Çok yakışıklı olmuştu, gözlerimi ondan alamıyordum, yavaş adımlarla ona doğru yürümeye başladığımda beni farkedip telefonunu kapattı.Karşısında durduğumda beni baştan sona kadar süzdü, umarım kısa olduğu için bir şey demezdi çünkü çoğu elbiselerim hem dekolteli hemde çok kısaydı, en iyisi buydu.
Bir adım atıp bedenini bedenime yakınlaştırdı ve kulağıma eğildi.
Burnum boynuna değiyordu, gözlerimi yavaşça yumup kokusunu içime çektim ama hemen gözlerimi geri açtım.
Şu an nefesini boynuma veriyordu, bu benim huylanmamı sağlıyordu.
Dudaklarını hafif kulağıma değdirerek konuştu.
jungkook: çok güzelsin
Deyip gözlerime baktı, gülümseyip konuştum.
lisa: teşekkür ederim sende
Kaşlarını hafif çattı.
lisa: h-ha yok öyle değil yani sende çok yakışıklı olmuşsun
Anladığını başını olumlu anlamda sallayarak gösterdiğinde kısık bir şekilde bir oh çektim.
Arkasına dönüp kapımı açtı ve oturmamı bekledi.
Hafif gülümseyip koltuğa oturdum, ben kemerimi takana kadar o kapımı kapatmış yanıma oturmuştu bile.
~~
Bir saat sonra
Hala yoldaydık yine uzak bir yere gidiyorduk, ben anlamıyorum ki her yer bize çok uzaktı, ya herkes bizden uzakta yaşıyordu yada biz herkes den uzakta yaşıyorduk.
Kaşlarımı çatıp eteğime baktım, durmadan çıkıp duruyordu elbisem kaygan olduğu için hemen yukarı çıkıyordu.
Alt dudağımı ısırarak elbisemi tutup indirmeye çalıştım ama olmuyordu, ben indirdikçe o çıkıyordu.
Derin bir nefes alıp pes ederek başımı koltuğa yasladığımda jungkook'a kaydı gözlerim.
Gözlerini yumup duruyordu.
lisa: İyi misin?
Hafiften bana bakıp yeniden yola baktı.
jungkook: iyiyim, neden sordun?
lisa: gözlerini yumup duruyorsun da
jungkook: sadece başım ağrıyor
lisa: ilaç içtin mi peki?
Başını hafifçe olumlu anlamda salladı, pekte inandırıcı gelmemişti ama neyse
umarım içmiştir.Alnı, boynu terliyordu sanki, ateşi mi vardı yoksa?
Hızla elimi alnına koyduğumda beklemediği bir hareket yaptığım için kaşlarını çatıp kısa bir süreliğine bana bakmıştı.
jungkook: ne yapıyorsun?
lisa: ateşin var
jungkook: bir şey olmaz
Deyip başını yana nazikçe çevirdi elimi çekmek için, ellerine baktığımda direksiyonu sıkıca tutuğu için damarları gözüküyordu.
lisa: ama ilaç içtiğini söyledin, tam olarak ne zaman içtin?
jungkook: evden çıkmadan önce içmiştim abartma, geçer şimdi
lisa: hayır tam tersi abartmalıyım yola çıktığımız 1 saat oldu eğer içseydin çoktan ilaç etkisini vermiş olur-
Lafımı kesip kaşlarımı çattım, sanki ben konuştukça terliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
FantasyNe gibi güçlere sahip olduğunu tahmin bile edemeyecek olan ve herkes tarafından aranan bir kız. Onun sahip oldukları kimsenin tahmin bile edemeyecek kadar fazla. jungkook: sen benim ruh ikizimsin lisa, bana aitsin Smutlu yerler olacaktır +18