AÇIKLAMA: Bu kişilerin sadece isimlerini kullanıyorum asla onların karakterleri ya da yapacakları şeyler değildir. Kafamdaki sadece kurgudur ve isim bulamadığım için kullandığım kişiler. Gerçeklikle hiçbir alaksı yoktur teşekkürler
TEBRİKLER!!!
Jay dizlerinin üzerine çöktü ve nefesini düzenlemeye çalışıyordu.
Mina ise yaşadıklarının etksiyle beynini yitirmiş gibi bakıyordu.
Ni-ki'nin yavaş yavaş kendine geldiği görünce hemen ellerini ve ayaklarını çözdüler.
Ni-ki yarı kendinde, yarı değil bir sesle: N-ne oldu böyle...
Mina endişeyle hemen Ni-ki'ye sarıldı...
Mina: İyi misin?
Ni-ki: b-benim size bir şey söylemem lazım... dedi hafiften derin bir nefes alırken.
Jay şüpheli bir şekilde bakıyordu, Mina ise : tamam- tamam olur ama önce şuradan çıkalım olur mu?
Ni-ki olumlu bir şekilde kafasını sallamıştı. Okulu aceleyle terk edip Mina'nın evine geçiyorlardı.
Mina: Jay sen Ni-ki'ye eşlik eder misin?
Jay: tamam?
Mina biraz ilerlemelerini bekledi ardından panikle Beomgyu'yu aradı:
Aradığınız kişi şuanda telefona ceva-
Mina: Ah nerdesin Beom- Sana bi- bişey- demişti gözleri dolarken, tam o sırada telefonu çaldı. Hemen telefona baktı arayan Beomgyu idi. Hızla telefonu açtı.
Mina: Beomgyu- iyi misin? diye bağırmıştı.
Beomgyu: alo? ne var. iyiyim?
Mina: Beomgyu benmim evime gelir misin?
Beomgyu: tht Mina sen şaka mısın?
Mina: LÜTFEN diye bağırmıştı sesi titrerken.
Hava kararmaya başlıyordu Jay ve Ni-ki Mina'nın evine çoktan girmişti.
Mina: Siz devam edin ben 10 dakikaya geliyorum.
Jay: Mina- endişeli bir bakış atmıştı.
Mina: merak etme Beomgyu gelecek onunla konuşmam lazım. Demişti bakışlarındaki keskin bir ifadeyle.
Jay Mina'ya biraz daha yaklaştı, sanki flört ediyormuş gibi eliyle akmış rimelini silmişti. Mina ise hızlı nefes alıp verşyordu bu dıştan bile belli oluyordu. Ardından Mina Jay'in elini tuttu yavaşça indirdi, ardından kafasını olumlu yönde hafifçe aşağı indirdi ve kapıdan çıktı.
Endişeli bir şekilde karanlık bir köşede bekliyordu, endişeliydi çünkü Ni-ki ve Jay bir yana Beomgyu apayrıydı. Bir telefonuna bir etrafa bakış atıyordu, ardından uzaktan gelen Beomgyu'yu gördü. Hızla o yönde koştu, koşarken dolan gözlerini siliyordu.
Mina Beomgyu'nun yanına geldiğinde bütün bedeniyle sarılmıştı. Artık ağlıyordu hem de hıçkıra hıçkıra.
Beomgyu sinirli olsa da o da endişelenmişti. Mina'yı böyle görmeyi beklemiyordu. Nazikçe omuzlarından kollarına düşen hırkasını yavaşça yukarı çıkarmıştı, sonra hafifçe kavradı minik omuzlarını. Kendinden uzaklaştırdı ve Mina'ya bakarak: İyi misin? neyin var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪 / 𝐍𝐢-𝐤𝐢 ~ 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽
Teen FictionNe bu? Insanlarla konuşmak için uygulama mı? Bir uygulamayı sakın küçümsemeyin. Sizde eğer kararlar vermekten zorlanıyorsanız; bulunduğunuz bölgedeki kişilerle arkadaş olup tavsiyeler alabilirsiniz. Şimdi ücretsiz linke tıkla ve indir. Maceraya hazı...