Kapının açılmasıyla genç bir adam gülümseyerek içeri girdi.
Genç adam Elisa'nın yanına ilerleyip uzattığı elini sıktı ve elini geri çekip bana doğru ilerledi.
Adını bilmediğim ama Ege'nin psikoloğu olduğunu tahmin ettiğim adam birkaç adım uzağımda durup sevecen bir tavırla elini uzattı.
"Merhaba, ben Mert. Ege'nin psikoloğuyum ve sizde Ege'nin bakıcısı Giray olmalısınız."
Göğsümde bağladığım kollarımı çözüp uzattığı elini kavrayarak hafifçe sıktım.
"Evet."
Elimi geri çektim.
"Memnun oldum Giray."
"Bende."
Mert Elisa'ya döndü.
"Ege yukarıda mı?"
Elisa onu başıyla onaylayıp merdivenlere yöneldi. Mert de arkasını dönüp Elisa'nın peşinden ilerlemeye başladı.
İç çekip bende arkalarından ilerledim.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
"Neden almadı ki beni içeri?"
"Başkası olunca dikkati dağılıyormuş."
Oflayıp sağ ayağımla yerde ritim tutmaya başladım.
Kapının açılma sesiyle yaslandığım duvardan ayrılıp kahvelerimi kapıdan çıkan yüzü asık psikoloğa çevirdim.
"Yine mi?"
Mert iç çekip elindeki boş kağıdı Elisa'ya çevirdi.
"Deli olmadığını ve bir psikoloğa ihtiyacı olmadığını söyleyip beni nazikçe (!) odadan kovdu."
Elisa derin nefes alıp eliyle koridorun sonundaki merdivenleri gösterdi.
"Geldiğiniz için teşekkür ederim."
"Rica ederim."
Elisa ve Mert tahta merdivenlere doğru ilerlerken derin nefes alıp bağırdım.
"Hey!"
İkisinin de bakışları bana döndü.
"İsterseniz soruları ben sorabilirim. Ege bana baya alıştı gibi. Cevap vereceğine eminim."
Külliyen yalan.
Mert yanıma gelip gözlerinde oluşan küçümser ifadeyle baktı kahvelerime.
"Ben bunca aydır Ege'ye psikologluk yapıyorum. Bana cevap vermeyen Ege sana mı cevap verecek?"
Göz devirdim.
"Sen sadece kağıtları ver."
Mert elindeki kağıdı ve kalemi uzatıp geri çekildi.
Derin nefes alıp kapının kulpunu indirdim ve içeri girdim.
Koltuklardan birinde oturmuş kitap okuyan Ege'nin yanına gidip karşısındaki koltuğa oturdum.
Mavi irisler anında bana dönerken ayracı kitabın içine bırakıp kapağını kapattı. Kitabı koltuğun yanındaki masaya bırakıp yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Ne oldu?"
"Sana bazı sorular sormak istiyorum."
Ege göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı (Gay)
Short StoryParaya ihtiyacı olan bir genç ve çoklu kişilik bozukluğuna sahip olan bir hasta... En fazla ne olabilir ki?