Část 21

253 13 2
                                    

!!!!PŘEČÍST POZNÁMKU DOLE!!!!

„Byla jsem u Louise na tom doučování“
„A jaké to bylo?“ zajímal se.
„Doučování bylo v pohodě, dokonce jsem to už i trochu pochopila.“
„Tak o co teda jde?“ nechápal.
„Políbil mě.“ podívala jsem se do země

V tichosti jsme seděli na pohovce. Harry v ruce svíral telefon, na kterém si ještě před chvilkou něco dělal. Chtěla jsem něco říct, ale v tu chvíli mě nenapadlo co. Byla jsem ráda, že nevyvádí, teda aspoň doufám, že nebude vyvádět, protože jediné co teď dělá je, že kouká na zamknutý displej jeho telefonu a nic neříká. Chytla jsem ho za levou ruku a zvedla hlavu do výše té mé.

„Nechtěla jsem to, Harry nic se nestalo. Necháme to být, souhlasíš? Já nechci dělat mezi vámi ještě větší dusno. Slíbila jsem mu, že ti to neřeknu, ale já musela. Nechtěla jsem ti lhát a navíc, je lepší, když se to dozvíš teď a ne později třeba od Louise.“

„Jak to mám nechat být? Políbil tě kurva! Víš, že jsem klidný, ale když mě někdo nasere, tak jsem schopný čehokoli.  Uvědomuješ si vůbec, že jsi s ním i spala? A to mám prostě nechat být? Jenom tě políbil? Co bude příště? Prostě tě někde ohne?“ zařval takovým způsobem, až jsem se lekla.

„Budeš mi teď tady vážně vyčítat to, že jsem s ním kdysi spala?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Nevyčítám ti to! Ale štve mě to! Jsi moje holka! Ne jeho a on má tu drzost udělat tohle, chápeš to?! Já jsem přišel o nejlepšího kamaráda, protože se chová jako kretén a dělá mi do holky! Kirsty co mám asi podle tebe dělat? Neřešit to? Nebo mu jít rozbít hubu? Protože já mu chci rozbít hubu!“ zvedl se vzteky ze sedačky a chodil sem a tam.

Chtělo se mi hrozně brečet. Harry měl svým způsobem pravdu. Věděla jsem to moc dobře, ale on musí pochopit, že minulost nejde ovlivnit. Chtěla jsem dělat cokoliv jiného, kromě dohadování se s Harrym. Nenáviděla jsem ani naše malé hádky, natož takové, ke které se zrovna schylovalo.

„Co mám teda udělat? Mám mu tu pusu jít vrátit?“ řekla jsem, aniž bych přemýšlela, co tím způsobím.

„Tak teď si děláš prdel ne? Sakra! Můžeme přestat? Nebudu se rozčilovat kvůli debilovi jako je on!“ posadil se zpátky na sedačku. Hlavu si opřel o opěradlo a zavřel oči. Zhluboka se nadechl. Posadila jsem se blíže k němu a stiskla mu ruku.

„Víš, že jsem to tak nemyslela. Nechci se hádat, ale ty se zbytečně rozčiluješ. Když ti říkám, že se nic nestalo, tak se nic nestalo. Chtěla jsem ti to prostě říct.“ zašeptala jsem mu u ucha a potom ho políbila pod ušní lalůček.

„Jasně, nic se nestalo. Proto jsi mi to ani nechtěla říct a jsi z toho úplně v prdeli. Myslíš si, že nepoznám, když s tebou něco je nebo že nerozpoznám trochu tvoje chování? Nejsme spolu dlouho, ale takových věcí si člověk všimne.“ otevřel oči a podíval se na mě.

„Harry prosím. Neřešme to.“ zvedla jsem se a odešla do koupelny.

.

.

Ráno jsme s Harrym prohodili jenom pár slov cestou do školy. Od té doby, co jsem včera odešla do koupelny, jsme si najednou neměli co říct. Řekla bych, že jsme se spíš jeden druhému vyhýbali. Chtěla jsem se s ním bavit, ale nevěděla jsem o čem. Byl pořád naštvaný, bylo to na něm vidět. I když jsem se ho na to zeptala, popřel to. Pak s ním mám já jednat narovinu, když on to ani nedokáže přiznat?

Vytáhla jsem si ze skříňky učebnici matematiky a uložila jí do školní tašky. Zahlédla jsem Louise, jak jde směrem ke mně. Chtěla jsem co nejdřív odejít, ale při mé smůle se mi zasekl klíček v zamykání.

„Počkej, pomůžu ti.“ zamumlal a odstrčil mě od skříňky. Kývnutím jsem mu poděkovala a čekala, jestli mi pomůže. Louis s úsměvem vytáhl můj klíček od skříňky a vložil mi ho do ruky.
„Ehm, díky.“ poděkovala jsem mu a chystala se odejít. Louis mě ale chytl za loket a otočil si mě k sobě čelem.
„Musíš zdrhat? Nemůžeme si v klidu promluvit?“ prosil mě.

„Louisi, řekla jsem to Harrymu. Pokud nechceš mít problém, tak mě pust a nech mě jít.“
„Chápeš, že se ho nebojím?“
„A chápeš ty to, že já jsem s Harrym a my dva definitivně teda skončili? Nehodlám se s tebou o něčem pořád dohadovat nebo poslouchat pořad nějaké tvoje pošahaný řeči. Nemám na to sílu a ani to nechci řešit!“ řekla jsem to docela nahlas, takže studenti který procházeli se po nás otáčeli. Upoutali jsme i něčí pozornost. Harryho.

„Kouká na nás Harry. Můžeš mě pustit?“ snažila jsem se mu vyškubnout mojí ruku, ale nedařilo se mi to.
„Kolikrát ti mám říkat, že se ho nebojím?“ přitiskl mě ještě blíž k němu.
„ty vůbec nevíš kurva co říkáš! Prostě mě pusť!“ zařvala jsem.

V tu chvíli se k nám přiřítil Harry, který mě odtrhl od Louise a následně mu dal pěstí. Louis sebou škubl a dal si hlavou o skříňku. Harry k němu přistoupil ještě blíž a dával mu jednu pěstí za druhou. Louis jenom stál a nechal se bít.

„Harolde přestaň!“ tahala jsem ho od něj. Byl k nezastavení. Jako kdyby byl v transu. Nikdy jsem ho takového neviděla. V tu chvíli jsem měla z něho strach.
„Sakra přestaň!“ křičela jsem na něj. V tu chvíli se to stalo. Harry se ke mně otočil a dal mi facku.

!!!PŘEČÍST POZNÁMKU!!!

Tralalááá další díl je na světě! :D
Omlouvám se za čekání, ale bylo pololetí a já musela dodělávat jeden fakt nechutný projekt na kterým jsem strávila své mládí :D
Navíc jsem teď přestoupila z jedné střední na druhou kvůli dojíždění, který mi zabíralo hrozně moc času a já byla pokaždé ze školy unavená a neměla potom ani náladu na učení. Při mé smůle jsem se dozvěděla, že škola na kterou jsem přestoupila je hodně těžká a už teď jsem ze všeho v háji, protože vím, že to bude mazec se všechno co potřebuji doučit. Snad to pochopíte :))

Jinak co si myslíte, že se stane v dalších dílech? :P

Přežijte zítra školu a přeji hezký víkend! :)

"Innocent" (CZ, One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat