Hej!
Siostra mi powiedziała, że na Wattpadzie jest mało fanfików związanych z Dream SMP, szczególnie z mniejszymi bohaterami. Nawet nie wyobrażacie sobie mojego zdziwienia! Sama czytam głównie na Ao3, który to serwis opływa tego typu zawartością. Pośpiesznie więc założyłam konto z zamiarem napisania ,,pierwszego w sezonie Tombur", i może moją winą było niedoprecyzowanie tego o czym faktycznie mam zamiar napisać. Rozumiem reakcję ze strony osób, które zobaczyły pierwszy wstęp (który usunęłam) - ,,to pedofilia" czy ,,Tommy nie czuje się komfortowo z tego typu treściami". Ani jednego ani drugiego nie mam zamiaru dodawać do niniejszej pracy, ten ship wstawiłam trochę jako żart (bromance między Tommym i Wilburem xp). Głównymi bohaterami będzie Tommy i Wilbur, ale ich relacja nie wyjdzie ponad to co prezentują nam w filmach, nie musicie chronić swoich oczu przed skazą. Jeśli ktoś wciąż nie czuje się komfortowo może zakończyć czytanie na teraz (lub zamilknąć na wieki).
To opowiadanie o krótkiej wycieczce Tommiego i Wilbura do Disneylandu z Tubbo :>. Wszystko utrzymane na granicy lekkiego absurdu, traktujcie to z dystansem i po prostu cieszcie się tą pracą. Mam nadzieję, że dla mnie pisanie jej będzie tak samo przyjemne jak dla was jej czytanie.
Do zobaczenia w pierwszym rozdziale!
Notka [31III21]
Jako, że wciąż dostaje komentarze od osób wrażliwych na kwestię shipowanie nieletnich to chcę dobitnie podkreślić, że fanfik nie zawiera relacji seksualnej, ani nawet romantycznej. To tylko niepoważna historia z Wattpada, nazwa się ,,Tombur" bo robię sobie śmieszki z relacji Tommy/Wilbur/Tubbo.
Jednocześnie proszę was o nie shipowanie ze sobą twórców, którzy sobie tego nie życzą oraz darowanie sobie komentarzy, będących nadinterpretacją czegokolwiek co napisałam.
A teraz zapraszam do czytania (już po raz drugi ;D)!
CZYTASZ
Tombur, pierwszy w tym sezonie!
FanfictionTommy w sukience Tommy w sukience Tommy w sukience Tommy w sukience Tommy w sukience To wszystko co chcecie wiedzieć. A, jeszcze weekendowa wycieczka do Disneylandu Tommiego i Wilbura, Tubbo jako czwarte koło u wozu bo go lubię, w ostatnim rozdziale...