Medya: Ni-ki♡
Umarım hikaye hoşunuza gider. Ben çok ümitliyim. :)
Ni-ki elini uzattı: umarım iyi anlaşırız.
Mina sıkıca tuttu Ni-ki'nin elini: umarım dedi ve gülümsedi...Zil çalmış, ders bitmişti. Lavaboya gitti Mina. Aklına birden dün indirdiği uygulama geldi ve hemen uygulamayı açtı.
Çevrimçi kişiler:
-BeforeDancingMoonlight
-Love&Saveyourself
-hotboyGörünce gözleri kocaman oldu. Şuan 3'üde ona yakındı ve açık gözüküyordu. Mina hemen -BeforeDancingMoonlight'a mesaj attı.
BeforeDancingMoonlight
+ selam
+napıyorsun?
+çevrimiçi gözüküyorsun.
*Görüldü*
'Hah inanmıyorum görüldü mü attı?'
+yha niye görüldü atıyorsun?
-şuan seninle konuşamam.
+yakınımda olduğunu biliyorum.
-ne güzel işte.
+aişh cidden katlanamıyorum sana.
-yine ilk yazan sensin.
+aişh.Mina uygulamadan çıktı ve lavabodan dışarıya adım attı. Öfkeyle çıkarken önündeki Ni-ki'yi göremeyip çarptı.
Ni-ki: iyi misin?
Mina onu görünce sakinleşti ve cevap verdi.
Mina: ah evet iyiyim ya sen?
Ni-ki önce anlamsız bakışlar atsada sonra cevap verdi.
Ni-ki: bende iyiyim ama okulda yeni olduğum için öğle arasinda ne yapacağımı bilmiyorum.
Mina: öğle arası bundan sonraki teneffüs, istersen sana okulu tanitabilirim.
Ni-ki açıkçası çok iyi olur. Dedi ve derse girdiler. Mina heyecanlıydı çünkü Ni-ki'yi yakışıklı bulmuş ve onunla konuşmak istiyordu. Ama teneffüste ne yapacaktı ki? Bu dusuncelere dalmış giderken ders zamanı hızlıca akıp gitmiş, çoktan öğle arası olmuştu. Ni-ki, yanında oturan Mina'ya dönerek 'Ne zaman yaparız?'
Mina önce öylece donakaldı sonra ise bozuntuya vermeden. 'Ahh doğru, hadi gel şimdi gidelim. Yani senin için de sorun olmazsa.'
Ni-ki: benim için sorun yok hadi başlayalım. Dedi ve sevimli bir yüz ifadesiyle Mina'ya baktı. Mina kafa salladı ve okulu gezmeye başladılar.Mina: önce sana lavaboların katlarını göstereceğim. Okulumuz biraz büyük o yüzden kaybolabilirsin, ama zamanla alışırsın.
Mina: 4. Kat çatı katı. Genelde öğrenciler öğle arasında yemeklerini orada yiyiyorlar. Yani izin var.
Kütüphane bu küçük kapıdan içeri girince göreceğin yer. Kapısı küçük ama içi çok büyük. Açıkçası ben en çok kütüphaneyi seviyorum. Arada kitapları düzenleme bahanesiyle gelip eğleniyorum. Dedi ve gülümsedi Mina.Ni-ki: bende önceki okulumdaki kütüphaneyi severdim.
Mina sanki Ni-ki ile yakınlarmış gibi hızla dönüp niye atıldın? Diye sordu, ama göz göze gelince hemen lafı kıvırarak ahh yanii merak ettim, kişiselse anlatmaya da bilirsin. Dedi ve hızla kapıdan içeri girdi, onunla birlikte Ni-ki'de içeri girdi.
Mina: daha kimse yok, normalde kilitli olurdu ama şimdi açık? Dedi kendi kendine.
Ni-ki: woah cidden büyükmüş.
Mina, Ni-ki'nin yüzündeki mutluluğu seyrederken bir kaç kişinin ayak sesini duydu.
Mina: Ni-ki buradan çıkmamız lazım!
Ni-ki: daha yeni geldik ama?
Mina: aişh çok geç kaldık. Dedi ve Ni-ki'nin bileğini tutarak, uzun ve kalın olan kitaplıkların arkasına saklandılar. Çok geçmeden kütüphane kapısının açılma sesinu duydular. 3 gürültülü erkek ve yanlarında, yüzü dayak yemekten kanayan ve şişen bir çocuk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪 / 𝐍𝐢-𝐤𝐢 ~ 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽
Teen FictionNe bu? Insanlarla konuşmak için uygulama mı? Bir uygulamayı sakın küçümsemeyin. Sizde eğer kararlar vermekten zorlanıyorsanız; bulunduğunuz bölgedeki kişilerle arkadaş olup tavsiyeler alabilirsiniz. Şimdi ücretsiz linke tıkla ve indir. Maceraya hazı...