Část 6

538 27 3
                                    

Z pohledu Kirsty

V noci jsem nemohla vůbec usnout. Bylo mi ho líto, ale co jsem mu měla asi jiného říct? Že se občas spolu vyspíme? Já taková nechci být! Ale jak tak o sobě přemýšlím, tak už to dělám. Spím se Zaynem, vyspala jsem se s Louise a teď ještě Harry. Kdo to bude příště? Nechci dopadnout s nálepkou na čele "Ta holka, co ráda dává" prostě nechci.

Zvedla jsem se z postele a šla si lehnout do zatím mého pokoje. Zachumlala jsem se pořádně pod deku a pokusila jsem se usnout.

Ráno mě probudilo spadnutí tácu a rozbití hrníčku.

 "Harry co to tu děláš?" vylekala jsem se.

Uprostřed pokoje stál Harry se zklamaným výrazem na tváři.

 "Přišel jsem se ti omluvit za můj včerejší výstup a takhle jsem to posral" zanadával.

Vstala jsem z postele a pomohla mu posbírat střepy ze země. Při mé šikovnosti jsem se samozřejmě pořezala.

"Ty jsi trdlo" smál se Harry.

"Pojď semnou do koupelny, vyčistím ti to" vzal mě za druhou ruku a táhl za sebou do koupelny.

Posadila jsem se na roh vany a čekala, než Harry najde lékárničku. 

Vzal mou ruku, na kterou poté natřel dezinfekcí.

"Auuuu" zařvala jsem.

"Nebuď máslo. Musíš něco vydržet" smál se mi.

Po dezinfekci my Harry dal na ruku náplast a poté mi jí zavázal obvazem.

 "Děkuju" pousmála jsem se.

 "Tak co kdybychom dodělali tu snídani?" zasmála jsem se.

 "Jo já souhlasím, mám hald jako vlk. Ale udělám jí já, protože ty s tou tvojí rukou by jsi to teď asi nezvládla" zasmál se.

 "Tak to dopadá, když chceš někomu pomoct" pousměju se 

Vydali jsem se oba směrem kuchyně. Opřela jsem se o kuchyňskou linku a sledovala Harryho jak se snaží udělat vaječnou omeletu se sýrem a šunkou. Můžu říct, že na kluka, který je obden zhulený to dělal velice pilně.

 "Prosím slečno" odsunul mi Harry židli a pokynul abych se posadila

Počkala jsem než se Harry posadí abychom mohli začít jíst

 "Dobrou chuť" usmál se

"Dobrou" popřála jsem a pustila jsme se do jídla.

Bylo to opravdu výborné. Ta chuť sýra úplně přebyla chuť vajíček, takže to nebylo takové moc vajíčkové. Harry nám ještě nalil jablečný džus, který miluju.

 "Bylo to opravdu výborné Harry, díky" poděkovala jsem mu a odnesla nádobí do myčky

 "Nemáš zač, chtěl jsem to napravit" zkousl si spodní ret a lehce zčervenal.

 "Harry, ty se nemáš za co omlouvat, to já bych se měla spíš omluvit tobě. Nepřemýšlím, než něco udělám a pak akorát ubližuji lidem kolem mě. A to já nechci" povzdychla jsem si.

 "Neměl jsem po tobě vyjet. Prostě se o tom už nebudeme bavit souhlasíš?" usmál se

 "Souhlasím" řekla jsem a poté ho objala

"Innocent" (CZ, One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat