18.

407 23 6
                                    

PREBOHA LIAM!!!
„ Kriste Pane Harrold!!"
Skríkol na mňa a Louis sa zacukal a chcel sa odtiahnuť. Moja ruka na jeho hlave mu to nedovolovala. Za žiadnu cenu sa nemohol odtiahnuť. Keby sa odtiahol, Liam by mal krásny pohľad na Louisové zaslzené oči, opuchnuté pery a predovšetkým moju stále stojacú pýchu. To, ako sa chcel Louis vymaniť z mojej ruky mi privodilo ďalšie trenie. Bol som na pokraji a spojený pohľad s Louisom vyvolal vo mne explóziu.
Na maly moment som zabudol na každého jedného a vydal zo seba ston. Rýchlo som si zakryl ústa a Louis sa konečne oddialil a rozkašlal.
„ Harrold!! Za dve minuty dole!"
Zavrčal a zbehol schody.
Rýchlo som vbehol do izby kde som Louisovi podal moju košeľu a na seba natiahol nohavice.
Cestou dole som si všimol Zoyu.
Počkať...ak tu ona prespávala...tak to znamená..že včera si užívala ona a ja som ju pristihol.
Kurva..
Rýchlo som popadol Louisa za ruku a viedol ho do obývačky kde Niall ešte ležal a Liam sedel v kresle prepalujúc ma pohľadom. Len som ho ignoroval a oprel o stenu zatiaľ čo som Louisa pozoroval s úškrnom ako sa snaží posadiť.
„ Kurnik.."
Zasyčal a pomrvil sa.
„ Tak? Kto začne?"
Povzdychol si Liam.
„ Čo sa stalo?"
Zamumlal Niall a posadil sa.
„ Harrold ti milerád povie."
„ Čo si vyviedol?"
Presunul svoj pohľad ku mne. Ja som svoj pohľad uprel na Louisa ktorý bol červený hádam až na zadku. Uchcetol som sa.
„ Nič zvláštne. Len nás Liam prichytil pri istej aktivite menom blowjob."
Uškvrul som sa a Louis zaknučal.
Niall sa pustil do rehotu.
„ Bože môj a čo riešiť Li? Veď si užívajú."
Zasmial sa a prehrabol si vlasy.
„ Čo riešim?! Ni veď to robili na chodbe!" Skríkol a vtedy sa do izby dovalili další dvaja ľudia. Zoya...a jeden chalan ktorého som už dakde videl ale nepamätám si meno.
Niall vybuchol smiechom.
V podstate všetci okrem Liama a Louisa.
„ A Vám je čo smiešne?!"
Zavrčala na nás a došuchatala sa ku stene o ktorú sa oprela.
„ Tomu hovorim rušná noc."
Uškvrul som sa.
„ Však samozrejme. Po celej škole sa šušká že Alex Kennedy má najdlhšieho vtáka." Zasmial sa Niall.
„ Ale ja som nevedela že to je pravdaaa!" Zaskuhrala Zoya. Alex vošiel do obývačky s úškrnom a pohladil Zoyu po vlasoch. Tá ho zavraždila pohľadom a venovala pohľad mne a Louisovi.
„ A inak..čo tu riešite?"
Opýtala sa s nadvihnutým obočím.
„ N-nič."
Vydal zo seba Louis postavil sa so slabým syknutím a odišiel do kuchyne.
„ Nič zvláštne. Len toľko že Payne pristihol Louisa ako mi fajčí ."
Pokrčil som ramenami.
„ Ten ston bol počuť hádam v celom dome. Mladý sa učí dobre."
Zasmial sa Alex a založil si ruky na prsiach.
„ Čo už." Zasmial som sa a prehrabol si strapaté vlasy.
„ Dobre ľudia, ukončujem túto konverzáciu, toto je fakt nechutné. Mali by sme to tu popratať." Ozvala sa Zoya a hneď začala dvíhať plechovky.
„ Niekto nám tu taje."
Zašepkal mi Alex, pobúchal ma po pleci a odišiel do kuchyne odkiaľ sa vrátil Louis.
Liam spolu s Niallom vstali a začali upratovať všetko naokolo. Louis s roztrasenými nohami a rukami im chcel pravdepodobne pomôcť. Ale viac by uškodil ako pomohol. Napriek tomu som ho nechal nech zoberie poháre od drinkov a otočí sa smerom ku kuchyni. Pred tým ako stihol ujsť, som si ho vyhodil do náruče a preniesol celé klbko s vecami do kuchyne a vysadil ho na kuchynskú linku.
Len zasyčal a veci mu skoro vypadli z rúk.
Poháre som položil vedľa neho a jemne ho pohladil po stehne. Povzdychol som si a šiel naspäť do obývačky.

———

Úprimne? Som zmätený...
Hneď po tom čo sme odišli všetci domov som rozmýšľal nad vetou, ktorú mi Alex povedal. Nikdy som nebol zaľúbený...neverím v lásku. Nemám prečo v ňu veriť. Je to pocit, ktorý vo vás vyvolá akurát zmätok...kvôli ktorej by ste robili veci, ktoré bežne nerobíte a ja taký niesom...nikdy som žiadnej omege nepovedal jedine slovo navyše. Každú omegu s ktorou som spal som už nikdy nechcel vidieť. A vždy to bola jednorazovka. Nikdy tam žiadne city neboli. Nikdy som sa nepozeral na to, či to omegu bolí alebo čo sa s ňou deje. No nikdy som neveril ani v to, že spriaznená omega má pach úplne iný ako ktorákoľvek iná...Louis vonia úplne inak, omnoho sladšie a výraznejšie. Spoznal by som ju na kilometer..Kdežto iné, si podľa pachu nedokážem zapamätať. Louis...Louis je iný, no nikdy som si nás nepredstavoval že by sme spolu boli do konca života. Tieto sladké predstavy ma obchádzajú. A som za to rád...niesom romantický typ. Niesom typ, ktorý by dokázal žiť s jednou omegou do smrti. Bojím sa toho. Bojím sa bondu...Bojím sa že prídem o slobodu...

Eeeeeej lidičkyyyyy! 🤣🤣🤣
No dobre, trošku som si vyliala srdéčko, snáď Vám to nevadi. Harryho overthinking som precítila 🤣
Budem rada za koment, vote a ak sa Vám chce môžete mi napísať čo pre vás znamená láska ❤️ rada si to prečítam!
Love yaaaaaaa! 💚💙💚💙💚💙💚
Luna_ ✌🏻
( ešte pred tým ako zdrhnete, kuknite na môj vytvor 😂😂😂 som hrdá sama na seba )

 Harryho overthinking som precítila 🤣Budem rada za koment, vote a ak sa Vám chce môžete mi napísať čo pre vás znamená láska ❤️ rada si to prečítam!Love yaaaaaaa! 💚💙💚💙💚💙💚Luna_ ✌🏻( ešte pred tým ako zdrhnete, kuknite na môj vytvor 😂😂😂 so...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TO BE SO LONELY / L.S / ABOWhere stories live. Discover now