2.

7.9K 351 603
                                    

Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim, eğilip ayakkabılarımı açmaya başladığım sırada önümde çıplak ayaklarını görmemle gözlerimi sıkıca yumdum.

Geri gözlerimi açıp kalktım ve ona soğuk bir şekilde baktım.

-neredeydin?!

Bağırmasıyla irkilmiştim, ona öylece baktıktan sonra cevap vermeyip yanından tam gececekken saçlarımı sertçe tutup kendine doğru çekti.

Bir elimle düşmemek için duvarı tuttum diğer elimle de saçlarımı tutan elini.

Dudaklarını hafif kulağıma değdirerek konuştu.

- sana neredeydin diye sordum?!

Dişlerimi sıkarak sakince cevap verdim.

lisa: sahildeydim

- kiminle?

lisa: hiç kimseyle

- buna inanacağımı mı zannediyorsun?! Ha?!

Beni sertçe kanepeye ittiğinde korkumdan ellerim titremeye başlamıştı.

Ona bakmayıp öylece önüme baktım, ensemi sertçe tutup başımı geriye doğru yasladı.

- bir erkekle birlikteydin değil mi?!

Canım yandığı için gözümden bir damla yaş akmıştı.

Ellerini tutup bırakması için sıktım.

Başımı olumsuz bir şekilde sallayarak cevap verdim.

lisa: hayır

- sana ceza vermemi mi istiyorsun ha?! Yine seni oraya kapatmamı mı istiyorsun?!

Artık iki gözümdende durmadan yaşlar akmaya başlamıştı.

lisa: h-hayır

Dediğimde kulağıma yeniden yaklaşıp fısıldadı.

- o zaman uslu bir kız ol lisa, yoksa sana hiç düşünemeyeceğin bir ceza veririm sonuçta olgun bir kız oldun, hm?

Dediğinde gözlerimi kocaman açtım, ne demek istediğini anlamıştım ne yani? Bana tecavüz mu ederdi?

- anladın mı beni?!

Aniden bağırmasıyla irkilerek başımı hızlı bir şekilde olumlu salladım.

Beni sertçe bıraktığında ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

- şimdi git odana sakın çıkayım deme, misafirim gelicek

Her zaman ki gibi eve fahişe çağıracaktı, okul için ihtiyaclarıma para vereceğine onlara veriyordu.

Bana bakamayacaksa neden beni evlat edindi?

Bu adam beni 5 yıl önce evlat edindi ilk haftasında bana karşı iyi davranıyordu ama bir anda değişti ve her gece içip eve geç gelmeye başlamıştı beni bir kaç sefer dövdüğü olmuştu.

Ben 12 yaşımdayken annem ve babam araba kazasında ölmüşlerdi, kavga ettikleri için babam kontrolü kaybedip kaza yapmıştık işte.

Sonra beni akrabalarımız olmadığı için yetimhaneye vermişlerdi, bir sene sonra da bu pislik beni almıştı.

Başımı hafifçe olumlu anlamda sallayıp hızla odama girdim ve kapıyı kilitleyip yatağıma yattım.

Lütfen... lütfen tanrım bana yardım et....artık dayanacak gücüm kalmadı..

18 yaşıma girdiğim için korkuyordum bu adam bana her an bir şey yapabilirdi belkide boş boşuna fahişelere para vereceğine beni kullana bilirdi.

BEN KİMİM? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin