1.4

8K 444 24
                                    

Yazar Notu: Ege'nin psikoloğu perşembe günleri geliyor. Keyifli okumalar 💜

2 Hafta Sonra

Giray Öztürk

Ege'nin bana soğuk davranmaya başlamasının ardından neredeyse iki hafta geçmişti.

Bu iki haftada ikimizin de hayatında önemli değişiklikler olmuştu.

Mesela Ege ve annesi artık daha yakınlardı. Beraber vakit geçiriyor, hatta bazı geceler Şeval hanım burada kalıyor ve beraber uyuyorlardı. Öte yandan Ege annesiyle ne kadar yakınlaştıysa benden aynı ölçüde uzaklaşmıştı.

Benim hayatımda olan değişikliklere gelirsek, herhangi bir kişilik değişimi vakasına rastlamadığım için Elisa'ya asılmaya son gaz devam etmiştim ve bunun sonucunda asılmalarıma dayanamayan Elisa kız bir sevgilisi olduğunu, erkeklere ilgi duymadığını ve sevgilisiyle yakında evleceklerini itiraf etmişti. Başta şaşırsam da sonradan onu tebrik etmiş ve sevgilisiyle tanışmıştım. Gerçekten tatlı bir kızdı. Onunla çok iyi anlaşmıştık ve sonucunda üçümüz sıkı dostlar olmuştuk. Aslında Elisa'nın olayından sonra farketmiştim ki ben bu konularda ön yargısı olan biri değildim. Aksine bu güzel ilişkiyi destekliyordum.

Bu sürede farkettiğim diğer bir şey ise eski Ege'ye gerçekten çok alıştığım ve onu özlediğimdi.

Bana soğuk davranmaya başladığı ilk zamanlar onun Ege olmadığını düşünsem de sadece bana olan davranışlarının değiştiğini fark ettiğim için bir şey yapamamıştım.

Şimdiyse büyük kapıya yaşlanmış sinir bozucu psikoloğun gelmesini bekliyordum.

Söylemeyi unuttum. Ege seans günü geldiğinde beni değil eski psikoloğunu istediğini söylemişti. Bende el mecbur kabul etmiştim.

Kapının birkaç kez tıklatılmasıyla kahvelerimi daldığı duvardan çektim ve sırtımı kapıdan ayırdım. Derin nefes alıp arkamı döndüm ve büyük kapının kollarını tutarak kendime doğru çektim.

İki kanat geriye doğru açılırken Mert yüzündeki gıcık gülümsemesiyle içeri girdi.

"Merhaba Giray. Nasılsın?"

"Seni görmeden önce daha iyiydim."

Kendi kendime mırıldansam da dışımdan herhangi bir şey diyemedim. Sadece geriye çekilip girmesine izin verdim.

Mert içeri geçerken bende kapıları kapatıp arkasından ilerledim. Merdivenin birinci basamağına adımımı atmışken yukarıdan gelen tiz sesle ikimizin de bakışları merdivenin üst kısmına döndü.

Merdivenin üst kısmında durmuş, pembe peruklu ve kız kıyafeti içindeki bedenle kaşlarım çatılsa da uzaktan bile belli olan mavi gözler bana bunun Ege olduğunun sinyallerini veriyordu.

Ege hızla merdivenlerden inmeye başlarken bir küfür savurup hızla arkamı döndüm ve kapıya doğru koşmaya başladım. Bir yandan da cebimdeki çoklu anahtarı çıkarmaya çalışıyordum.

Kapının yanına geldiğimde anahtarı kilide götürdüm fakat anahtarı çeviremeden kolumun üzerine bir el konuldu. Kolumun üzerindeki el elime inip anahtarı parmaklarımın arasından çekti ve birkaç adım geri çekildi. Bakışlarım Ege'ye kayarken kafasındaki peruğu çıkarmış olduğunu gördüm.

Salondan acı dolu bir inleme gelirken hızla salona yöneldim fakat ensemde hissettiğim keskin acıyla gözlerimin karardığını hissettim.

Nasıl olurda birkaç dakika içinde iki farklı kişiliğe bürünebilirdi?

Bedenim gücünü kaybedip yere yığılırken bile tek düşündüğüm şey Ege'ydi...

Bakıcı (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin