Yorum ve yorum istiyorum, kelebekler. Lütfen oy vermeyi de unutmayın.
✨✨✨
Onun kapalı gözlerine ve avuçları arasında tuttuğu beyaz kabuklara bakarak yavaşça eğilmeye başladım. Yüzü ile aynı hizaya geldiğimde umursadığım şey deniz kabuklarının kokusu değildi.
Onun bana yakın olan yüzü umursadığım bir parçaydı. Çünkü beynimde defalarca döndürmüştüm onun ne kadar güzel olduğunu.
Minik burnundakı küçük çiller, kapalı gözler ve omzuna dağılmış ıslak saçları açıklayamadığım bir güce sahipti.
Ve ardından yeşil, ela, sarı renkleri kendinde toplamış gözleri en güzel manzara gibi benim gözlerime açıldı.
İşte o an dayanamadım, bir mıknatıs gibi ona çekildiğimi hissettim.
Aramızdakı engel olan elini parmaklarımla kavrayıp aşağı indirdiğimde içerisinde kaybolacağımı bildiğim gözleri kapanmıştı.
Ve sanki bir uyuşturucu gibi hissettiren dokunuş ile dudaklarımız birleşti.
Duyduğum alarmın sesi ile acıyan gözlerim hızlıca açıldığında yüzümü buruşturup elimi telefonuma uzatmaya çalıştım. Onu yakalayamadığımda yere düşmüştü ama susması benı memnun etmişti.
İğneler batıyormuş gibi acıyan başımı tutarak gözlerimi kapayıp derin bir nefes aldım.
"Siktiğimin bir rüyası!" Kendi kendime fısıldayarak kurumuş dudaklarımı biri birine bastırdım.
Onu öpmeyi o kadar çok istemiştiki şimdi sadece iki saat alabildiğim uykuma girmişti. Ya da gerçek olmasa bile çok güzel olduğunu söyleyebileceğim bir rüya.
Dün gece geri çekilmiş ve konuyu değiştirmişti, onu suçlayamazdım sırf Zayn Malik olduğum için beni öpmek zorunda değildi.
Ama ben saatlerce onunla bu yatakta uzanarak güzel dudaklarını tadabileceğimi biliyordum.
O kadar habersiz ama güzel bir şekilde arkamdan gelmişti ki sanki herbir saniye güzelleşmişti.
İlk defa birisi bana uzun zamandan sonra nasıl olduğumu sormuştu. Ve bunu öylesine yapmamıştı, sanki ruhumu görüyormuş gibi bakmıştı bana.
Etrafımdakı insanlar nasıl olduğumla ilgilenmiyordu sadece düzelmem için baskı yapıyorlardı.
Ama Madison... Madison... Maddy... Maddie... Mad, o kadını aklımdan çıkaramıyordum.
Yatak odamın kapısı çaldığında gözlerimi kapalı tutmaya devam ederek "Gir." Diye seslendim.
"Günaydın, Zayn." Arka arkaya duyulan seslerle menajerim ve kişisel asistanım içeri girmişti. Debora biraz sakinleşmişti sanırım ve muhtemelen Laura ona yardımcı olmuştu.
"Günaydın." Gözlerimi açıp ellerimle ovuşturduğumda Debora odamın geniş camlarını açarak gözlerimi benim üzerimde gezdirdi. Yorgun ve boş gözlerimi yüzüne diktiğimde konuşmaya başlamıştı.
"Gece yine uyumak konusunda zorluk çektin, değil mi? Haplardan almadın mı?"
Yanıma adımlayarak sorduğunda "Aldım." Diye mırıldandım uyuşuk sesimle.
"Hangi hapları aldın sen?" Komidin üzerindeki içersi dolu ilaçlara bakarken ardından yüzünü buruşturmuştu. Sakin kalmak için kendini kasmasını izleyerek sigara kutumu aldım.
Madison sadece onunla beraber olduğum saatlerde iyi gelmişti sonrasında birkaç hap kullanmıştım. Sadece biraz daha iyi hissetmek istiyordum, yoksa boğuluyormuş gibi hissediyordum.
"Başka ne vardı, Debora?" Sigara dumanını içime çekerken sıkılmış sesimle sordum. Sanırım bir duş alsam iyi olacaktı, yoksa üzerimdeki bu ağırlığı ata bileceğimi hiç sanmıyordum.
"Hesabından Julia ile resmini paylaşacağım, biraz tatlı ilişki görmek insanları başka şeylere odaklar."
Sadece kafamı salladığımda odadan çıkması ile bizi sessizce izleyen Laura'ya gözlerimi çevirmiştim.
"Kahvaltını aşağıda hazırladım, sonra şarkı kaydı için stüdyoya gitmen gerekiyor."
"Tamam, beni aşağıda bekle."
Odadan ayrıldığında yemek konusunu es geçmiştim, sigara ve de bir fincan kahve bana yeterdi.
✨✨✨
Zayn canlı yayın açtıkça benim de bölüm atasım geliyor, bu döngü gibi.
Her gün bölüm atıyorum bunun karşılığında eğer hikayemi sevdiyseniz düşüncelerinizi yazarak destek olabilirsiniz.
Sizleri seviyorum🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
calamity | malik
Fanfiction"Gözlerine baktığım her an benimmişsin gibi hissediyorum, lütfen benim ol." 𝐌𝐚𝐝𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐁𝐞𝐞𝐫🤍𝐙𝐚𝐲𝐧 𝐌𝐚𝐥𝐢𝐤