Yeni 1 mesajınız var...
Reklam:
Sizde eğer kararlar vermektem zorlanıyorsanız; bulunduğunuz bölgedeki kişilerle arkadaş olup tavsiyeler alabilirsiniz.
Şimdi ücretsiz linke tıkla ve indir. Maceraya hazır mısın?Aişh reklamlar... nefret ederdi reklamlardan Mina. Ama yine de dikkatini çekmişti bu uygulama. Linke bastı ve yorumları okumak için ekranı aşağı kaydırdı.
KingPingBoy: çok güzel bir uygulama. Cevremde o an kullanan insanlarla konuşabiliyorum. Ama zayıf yönü kız arkadaş edinilecek bir uygulama değil. Ama kaliteli o yüzden bu kadar verdim :) 3/5
MiSaMoEverything: bence çok güzel bir uygulama kaliteli insanlar var. Saçma sapan sorular da almadım. 5/5
LightUpTheSky: okulda zorbalık gören biriydim, çevremde kullananlar varmis onlara sordum ve şuan hayatım gayet iyi. 4/5
Diğer 2 yorumu görmek için tıkla...
Mina merakına yenik düştü ve hemen tıkladı.
Gizli kullanıcı (mavi tik) : hangi lisedesin?
LighUpTheSky: açık adres vermek doğru olmaz ama Serim lisesindeyim. Lütfen başka bir şey sormayın cevaplayamam çok üzgünüm.
Gözleri kocaman olmuş, ani bir sıcaklamayla boştaki elini ensesine attı ve terlediğini fark etti. Onunla... aynı liseyiz... ama neddn sonuna üzgün olduğunu yazmış. Soran kişinin hesabı doğrulanmış zaten, yanında mavi tik var. Mina'nın tuhafına gitsede kıza ne olduğunu öğrenmek zorundaydı. Asabiğliği ağır basmasıyla Yükle butonuna basması bir oldu.
Dikkat: uygulamada yazacağınız konuşmalar
Bizler tarafından konrtol edilip denetlenecektir.
Aynı zamanda kullanmamaniz gerek kelimeler vardır. Saygı sınırları içerisinde konuşmanız dileğiyle~Uygulama Kurucuları
Yine de yüklemek istiyoru musunuz?
Evet HayırMina daha da heyecanlanmıştı ve hemen 'Evet'e bastı ve indirdi. Gerçi kaybedecek bir şeyi yoktu, babası inşaat alanında kafasına yüksek yerden tuğla düşerek vefat etmiş, annesi ise bu acıya dayanamayarak intihar etmişti. Kendisinden büyük olan ablası ise onun eline bir kaç para sıkıştırarak yanından gitmişti. 3 ay... 3 ay içerisinde gerçekleşmişti bunlar. Acaba kaç defa ölmeyi düşünmüştü Mina, kaç defa bileklerine zarar vermişti. Oda biliyordu yaptığının yanlış ve affedilemez bir davranış olduğunu ama yapmıştı.
Uygulama kuruluyor... 1 saniye...
Aişh açılsana artık... bir yandan uygulamaya söverken bir yandan da rastgele önüne gelen her bildirime izin veriyordu. Genelde okumazdı ve geçerdi.
Uygulama şunlara erişmek istiyor;
Görüntü, ses, dosyalar, konum, telefon konuşmalarınız.
Biraz daha bekledi ve sonunda uygulama açıldı.
Programa hoşgeldiniz
Ilk giriş
Dana önce giriş
Hızla ilk girişe bastı.Hoşgeldin yeni kullanıcı;
Öncelikle kullanıcı adınızı giriniz;BeforeDancingMoonlight
Geçersiz kullanıcı adı. Lütfen başka bir ad seç.Aişh, bu benim her yerde kullandığım isim kim aldı... hmm peki o zaman. Dedi öfkeyle.
AfterDancingMoonlight
Kullanıcı adı kabul edilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪 / 𝐍𝐢-𝐤𝐢 ~ 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽
Teen FictionNe bu? Insanlarla konuşmak için uygulama mı? Bir uygulamayı sakın küçümsemeyin. Sizde eğer kararlar vermekten zorlanıyorsanız; bulunduğunuz bölgedeki kişilerle arkadaş olup tavsiyeler alabilirsiniz. Şimdi ücretsiz linke tıkla ve indir. Maceraya hazı...