Melissa's POV
"Kom hit" sa jeg og dro han inn i en varm og god klem. Jeg kjente at skuldren min ble små fuktig av alle tårene hans. "Vet guttene om dette?" Spurte jeg og så han inn i øynene. "Ja, de vet alt..." sa han og snufset (?). Han la hodet sitt tilbake på min skulder.Ogge's POV
Jeg hadde fortalt Melissa nesten alt. Eller teknisk sett så har jeg jo fortalt henne alt, jeg gikk bare ikke nærmere inn på de fæle tingene jeg har gjort. Den perioden i livet mitt er noe jeg angrer på. Jeg angrer på alt jeg gjorde. Alt jeg sa. ALT!Hvorfor var det min mor som skulle dø? Hvorfor var det min far som skulle forsvinne, uten grunn? Hvorfor var det jeg som ble sittende igjen med ingenting og jeg som måtte bygge opp mitt eget liv?
Hvorfor?Tankene stoppet ikke de bare strømmet inn og ut av hodet mitt. De stoppet ikke, selv om jeg ville. Tårene stoppet heller ikke, de bare rant nedover kinnene mine. Det var jo rene nigarafossen. Men jeg var kjapp med å tørke vekk tårene, slik at Melissa ikke skulle se at jeg gråt. Jeg måtte være sterk!
Etter en liten stund ble vi enige om og droppe det jeg hadde planlagt og dra på Mc donalds istedenfor."Hva skal du ha?" Spurte jeg Melissa, "Chicken nuggets tror jeg, hva skal du ha?" "En big Mac...Gå og sett deg så bestiller jeg." "Men..." "Ikke noe men, jeg betaler så ikke tenk på det. Det var tross alt jeg som inviterte deg med på Date " "Ok" sa hun sjenert og gikk og fant et bord.
Melissa's POV
Jeg gadd ikke å si imot Oscar (A/N når hun er med Ogge kaller hun han Oscar) jeg så at det var noen han holdt hemmelig og som han ikke sa til meg. Jeg viste ikke hvorfor men jeg ble litt redd når Oscar oppførte seg så mystisk.
Men samtidig ble jeg nyskjerrig på hva han skjulte...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Håper dere likte dette korte kapittelet☺️ Sorry for dårlig oppdatering i det siste, og for eventuelle skrivefeil!
-Cecilie ❤️
YOU ARE READING
Onkel Daff? ~Oscar Molander
FanfictionHva skjer når Melissa krangler med moren sin og moren bestemmer at hun skal tilbringe hele sommeren i Stockholm. Der skal hun skal bo hos sin onkel, som hun ikke engang visste eksisterte.... Hvordan vil dette gå? Og hva gjør Melissa når hun får v...