3.

7.2K 331 638
                                    


Gözlerimi yavaşça açıp oturur pozisyona geldim ve etrafıma bakınmaya başladım.

Gözlerimi yavaşça açıp oturur pozisyona geldim ve etrafıma bakınmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burası benim odam değildi, neredeyim ben? Nasıl geldim buraya?

En son eve gidiyordum, hemen yataktan kalkıp hızla kapıya gittim.

Ama açılmıyordu kilitliydi, kapıya vurup bağırdım.

lisa: kimse yok mu?!

Biri cevap vermeyince bir kez daha denedim.

lisa: Kimse yok mu?!

Yine cevap yok bağırmamın da bir anlamı yok, mutlaka biri gelecektir zaten.

Dışarıya baktım akşam olmuş bile, üvey babam beni öldürecek.

Derin bir nefes aldım, geri yatağa gidip oturdum ve yeniden odaya bakınmaya başladım, çok güzeldi manzarası da muhteşemdi, beni buraya kim getirdi?

Biraz irkildiğim için bacaklarımı göğsüme doğru çekip çenemi dizlerimin üzerine koydum ve beklemeye başladım.

~~

Hala birinin gelmesini bekliyordum, evde sanırım kimse yoktu çünkü ses falan da duymuyordum.

Bu sefer başımı eğip alnımı dizlerimin üzerine koydum ve gözlerimi kapattım.

Aniden kapı açıldığında başımı hızla kaldırıp giren kişiyi görmemle şaşırdım.

lisa: jungkook?

Kapıyı arkasından kapatıp geri kilitledi, hızla ayağa kalkıp yanına gittim.

lisa: benim burda ne işim var?

Anahtarı cebine koyup bana doğru döndü, soğuk bakışından korkmadım değil.

Bir adım atıp bana yaklaştığında geri gittim, üzerime geldikçe geri geri gidiyordum, gözlerini gözlerimden hiç ayırmıyordu.

lisa: j-jungkook evime gidebilir miyi-

Aniden bacağımın yatağa değmesiyle dengemi kaybedip yatağa oturdum, önümde dikilip hafif yüzüme doğru eğildiğinde geriye gitmek istedim ama sırtım yatağın başına değdiği için yapamamıştım, önce arkama sonra geri jungkook'a baktım.

Gözlerime bakmayı kesip dudaklarıma baktı ve yavaşça yaklaşmaya başladı, kaşlarımı çattıp ellerimi göğsüne sertçe koydum ve onu itmeye çalıştım.

lisa: sen n-ne yapıyorsun?

Deyip ona sinirle baktım, gözlerime sırıtarak baktı.

jungkook: sen osun

lisa: anlamadım? Kimim?

Sırıtmayı kesip ciddi bir şekilde baktığında yutkundum, yakışıklıydı ama bi o kadarda beni çok korkutuyordu.

BEN KİMİM? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin