OY VERMEYİ
YORUM YAPMAYI
TAKİP ETMEYİ
UNUTMAYIN
LÜTFEN
🙏🏼——————————
~~~~~~~~Woojin'den
Woojin: hala çıkmadı mı?
-hayır efendim
Kanepeden kalkıp merdivenlerden odaya doğru çıktım.
Bir zaman sonra kapının önünde durduğumda derin bir nefes alıp tıkladım.
Woojin: lisa
Bir süre durdum, ses gelmeyince yeniden tıkladım.
Woojin: lisa?
Ani bi korkuyla kapıyı hızla açtım ve içeri girdim.
Woojin: lisa?!
Her yere baktım, onu aradı gözlerim, yoktu.
Banyonun da kapısını açıp içeri girdim, onu gördüğümde hafif de olsa rahatlamıştım.
Onu bir süre süzdüm, yine yapmıştı.
Saçlarını kesmişti...
Bileklerini kesmişti...
Yine...
Hızla ona yaklaşıp ellerimi yanaklarına koyacakken korku ile bir adım geriye gitti.
Kafasını hızlı bir şekilde iki kez sağa ve sola sallayıp durdu.
Woojin: lisa
Ellerindeki kanı üzerindeki beyaz tişörtüne siliyordu, ama kan durmuyordu, akıyordu.
Bir adım attım ona yaklaşabilmek için hiç bir şey yapmadı başı eğik bir şekilde öylece duruyordu.
~~~~~~~~~~
Doktor: ilaçlarını vermeyi unutmayın, yuttuğundan emin olunBaşımı olumlu anlamda salladığımda doktor çantasını alıp çıktı odadan.
Yanımdaki korumaya başımla hareket yapıp doktoru takip etmesini işaret ettim, oda eğilip gitti hemen.
Kollarımı birbirine bağlamış ayakta öylece lisa'yı izlemeye başladım.
Önceki gibi krizler yapmıyordu, bağırmıyordu, sessizdi artık.
Pek konuşmuyordu oysaki önceden durmadan konuşup bağırmaktan başka bir şey yapmazdı.
1 senedir doğru düzgün konuşmuyordu.
Aniden gözlerini açmaya başladığında ellerimi ceplerime sokup yatağın başına geçtim, karşısına yani.
Gözlerini tamamen açtığında etrafına bir süre baksada gözleri hemen beni buldu.
Yutkundu.
Biliyordu...
Woojin: bunun bir cezası olacak biliyorsun degil mi lisa?
Yavaş adımlarla yatağın sağ tarafına geçip bir dizimi yatağa koyarak oturdum yanına.
Bir elimle saçlarını okşayıp kulağına yaklaştım, gözünden bir damla düşmüştü.
Kalın ve hafif öfkeli sesimle konuştum.
Woojin: kendine zarar vermen hiç bir şeye yaramıyor öğrenemedin mi bunca zaman? Hm?
Saçlarını sert bir şekilde avucuma alıp dudaklarımızı yakınlaştırdım.
Woojin: çok güzel bir gece olacak bebeğim
——————————————
Evet yorumlarınız 🙂
Beklediğiniz bölüm geldi sonunda eheh☺️
Nasıl buldunuz?
Sizce neler olacak?
Eğer hatalarım olduysa söyleyin ve kusura bakmayın lütfen 🙏🏼
Kendinize iyi bakın ✨
🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
Viễn tưởngNe gibi güçlere sahip olduğunu tahmin bile edemeyecek olan ve herkes tarafından aranan bir kız. Onun sahip oldukları kimsenin tahmin bile edemeyecek kadar fazla. jungkook: sen benim ruh ikizimsin lisa, bana aitsin Smutlu yerler olacaktır +18