0.5

13.5K 719 82
                                    

Odamın kapısının çalınmadan açılmasıyla kısa süreliğine kapattığım gözlerimi araladım.

Başımı kapıya çevirip kahvelerimi izinsiz giren kişiye çevirdim.

Görüş alanıma bir çift mavi göz girdi.

Sırtımı yumuşak zeminden ayırıp ayaklarımı yatağın kenarından aşağı sarkıttım.

"Ne oldu?"

"Buraya bir yakışıklının geldiğini duydum da ona geldim."

Sırtını yaslandığı zeminden ayırıp cilveli bir şekilde yanıma gelmeye başladı.

Kaşlarım kendiliğinden çatılırken Ege çoktan yanıma ulaşmıştı.

"Ege sen iyi misin?"

Mavi gözlerini devirip ellerini omuzlarıma koydu. Küçük bir baskı uygulayıp yatağa düşmemi sağladı.

Gözlerim sonuna kadar açılırken kalkmak için yeltendim fakat Ege üzerime uzanıp ellerini tekrar omuzlarıma koydu. Bacaklarını iki yana açıp karnımın üzerine oturdu.

"E-ege s-sen ne yapıyorsun?"

Ege cevap vermeden bileklerimi yakalayıp ellerimi başımın üzerinde birleştirdi. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp nefesini kurumuş dudaklarımın üzerine üfledi.

Kiraz renkli dudaklarını çıldırtıcı bir yavaşlıkta yalayıp keskin mavilerini ürkek ve kızgın kahvelerime çevirdi.

"Ben Ege değilim ki."

Elisa'nın konuşması doldurdu kulaklarımı.

"Üçüncüsü Enes. Fazla...cilvelidir. Gördüğü her insana kur yapar. Cinsiyet farketmez. Bu kişiliğe dikkat edin, sizi baştan çıkarmak için her şeyi yapar."

Kahretsin!

İlk günden karşılaşmak zorunda mıydım?

"Tamam sen Enes'sin değil mi?"

Başını olumlu anlamda salladı.

"Hadi kalk üzerimden."

Başını hızla iki yana salladı.

Yüzünü yüzümden uzaklaştırıp kulağıma çevirdi. Sıcak dudaklarını kulağımın çevresine değdirip nefesini üfledi.

İrkilip başımı ondan uzaklaştırmaya çalıştım fakat Enes elleriyle bunu engelledi.

"Ama ben oyun oynamak istiyorum."

Çocuksu bir tonda söylediği bu şey benim zihnimde çok farklı anlamlarda hayat buluyordu.

Beynimi fazla bulandırmamak adına üstümdeki bedeni var gücümle ittim.

Enes dengesini kaybederken hızla doğrulup onu tutmaya çalıştım ama geç kalmıştım.

Enes'in vücudu çoktan yerle buluşmuş, mavi gözleri etten perdeyi üzerine bir örtü misali çekmişti.

"Kahretsin!"

Yataktan kalkıp Enes'in yanına oturdum. Başını ellerimin arasına alıp sarsmaya başladım.

"Enes uyan hadi, Enes yalvarırım uyan. Kahretsin!"

Kimse gelmeden uyanmazsa bitmiştim ben.

Kesin ilk günden kovacaklardı beni.

Hayır yani üzerimdeyse ne olmuş, sonuçta heteroydum. Etkilenmezdim ki ondan.

Of niye ittim ki çocuğu, kuş kadardı zaten.

"EGE!"

Elisa'nın endişe dolu çığlığı kulaklarıma ulaşırken tek bir kelime döküldü dudaklarımdan.

"Bittim."

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

Bu arada şey Ege kafasını çekmeceye çarpıyor o yüzden bayıldı.

Bakıcı (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin