1 sene sonra:LİSA'dan
Sabah erken kalkmış kahvaltı hazırlamıştım, hemen tepsiyi ellerime alıp yukarı odamıza doğru çıkmaya başladım.
Bir süre sonra kapıyı ayağımla açtığımda ona baktım.
Hala uyuyordu...
Gözlerimi devirerek gülümsedim ve tepsiyi komidinin üzerine bırakıp yatağa tam arkasına uzandım.
Kulağına doğru eğilip dudaklarımı değdirdim derin bir nefes alarak aynı anda saçlarını okşamaya başlamıştım.
O günün ardından tam bir sene geçmişti, çok zor anlar yaşamıştık ikimizinde psikolojiyi hiç iyi durumda değildi.
Jungkook aşırı derecede uyuşturucu kullanmıştı o yüzden bedeni çökmüş durumdaydı.Benim sorunum ise psikolojiyimdi ve fazla alkoldü.
Hemen hemen durumlarımız aynıydı tek farkımız benim uyuşturucu kullanmamamdı.
O kadar çok çabalamıştık ki birimiz kötüyse diğerimiz onu güçlendiriyordu böylelikle iyileşebilmiştik.
Ve şimdi ise çok iyiydik...
Düşmanlarımız yoktu hepsi yok olmuştu, tabi jungkook'un elinden de geliyordu.
Artık mutluyduk uzaklara gitmiştik herkes den uzak, sadece o ve ben.
Ara sıra kızlar gelirdi yanıma eski günlerdeki gibi sohbet edip yapmadığımız delilikler kalmıyordu.
Sevgilileri de geliyordu tabi jungkook için çoğu işlerini beraber yaparlardı yıllardır öyleydi hiç değişmemişti.
Jennie ve taehyung'a gelirsek evlenmişlerdi, aralarındaki sorunların nedenini jennie bana teker teker hepsini anlatmıştı, aralarında sorun kalmamıştı artık.
Ve zamanla taehyung jennie'yi sevmeye başlamıştı.
Sonunda ona evlenme teklifi etmişti.
Ne kadar komik değil mi?
Herkes den daha fazla kavga eden, birbirlerinden nefret eden ve en uzak insanlardı.
Şimdi ise herkes den ilk evlenen onlar olmuştu.Diğerleride evlenme kararı alıp evlenmişlerdi tabi ama taehyung ve jennie'nin en erken olanıydı bu şaşırmamızı sağlamıştı.
Biz ise herkes den sonra evlenmiştik iyileşmemizi beklemiştik ve şu an bir haftalık evlenen çiftiydik.
Ve bide küçük bir yeğenimiz vardı, jin ve jisoo tatlı bir çocuğa sahip olmuşlardı.
Aramızda çok kavga etmişliğimiz olmuştu hala da oluyordu, kim tutacak çocuğu diye yada ilk kim sevecek yada kime daha çok benziyor amcalarına mı? Yoksa teyzelerine mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
FantasiaNe gibi güçlere sahip olduğunu tahmin bile edemeyecek olan ve herkes tarafından aranan bir kız. Onun sahip oldukları kimsenin tahmin bile edemeyecek kadar fazla. jungkook: sen benim ruh ikizimsin lisa, bana aitsin Smutlu yerler olacaktır +18