23.

9.4K 387 1.4K
                                    


SMUT BÖLÜMDÜR 🔞‼️

——————————

Ağzım hafif açık bir şekilde ona bakıyordum.

Gözlerim yavaşça dudaklarına kaydığında yutkunmuştum ve ondan uzaklaşmak için geriye doğru gitmiştim.

Ama o üzerime gelip duruyordu.

Koltuğun başına dediğinde sırtım, artık daha fazla kaçamayacağımı anlayarak alt dudağımı ısırdım.

Yüzüme yaklaşıp nefesinin yüzüme çarpmasını sağlamıştı.

Dudaklarına bakıp yeniden gözlerinin içine baktım, nedenini bilmiyordum ama vücudum yanmaya başlamıştı.

Onun bana bu şekilde yakın olması terlememe neden oluyordu.

Az önce ki söylediği cümle beni etkilemişti sanırım, onun olduğumu söylemişti bu kalbimi anında hızlandırmıştı.

Şu an benden uzaklaşmasını bekliyordum yoksa her an bayılabilirdim, kokusu beni sarhoş ediyordu resmen.

Gözlerimi yavaşça yumup kısık sesimle fısıldadım.

lisa: lütfen

Kaşlarını çatıp yüzüme daha fazla yaklaştı.

jungkook: ne?

Gözlerimi geri açıp ona baktım, istemesemde gözlerim dudaklarına kayıp duruyordu.

Tişörtü ince olduğu içinde kasları net bir şekilde belli oluyordu.

Her kadının çekici bulacağı bir fiziğe sahipti.

Başımı iki yana sallayıp gözlerimi bir kaç sefer yumup geri açtım.

Nazikçe ellerimi göğsüne koyup onu terleyen, alev alev yanan vücudumdan uzaklaştırdım.

Ayağa kalkıp ona bakmadan konuştum.

lisa: film için teşekkür ederim, benim uykum geldi iyi geceler

Deyip hızlı adımlarla odaya doğru yürümeye başladım.

Onun bedenini deliler gibi istiyordum, onun yakınında olmak istiyordum.

Ama ondan uzaklaşmak zorundaydım çünkü şu an hiç iyi değildim.

Onu daha fazla görmek istemiyordum yoksa hiç iyi şeyler yapmayacaktım, hissediyordum.

~

Odanın kapısını açıp kendimi içeri attım ve arkamdan kapıyı kapatıp sırtımı yasladım.

Elimi kalbime koyup derin bir nefes aldım.

lisa: sakin ol lisa

Başımı yavaşça kaldırıp tavana baktım.

lisa: kendine gel

Gözlerimi yumup diğer elimi önce alnıma sonra da ıslak olan boynuma koydum.

lisa: neler oluyor bana böyle?

Ona ihtiyacın var

lisa: yoksa, sen mi?

BEN KİMİM? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin