#8

603 33 3
                                    

Melissa's POV
Når vi kom inn i leiligheten igjen luktet det brent og vi hørte Omar rope "FAEN FELIX DU BARE BRENNER PANNEKAKENE" Vi alle tre så på hverandre og lo. Vi gikk inn på kjøkkenet og ble møtt av et tykt lag med røyk og 6 brente pannekaker som lå strødd utover kjøkkenet. "GUTTER! HVA FAEN DRIVER DERE PÅ MED? OG HVOR ER OSCAR?...." Spørsmålene fortsatte og strømme ut av munnen til Daff.

-"Kom vi går inn på stua så vi slipper alt dramaet" sa Ogge og tok tak i håndleddet mitt og dro meg ut i stuen. Vi satt oss i sofaen og begynte å snakke.
-"BØØØØØØØ!" jeg skvatt og hoppet opp i sofaen og datt senere ned på gulvet. Jeg reiste meg fort opp og ble møtt av både Ogges og Oscars sprut røde fjes. De begge hadde latter krampe og noen få tårer rant ned kinnet til Oscar. "Visste ikke at du var så lettskremt... Hoff, nå vet jeg hva jeg skal gjøre resten av sommeren." sa Oscar og smilte lurt. "Bring it on Enestad" sa jeg og slo han spøkefullt på skulderen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry for dårlig kapittel og dårlige oppdateringer i det siste, men nå har jeg VINTERFERIE 🙌
Thank God, hadde serriøst ikke overlevd enda en uke på skolen. Men jeg har ingen spesielle planer for vinterferien så skal prøve å skrive noen kapittel.
Håper dere likte dette lille kapittelet og sorry for eventuelle skrivefeil.

Stay tuned 😉

-Cecilie ❤️

Onkel Daff? ~Oscar MolanderWhere stories live. Discover now