#7

632 27 3
                                    

Melissas POV
"Ja, Oscar eller Ogge eller hva du vil jeg skal kalle deg. Ja, jeg vil gjerne gå på date med deg" svarte jeg og han dro meg inn i en stor klem. Ingen og da mener jeg ingen, ikke engang mamma ga bedre klemmer enn Ogge. Etter hvert kom Daff og vi begge gikk ut av klemmen. "Hva er det som skjer her?" Spurte han og vi begge så ned i bakken. "Ehhhhm ingenting, vi blir bare litt kjent. Håper det ikke gjør noe. Hun skal jo trossalt være med oss i hele sommer." "HVA...! Onkel, skal vi være med de en hel sommer? Si at han tuller...."
"Ja, vi skal være med alle fire gutta hele sommeren"
"hvorfor...?"
"Det har seg sånn at jeg er "sjefen" deres." Jeg kunne ikke fatte at Onkel var sjefen til gutta, det vil jo si at de er kjent eller noe. Ingen normal 16/17 åringing har en sjef. "Såååå, får jeg spørre hvorfor de har en sjef...?" Sa jeg lavt og håpet egentlig at Onkel ikke hørte det, men det gjorde han.
"Det har seg sånn at guttene er med i et (boy) band som heter The Fooo Conspiracy. De er et av de mest populære bandene akkurat nå. Det trodde jeg moren din hadde fortalt deg..?"
"Åhh, nå forstår jeg hvorfor alle de jentene sto å ropte navnene deres på flyplassen og ba om bilder osv. Men nei, mamma nevnte aldri noe om et boy band"
"Så du har ikke hørt om oss?" Spurte Ogge og så meg dypt inn i øynene. "Nei" sa jeg og rødmet. Jeg rødmet nesten aldri men hver gang jeg så inn i øynene til Ogge var det som om kroppen min gikk amok. "Skal vi gå inn å begynne på frokosten?" Spurte Onkel og vi begge to nikket.

✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
Sorry for et kort og dårlig kapittel men det var alt jeg rakk og skrive i løpet av det to siste ukene. Har vært opptatt med skole musikalen hver dag og i går hadde vi vår siste forestilling. Det er ganske trist at det er ferdig men det betyr jo at jeg får "mer" tid til å skrive på denne historien...(🙌) Jeg skal prøve å skrive ferdig noen kapittel så jeg oppdatere historien litt oftere.
Håper dere likte dette kapittelet❤️

(sorry for eventuelle skrivefeil)
-Cecilie ❤️

Onkel Daff? ~Oscar MolanderWhere stories live. Discover now