Část 15

284 14 0
                                    

"Nechcete večer někam vyrazit?" Zeptal se nás Matty poté, když odcházel domu.

"Dám ti možná vědět, chtěla jsem to tady Harrymu ukázat a hlavně musím koupit tátovi kytku na hrob."

"Aha. Tak když se ti, teda vám bude chtít, tak mi určitě napiš." Usmál se.

Viděla jsem na Harrym, jak se mu zkřivil obličej. Myslím, že se mu s Mattym asi nikam jít chtít nebude. Po celou dobu, co tady byl, se Harry moc vesele netvářil. Sice jsem mu záležitost mezi mnou a Mattym vysvětlila, ale chápu, že mu to musí být nepříjemné. Chtěla bych ho toho co nejvíce ušetřit. S Mattym se sejdu třeba jenom jednou na chvilku. Nechci Harryho dráždit.

"Kirsty se ti určitě ozve, pokud půjdeme. Měj se hezky Matty." Usmál se Harry a zavřel mu dveře před nosem.

Chtěla jsem udržet ten smích, který jsem v sobě dusila, ale prostě to nešlo. Propukla jsem v takový smích, až se Harrym urazil.

"Co jsem měl asi dělat? Vždyť tě tady ten idiot svlékal pohledem!" Zabručel a posadil se na sedačku se založenýma rukama.

"Harry, nežárli, nemáš na co." Posadila jsem se taky a propletla svojí ruku s tou jeho.

Harry pozoroval naše ruce. Po chvilce se začal usmívat a podíval se mi do očí.

"Promiň, cítím se jenom ohroženě." Přiznal.

"Harry, ty nemáš proč žárlit. Včera jsem ti to vysvětlila. Mám tebe a nikdo jiný mě nezajímá. Dokud jsem s tebou, tak se nemáš ničeho bát. To ti můžu přísahat. A vůbec, přestaneme se o něm bavit. Co kdybychom si koupili flašku a šli na moje oblíbené místo?" Skousla jsem mu spodní ret.

"To zní jako dobrý nápad. Budeš dělat při tom i tuhle činnost?" Zasmál se.

"Když budeš hodný a nebudeš otravný tak jo." Políbila jsem ho na na pravý koutek rtu.

Harry spokojeně zapředl a stiskl mi zadek.

"Neblbni, vedle určitě špehuje babča." Zasmála jsem se.

Harry se podíval do obýváku, a kdo tam nestál? Ovšem že babička s nastraženýma ušima.

"Je to tu fakt pěkný." Stiskl mi ruku Harry.

Byli jsme na kopci, ze kterého je vidět na celé Swansea. Bylo tady i pár laviček, takže jsme se na jednu usadili a popíjeli flašku vína, které jsme si koupili ve městě. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a vychutnávala si zase ten pohled na noční Swansea. Chodívala jsem sem s Matty a jednou partou, ke které jsem se vždycky přidávala, když jsem byla zase tady. Je to celkem podobná parta té naší v Londýně. Znají se už taky dlouho.

"Dneska je pátek, takže by tu mohla být u někoho nějaká párty, co kdybychom někam zašli?" Podívala jsem se s nadšením na Harryho.

"A to se chceš někam prostě vecpat?" Zasmál se mému nápadu.

"Ale prd, znám tu ty lidi, určitě někdo pořádá nějakou párty nebo bych mohla zavolat Mattymu, jestli o nějaké párty třeba neví."

"Je fakt, že bych se docela napil něčeho silnějšího než je víno." Přemýšlel nahlas.

"Mám mu teda zavolat?" Zeptala jsem se ho.

"Ale jenom kvůli té párty." Políbil mě.

S úsměvem jsem vytahovala telefon z kapsy mého kabátu. Hledala jsem v kontaktech Mattyho číslo, až jsem ho konečně našla. Vytočila jsem ho a čekala, až mi to zvedne.

"Innocent" (CZ, One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat