Prebudil som sa na ranné lúče. Otvoril som oči no vzápätí ich znovu zatvoril kvôli prebytočnému svetlu. Pár krát som zažmural a poobzeral sa okolo seba. Vedľa mňa ležal spiaci Louis.
Pery jemne pootvorené vlasy v jemnom rozcuchu a nahé telo nalepené na tom mojom.
Pousmial som sa a vymanil sa z jeho zovretia. Opatrne som sa posadil na kraj postele a prehrabol si kučery.
Postavil som sa a išiel skúmať, kde sa nachádza aspoň kúpeľňa. Po pár minútach som ju aj našiel a keď som uvidel svoje momentálne rozpoloženie chcelo sa mi jačať. Spotené mastné vlasy, kruhy pod očami, napuchnuté červené pery a krk posiaty cucflekmi.
Panebože.. rýchlo som si opláchol tvár vodou a zhrozil sa keď som si uvedomil že som mal byť dávno doma. Behom som zišiel schody a pribehol do obývačky kde Niall v objatí Liama spolu spali. Rýchlo som zobral mobil a pálil do druhej izby Aby ma nebolo počuť. Vošiel som do kuchyne kde som sa oprel o linku. Mobil hlásil slabú baterku no ja som to ignoroval. Namiesto toho som tam mal tri zameškané hovory od sestry a päť správ typu: Vyškriabem ti oči keď prídeš.
Nahlas som si povzdychol a v tom sa mi vybil mobil.
„ Kurva."
Zaklial som pre seba potichu. Prešiel som ku chladničke a vybral pomarančový džús. Otvoril som ho a poriadne sa nalogal.
„ Kriste pane!"
Skríkla na mňa osoba, ktorá sa tu objavila len tak z ničoho nič. Všetok džús čo som mal v ústach som vypľul a až teraz som si uvedomil že pred Niallom stojím nahý.
Zakryl si oči a zabehol naspäť do obývačky.
Uchechtol som sa a poobzeral sa po nejakom oblečení. Našiel som svoju košeľu, rýchlo si ju navliekol na seba a vybehol poschodie.
„ Čo to bolo za hučanie? Koho si vystrašil?"
Zastavil ma Louis v pohybe. On bol tiež nahý na čo som sa usmial.
„ Nemal by si tu pobehovať nahý."
Zapriadol som mu do ucha a oprel ho o stenu.
Vopchal som sa medzi jeho nohy a zahryzol si do pery.
„ Teraz musíš byť ticho." Zašepkal som a svoje prsty som oslinil a následne premiestnil na jeho uzlíček nervov. Usmial som sa a spojil naše pery zatiaľ čo prvý prst som do neho tlačil.
Zastonal mi do ust keď som do neho vopchal naraz tri prsty.
„ Och bože." Zavzdychal keď som prstami zavadil o jeho prostatu. Usmial som sa do bozku a vytiahol z neho prsty.
„ Nemám kondóm, čiže ma budeš musieť dorobiť pusou." Zapriadol som mu do ucha a nasmeroval svoju pýchu do jeho dierky.
Tvrdo som do neho prirazil a ešte pred tým som mu ústa prikryl rukou. Pomaly som sa začal hýbať až kým som nenasadil rýchle a tvrdé tempo.
„ Harryyy!" Kričal mi do ruky a svoje ruky premiestnil do mojich vlasov.
„ Už-už."
Zavzdychal a ja som svoju ruku premiestnil na jeho pýchu a začal mu pomáhať.
Po pár sekundách sa na mojej ruke rozlievala biela tekutina. Opatrne som z neho vyšiel a on sa zošuchol na kolená. Párkrát prešiel po mojej dĺžke, na čo som si zahryzol do pery. Po pár sekundách si strčil moju pýchu narval do úst.
Prekvapene som zalapal po dychu. Začal sa pohybovať smerom dole a hore v pravidelných intervaloch. Bol som blízko. Cítil to som to.
„ Čo to kurva..."
Vyrušil nás z našej aktivity hlas.
Taktiež som nezpozoroval že v blízkosti sa nachádza ďalšia alfa...
Ooops?———
Nejdem sa vyjadrovať k dnešnej kapitole 😂😂😂
Luna_✌🏻💚💙
YOU ARE READING
TO BE SO LONELY / L.S / ABO
FanfictionHarry ako arogantná alfa je na vrcholu v reťazci. Pre neho láska neexistuje. Nikdy nemal vzťah. Každý týždeň strieda omegy jednu za druhou. Ale čo sa stane keď do školy príde malá rozkošná omega? Bude Harry stále taký aký bol? Alebo ho znovu využije...