Merhabalar uzun aradan sonra geri geldim, sizleride sıkmadan hemen devam edeyim,
Nasıl bir şeyin içine girmişti Mina, nereden bulmuştu bu uygulamayı, neden indirmişti ki...
Önce bir öğrenci şimdi öğretmen, sıradaki kimdi..?
Öğretmenin kolunu sarmışlardı hemen, ardından okul acil bir kararla 2. Bir duyuruya kadar ara verildiğini duyurmuştu. Jay ve Mina birbirlerine baktılar...
Bütün öğrencilerden okulun acilen boşaltılmasını istediler. Bütün öğrenciler panikle sınıftan çantalarını aldılar. Beomgyu ve Ni-ki Mina ve Jay'in çantalarını alıp okulun bahçesinde bekliyorlardı. Jay ve Mina herkes çıktıktan 10 dakika sonra çıkmışlardı. İkisininde yüzleri bembeyazdı.
Ni-ki: İyi misiniz? Dedi panik bir ses tonuyla.
Jay: iyiyiz bir şeyimiz yok.
Beomgyu: ben artık size iyi misiniz diye sormayacağım çünkü anlatmıyorsunuz. Dedi ve Mina'ya çantasını sertçe uzattı.
Ni-ki: b-benim acil gitmem lazım. Dedi panik bir ses tonuyla ve hızlıca oradan uzaklaştı.
Jay: İstersen seninle eve geleyim?
Mina 'tamam' anlamında kafasını sallamıştı.
Beomgyu ikisine de göz devirdi ve hızla yürümeye başladı.
Yolları ayrılacağı sırada Mina 'Jay bize biraz zaman verebilir misin?' dedi. Jay olumlu anlamda kafasını eğdi ve biraz oradan uzaklaştı.
Beomgyu: ne var? Ne oldu?
Mina: Beomgyu yapma böyle... b-benim şuan...
Beomgyu: Şuan? Ne?
Mina: sana sarılmaya ihtiyacım var.
Beomgyu: Mina bana bir şey anlatmadan artık olmaz üzgünüm. O da farkındaydı yaptığının ağır bir şey olduğunu ama bir kez olsun Mina'nın da onu anlamasını istiyordu. Ve oradan hızla ayrıldı.
Jay hızla yanına geldi ve 'hadi gidelim.' Dedi ve Mina'nın evine gittiler.
İçeri girince Mina salona geçti ve oturdu. Bugün başına gelenleri düşündü ve gördüğü görüntüleride...
Gözleri bir anda dolmuştu ve Jay'in yanına oturmasıyla akıp gitmişti.
Jay: Mina...
Mina: Jay , b-ben ne yapacağım şimdi dedi ve kafasını Jay'in göğsüne yasladı. Jay bir yandan kafasını okşuyor bir yandan da ağlıyordu. İkiside çağresizdi.
Mina içindeki bu ateşe acıya dayanamadı ve oturduğu yerden kalkıp mutfağa gitti. Jay anlamsız bakışlarla Mina'ya bakıyordu. 3 dakika sonra elinde Biralarla geri geldi Mina.
Mina: Bunun sonunda ikimizede kötü bir şey olabilir o yüzden şuan ne yapmak istiyorsak onu yapacağım. Dedi fevri bir hareketle.
Jay: haklısın sanırım. Dedi ve yere oturdu ve birasını açıp dikledi kafasına.
Mina hafif sarhoş gibiydi: Peki sen neden zorbalık yapıyorsun?
Jay: bunu sana bir soruyla yanıtlayacağım, neden o gün kütüphanede bizi izliyodun.
Mina: çünkü zorbalık kötü bir şey engel olmak istedim ama yapamazdım.
Jay: bazen zorbalık yaptığımız kişiler sandığından daha tehlikeli olabiliyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪 / 𝐍𝐢-𝐤𝐢 ~ 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽
Genç KurguNe bu? Insanlarla konuşmak için uygulama mı? Bir uygulamayı sakın küçümsemeyin. Sizde eğer kararlar vermekten zorlanıyorsanız; bulunduğunuz bölgedeki kişilerle arkadaş olup tavsiyeler alabilirsiniz. Şimdi ücretsiz linke tıkla ve indir. Maceraya hazı...