Salon'daki her şeyi kırıp deviriyordu, taehyung hala onu durdurmaya çalışıyordu ama olmuyordu, daha çok sinirleniyordu, deliye dönmüş gibiydi resmen.taehyung: jungkook sakin ol!
Taehyung'a sert bir şekilde yumruk atıp duvara ittiğinde gözlerimi daha çok kocaman açıp irkilerek iki elimle ağzımı kapattım.
Jennie hızla taehyung'un yanına koşup dizlerinin üzerine çöktü.
jennie: taehyung iyi misin?
Taehyung başını olumlu anlamda sallayıp hemen ayağa kalktı, jungkook deli gibi etraftaki ne var ne yoksa kırıyordu.
jungkook: nerdesin lan?! Neredee!!
Sertçe masaya vurduğunda, masa kırılmıştı üçümüzde jungkook'a şaşkın bir şekilde bakıyorduk.
Eline baktığımda çok kötü kanıyordu, eline bir sandalye aldı ve bana doğru çevirdiğinde gözlerimi sıkıca yumdum, tam atacakken birinin kollarımı tutmasıyla yere düşmüştüm.
Gözlerimi geri açtığımda benimle birlikte düşen jennie'ydi, başımı hızla çevirip jungkook'a baktım, oda taehyung'la beraber yerdeydi sanırım taehyung da onun üzerine atlamıştı.
Jennie hemen üzerimden kalkıp elini kalkayım diye uzattı, hızla tutup ayağa kalktım.
Jennie kolumu ovalayıp endişeli bir şekilde konuştu.
jennie: iyi misin?
Jungkook'a bakarak başımı olumlu anlamda salladım.
lisa: o n-ne yapıyor öyle?
Jennie benim baktığım yöne baktığında bağırdı.
jennie: taehyung geri çekil!
Jungkook taehyung'a ölümcül bakışları atıyordu, gözlerini hiç gözlerinden ayırmıyordu.
taehyung: sakin ol kardeşim
Sakın düşündüğüm şeyi yapıyor olmasın lütfen.
jennie: lisa bir şeyler yap!
lisa: b-ben ne yapabilirim ki?
jennie: onu sadece sen durdurabilirsin
lisa: ne? nasıl?
jennie: bilmiyorum! Ama bundan eminim, sensin onu durdurabilecek kişi! Kitapta böyle bir şey yazıyordu!
Lili, Lütfen yardım et.
Aralarına gir, jungkook'la taehyung'un arasına girersen jungkook'un gücünü kullanmamasını sağlarsın
jennie: Taehyung!
Taehyung boğaz'ını tutmuş öksürüyordu, nefes almakta zorlanıyordu.
jennie: lisa yalvarırım bir şeyler yap!
Hızla jungkook'a doğru koşup aralarına girdim ve gözlerim kapalı bir şekilde jungkook'a sıkıca sarıldım.
Elimi gözlerinin üzerine koyup görmemesini sağladım.
lisa: jungkook yapma! O senin arkadaşın! Kendine gel!
Derin nefesler alıp veriyordu, ona ne olmuştu böyle? neden taehyung'a zarar vermek istemişti? Halbuki ona çok değer veriyordu.
Bitkin bir şekilde başı boynuma düştüğünde gözlerimi hızla açıp başımı göğsünden kaldırdım ve ona baktım.
Yüzünü avuçlarımın içine alıp ona endişeli gözlerimle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
FantasyNe gibi güçlere sahip olduğunu tahmin bile edemeyecek olan ve herkes tarafından aranan bir kız. Onun sahip oldukları kimsenin tahmin bile edemeyecek kadar fazla. jungkook: sen benim ruh ikizimsin lisa, bana aitsin Smutlu yerler olacaktır +18