak onu unutmam gerektiğini bağırdığında birkaç gün bunu evin içerisinde yalnız çözmeye çalışmıştım. Ama daha çok düşmüştüm ve bunun acısını geçirebilecek şeylere baş vurmaya başlamıştım bu gece.

İçki, uyuşturucu ve de anlamsız bir seks.

Aklımdan geçen son kelime ile kafamı kaldırdığımda kenarda danseden esmer kız ilgimi bir anlık çekmişti. Uzun saçları beline kadar dökülürken iri gözleri ve de kısa elbisesi içerisinde iyi gözüküyordu. Belki de geçici bir çare gibi.

Onu izleyerek bal rengi viskiden bir yudum daha alırken gözleri benim üzerime dönmüştü. Gözlerimi hala üzerinde tutmam ile gülümsediğinde yanıma gelen garson bardağımı yeniden doldurmuştu. Bardağı parmaklarımla hızlıca kavrayıp tek dikişte boğazımdan aşağıya göndererek ayağa kalktım.

Adımlarım doğruca ona doğru yöneldiğinde aklımdakı tüm düşünceleri geriye iterek rafa kaldırmıştım.

Özellikle Madison'ı.

Ve ya kaldırmaya çalışmıştım.

"Yalnız mısın?" Yanına vardığımda gözleri içerisindeki heyecanlı ifadeye karşılık olarak duygusuz bakan gözlerimle kulağına başımı eğip fısıldadım.

Biliyordum ki yaptığım şey şöhretime karşılık olarak oldukça tehlikeli ve sorumsuzcaydı. Ama bunu şu an siklemiyordum, bir şeyler hakkında endişenlenmeyi bırakalı çok oluyordu.

Özellikle o doğum günü gecesinden sonra.

Kafası olumlu anlamda salladığında gözlerimi üzerinde bir daha gezdirip beni duyması için kulağına yeniden eğilerek konuştum.

"Kaç yaşındasın?"

"Yirmi yaşındayım." Cevabı beni tatmin ederken irice açılmış büyük gözlerini yüzümde meraklı ve heyecanlı tavrı ile tutuyordu.

Gözlerimi etrafta gezdirip elimi yavaşça beline yerleştirdim. "Yukarı çıkmak istiyor musun? İstediğimi anladıysan bunun için bana izin vermen gerekiyor."

Öncelikle onun da buna razı olduğuna ve istediğine emin olmam gerekiyordu.

"E...evet. Seninle seks yapmak isterim."

Derin nefesi ile dudaklarını aralayıp hafifçe kekelemişti. Belindeki elim ile onu nazik bir şekilde yönlendirdiğimde adımlarını bana uyarak atmaya başlamıştı. Birlikte yukarı kata çıktığımızda burada olan odalardan birisine girmiştik. Burası bir gece klübü olmakla beraber bir de otel de gibiydi. Bu barın mahramiyeti ise en sevdiğim kısımlardan birisiydi.

calamity | malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin