Část 14

267 17 4
                                    

Pohodlně jsem se posadila k Harrymu na postel a začala vyprávět.

„S Mattym to bylo všechno poprvé. První pusa, první chození, moje první láska moje první prostě všechno na všechno si vzpomeneš.“ Zasmála jsem se nad tím, jak jsem přemýšlela, co všechno jsme spolu zažili.
„Známe se už od první třídy. I když od 14 bydlím v Londýně, s Mattym to nikdy nepřestalo. Vždycky, když jsem jela zase sem do Swansea, tak jsme byli jenom spolu. S Mattym jsem se poprvé vyspala v den mých 15 narozenin. Je o rok starší, takže měl zkušenosti. Neskončilo to jenom u jednoho sexu. Chodili jsme spolu jenom chvilku, protože nám spíše vyhovovalo naše přátelství.“ Vyprávěla jsem.

„Takže to byl taky tvůj kamarád s výhodami.“ Řekl.
„Matty nebyl jenom kamarád s výhodami. Já jsem ho milovala, ale od tý doby co jsem v Londýně ho mám už jenom ráda. Ale furt k němu cítím takové to pouto. Byl moje první láska, to musíš pochopit.“ Podívala jsem se na něj.
Harry kývnul hlavou na souhlas.
„Babča narážela na takovou jednu věc, co se stala v mých 16 letech. Oni nevěděli, že je něco mezi mnou a Mattym. Brali ho jenom jako mého kamaráda. A když u nás spal, tak jsme spolu spali a při tom nám vtrhla babička do pokoje, jestli nechceme ještě něco k jídlu.“ Zakryla jsem si obličej.
„Harry ani nevíš, jak trapně mi tenkrát bylo. Ona tam stála, my tam leželi na sobě nahatý a ona na nás prostě koukala a pokrucovala hlavou. Pak řekla, ať si to doděláme a odešla, chápeš to?“ Zvýšila jsem nevěřícně hlas.
Harry se začal smát. Nevěřícně jsem na něj koukala a skočila na něj. Nečekal to a lehl si na záda. Dívala jsem se mu do očí a pak ho políbila. Harry si mě přitáhl blíže k sobě a převalil pod sebe. Koukali jsme si do očí a blbě se uculovali.
„Neměl bych na toho tvého Mattyho náhodou žárlit?“
„Nemusíš na něj žárlit, neviděla jsem ho rok. Sice si píšeme, ale rok jsem ho vážně neviděla. Vždyť jsem rok nebyla u babičky. Nemáš důvod žárlit.“ Pousmála jsem se tomu, jak žárlil.
„Takže tady asi furt bydlí co?“ Opatrně se zeptal.
„To bydlí. Můžu se podívat, jestli je doma.“ Zasmála jsem se a vymotala se z jeho sevření.
Přiběhla jsem k oknu a roztáhla závěs. S Mattym jsme měli proti sobě pokoje. Vždycky jsme na sebe mávali a dopisovali si na dálku, když už bylo pozdě večer. Měli jsme u okna automaticky lampičku a dalekohled, protože přece jenom přes ulici něco přečíst není jednoduché.

„Nesvítí se tam, takže není doma.“ Oznámila jsem.
„Je možné, že ho tu potkáme?“
„Harry jak to mám vědět?“ Zasmála jsem se.
„Vždyť tu bydlí, takže je to dost pravděpodobné. Ale pokud chceš, můžu mu napsat, jestli je doma abys ho poznal.“ Ušklíbla jsem se a poslala mu vzdušnou pusu.
„Chápu, že byl první, kdo ti to jako první udělal, ale…“ Zastavila jsem ho zacpáním pusy.
„Harolde!“ Vykřikla jsem a zacpala mu pusu tím, že jsem jí přikryla mojí rukou.

Ten idiot se začal vážně hlasitě smát. Slyšela jsem, jak jde někdo po schodech.
„Jde sem babička.“ Oznámila jsem mu.
Než jsem to stihla doříct, už byla ve dveřích se zakrytými oči. Nevěřícně jsem na ní koukala.

„Nechci vás rušit děti, ale nechcete něco k pití?“ Zeptala se stále se zakrytými oči.
„Babi proč máš zakryté oči?“
„Slyšela jsem tady, jak vykřikuješ Harryho jméno, tak jsem radši zakryla oči.“ Zahihňala se.
„Proboha, klidně si je odkryj, nejsme tu na Adama a Evu.“
„Dobře.“ Odkryla si oči a podívala se po pokoji.
Když se podívala na mě a Harryho tak se pousmála.
„Sluší vám to spolu. Já jenom, že už půjdu spát, tak abyste to věděli.“ Usmála se.
„Neptala ses náhodou, jestli nechceme pití?“
„No ptala, ale taky jsem vám chtěla říct, že jdu spát, takže dobrou noc. A prosím, používejte ochranu.“ Dořekla a rychle zavřela dveře.
„Babi!“ Zaječela jsem.
Jediné co jsem slyšela, byl smích, který se vzdaloval ode dveří. Harry se mezitím rozchechtal taky.
„Dělá tohle normálně?“
„Já nevím, vůbec jí nepoznávám.“ Přiznala sem barvu.
„Uvědomuješ si, že nám právě tvoje bábi dala svolení k sexu?“ Skousl mi ušní lalůček.
„To ale neznamená, že mě tady hned ohneš Harolde, ještě ani nespí.“  Políbila jsem ho a odešla do koupelny. Nafučeně zabručel a sedl si se založenýma rukama zpátky na postel.

„Kirsty?“ Zavolala na mě ráno babička.
„Ano?“ Vystrčila jsem hlavu ze dveří, abych jí lépe slyšela.
„Je tu Matty.“ Zařvala znova.

Hned jak vyslovila jeho jméno, se v mé hlavě spustilo automatické čidlo, které donutilo rozeběhnout se mé nohy dolu do obýváku. Matty tam stál s růži v ruce a usmíval se od ucha k uchu.

„Matty!“ Vykřikla jsem a vtrhla mu do otevřené náruče.
„Počkej, umačkáš si růži.“ Smál se. Když jsem ho drtila ve své náruči.
Odtrhla jsem se od něj a usmála se. Matty mi podal narůžovělou růži. Nádherně voněla. Položila jsem jí na stůl a zase mu vtrhla do náruče. Tentokrát mě umačkával taky.

„Za ten rok ses hrozně změnila Kirsty. Jsi mnohem víc sexy.“ Zašeptal mi do ucha.
„Matty, mám přítele.“ Zasmála jsem se jeho narážce na mou osobu.
„Vážně? A kdo to je?“ Zašklebil se.
„Já, Harry Styles, těší mě.“ Přiřítil se ze schodů, chytil mě okolo pasu jednou rukou a druhou podal Mattymu.

Matty jí přijal a poté se také představil. Všichni jsme se usadili do obývacího pokoje a povídali si.
Harry mi celou dobu držel ruku nebo hladil stehno. Bylo na něm úplně vidět jak Mattymu dává najevo, kdo je můj přítel. Rozhodně tohle bude ještě moc zajímavý týden.

Máme tu další díl :)
Trochu jsem se inspirovala kouskem z mého života, ale ten můj příběh nedopadl tak "šťastně" jako tady... :) 
Příští týden napíšu další díl :) Až budou podzimní prázdniny, tak můžete očekávat dva díly, jelikož naše škola má celý týden volno :)
Snad se vám díl líbil :) Byla bych ráda za jakýkoliv komentář a VOTE :) moc to potěší a je pak větší chuť do psaní :)
Užívejte zbytek neděle :)

PS: Na boku máte fotku Mattyho :) :3 :D 

"Innocent" (CZ, One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat