Yüzüme bir nefesin çarpmasıyla gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda jungkook vardı burun burunaydık.Uykulu olduğum için bir zaman öyle yüzünü süzdüm, çok yakışıklıydı pürüzsüz bir yüzü vardı, burnuma feci bir şekilde kokusu geldiğinde kaşlarımı çattım.
Başımı iki yana sallayıp hızla ondan uzaklaşacaktım ki belimdeki kolu izin vermemişti.
Hızla kendine doğru çekince dudak dudağa gelmiştik, gözlerim kocaman bir şekilde ona bakıyordum.
Belimdeki kolunu tutup nazikçe çekmeye çalıştığımda olmamıştı.
Onu uyandırsam iyi olucak yoksa beni bırakacağı yok.
Elimi nazikçe omuzuna koyup dürttüm.
fısıldayarak.
lisa: jungkook
jungkook: .....
lisa: uyan
jungkook: ......
lisa: jungkook
jungkook: hm?
Aniden cevap verdiği için irkilmiştim.
lisa: şey beni bırakır mısın?
Gözlerini yavaşça açtığında kahve renginde olan gözleri çok hoş görünmüştü gözüme.
Kaşlarını hafif çatarak dediğimi anlamaya çalışıyordu bende yardım amaçlı işaret parmağımla belimdeki kolunu gösterdim.
Gösterdiğim yere baktığında hızla kolunu çekip oturur pozisyona geldi, saçlarını karıştırarak derin bir nefes aldı.
Bende oturur pozisyona gelip ona baktım.
Boynunu bir sağa bir sola eğip yataktan kalktı sırtı bana dönük bir şekilde konuştu.
jungkook: duşa giriyorum, odadan çıkabilirsin ama sakın bahçeye çıkma
Başımı olumlu anlamda salladım ama o görmediği için konuşmak zorunda kaldım.
lisa: tamam
Banyoya girdiğinde bende yataktan kalkıp düzelttim ve hızla elbise odama girdim.
Biraz dolaşıp ne giyinebileceğime baktım.
Acaba ne giyinsem? Dışarısı güneşli olduğu için ince şeyler giyinmeliyim.
lisa: haa bunlar olur
Deyip aldım ve giyinmeye başladım, giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı düzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
خيال (فانتازيا)Ne gibi güçlere sahip olduğunu tahmin bile edemeyecek olan ve herkes tarafından aranan bir kız. Onun sahip oldukları kimsenin tahmin bile edemeyecek kadar fazla. jungkook: sen benim ruh ikizimsin lisa, bana aitsin Smutlu yerler olacaktır +18