#5

751 26 12
                                    

Ogge's POV
Melissa hadde sovet hele bilturen og jeg kunne ikke slutte å se på henne. Jeg hadde tydeligvis stirret litt for mye fordi Omar knuffet meg hardt i skulderen og kremtet svakt... "Hun er ikke et bilde, du vet det ja?" Sa Omar å små lo. "Ja, jeg vet det. Det var ikke hun jeg stirret på. Det var....ehhm.... bilvinduet. H-Har du sett hvor ovale rutene i bilen her er i forhold til de i bilen til Daff?" Dumme, dumme, idiotiske Oscar... Tror du virkelig Omar går på den dumme unnskyldningen. Hvorfor kan du ikke bare si hva du føler? Hvorfor må du alltid være så jævlig pyse..?
"Hvis du sier det så... Men vi begge vet at du egentlig så på Melissa" sa Omar og knuffet Felix i skulderen. "Men hvis du ikke får ut fingeren og prøver deg på henne, så kommer jeg til å gjøre det. Hun har jo hele pakka, utseende og kroppen, tenk deg hvor digg det kommer til å være inni henne da..." Hvisket Felix og ga oss verdens største pedo blikk. "hahah, lykke til begge to" sa Oscar og lo hånete. "Bare vent" sa jeg ideet jeg la hodet i vinduskarmen og lukket øynene.

Felix's POV
Jeg viste at Ogge likte Melissa man så det på måten han stirret på henne. Jeg kunne jo ikke klage på at han stirret på henne. Hun var perfekt og bare tanken av at vi skal være med henne hele sommeren er helt utrolig.
Vi skal på turné i sommer, men Daff sa at vi ikke skulle si noe til Melissa. Jeg viste ikke hvorfor men det virket som at Daff var litt små redd for at hun skulle klikke eller få sjokk og stikke av, så han valgte å ikke si noe. Om det var det smarteste valget er jeg ikke helt sikker på men det burde jo gå bra.
Alle i bilen sov, bortsett fra meg og Daff (så klart han kjører jo bilen 😂) jeg plugget inn headsetet mitt og satt på Spotify spillelisten min.

➖ (Har dere hørt Spotify spillelistene til guttene ? De er helt utrolige 😍 Anbefaler å sjekke de ut på det sterkeste)➖

*Neste morgen*

Melissa's POV
"Okey så hva helllllvette gjør jeg her?!!!" Tenkte jeg, samtidig som jeg satt meg opp i senga. Jeg kjente noen ta meg på rumpa og når jeg snudde meg satt Felix der, i bar overkropp. Jeg kunne ikke slutte å stirre...."Liker du det du ser?" Spurte Felix og jeg slo han hardt i skuldra. " Auuu, Slapp av...du sov hele bilturen og når vi kom hjem til Daff så gikk vi alle og la oss. Jeg bar deg opp fra bilen og la deg i senga. Og siden jeg ikke ville sove på gulvet så la jeg meg i samme seng som deg..." "Du vet du kunne ha vekket meg ja?" Sa jeg og hørte noen prate utenfor døren... "Ja, men du sov så søtt" Jeg kjente jeg begynte å små rødme... Faen Melissa, du rødmer aldri. Dørhåndtaket gikk opp og inn kom Omar og Oscar.

Oscar POV
"Kom så går vi inn å vekker Melissa" sa jeg til Omar og dro han opp av sofaen. "Når vi kom fram til soveromsdøren hørte jeg latter fra soverommet til Melissa. "Kom vi går inn" sa Omar og åpnet døren forsiktig.
Der satt de, Melissa og Felix i samme seng. Det skulle ha vært meg... Jeg bare sto der, jeg var helt tom... Jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.
"God morgen Oscar" sa Melissa med et smil om leppene. Jeg svarte ikke, jeg bare gikk. Jeg måtte bort. Jeg tok på meg skoene og sprang ut døra. "OOOOSCARRR!" Jeg kjente igjen stemmen, det var Melissa. Dette er din sjanse til å fortelle henne hva du føler. Kom igjen Oscar, dette klarer du.
Jeg stoppet og så Melissa komme springene mot meg i bare pysjen. Der sto vi i korridoren i leilighetsblokken til Daff.
"Hvorfor gikk du bare?" Spurte hun... "Ehhm...J-Jeeeg... m-åtte bare... Nei bare drit i det, jeg vet at du ikke føler der samme" sa jeg å så ned på skoene mine. Jeg kjente noen fingre løfte hodet mitt sakte opp... Jeg møtte blikket hennes og hun kom nærmere...Skulle jeg kysse henne?

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Først vill jeg bare si GODT NYTTÅR🎉 Og tusen takk for at dere leser boken min, der betyr sykt mye for meg at den shiten jeg skriver har litt over 500 visninger...😂 Sorry for et dårlig kapittel men følte jeg burde oppdate historien...
Sorry for eventuelle skrivefeil.

~~~
Først vill jeg bare si at dette er mine meninger so don't hate on me...
Jeg syntes bare at alt dramaet og ryktene rundt Felix er helt idiotisk...
Han deler såpass mye av privatlivet sitt så om han har lyst til å holde en eventuell kjæreste privat. Så la han gjøre det, det er ikke noe vi kan gjøre noe med.

Han er en "normal" tenårings gutt og han må få lov til å bli forelsket, ha det gøy med venner og ikke minst få lov til å være med jente VENNER uten at det skal skapes fake rykter osv...
Det er urolig synd på jenta som ryktene sier at Felix har noe på gang med. Vi vet ikke sannheten så får alt vi vet får hun kansje mye hat uten å fortjene det og uten å vite helt hvorfor, fordi en eller annen sjalu Foooer startet et dumt rykte... Tenk de begge to er mennesker, akuratt sånn som deg og meg, de er mennesker med ekte følelser... Det burde ikke være sånn at man skal få hat for å ha en kjæreste eller få hat for at det sies at du har noe på gang med en av guttene... Vi må støtte dem og ikke spre rykter osv... Tenk; Ville du syntes at det var ok og få hat for å være med vennene dine? Eller få hat for at det sies at du har noe på gang med en person som du aldri har møtt...

NEI!! tror ikke det, så kan vi ikke bare la han være... Jeg syntes bare vi skal slutte å hate på han VI VET IKKE SANNHETEN, så å spre masse dritt om han eller finne på et rykter er bare teit. Du blir verken mer populær eller får fler followers på instagram. Før du skriver noe eller deler ett bilde så kan du tenke deg om før du trykker på tweet eller legg ut. Tenk på om det kan oppfattes anderledes eller skape nye rykter. Alle burde egentlig legge dette bak seg og heller vente til han offentlig gjør et eventuelle forhold. Og når/viss han offentlig et forhold så ska vi støtte han IKKE HATE PÅ HAN ELLER SKAPE FAKE RYKTER !! Vi må vise han at han har oss og at vi elsker han like mye når han har kjæreste som når han ikke har kjæreste.... Vi må vise at vi er en familie, #Fooofamily , fordi akkurat sånn som Fooo Family'en oppfører seg i dag er jeg ikke stolt over å være en del av den....

Det var mine meninger...
-Cecilie ☺️

Onkel Daff? ~Oscar MolanderWhere stories live. Discover now