Öncelikle diziyle bi alakam yok. Yanlışların olursa ya da eksiklerim (düzgünce) söyleyin lütfen. Heves ettim yazdım işte.
Bölüm müziği👆👆👆
Bölüm müziğine de Black_NCTzennie karar verdi. Okuyan herkese teşekkür ederim
"Çağatay geri mi geldi?"
Kafasını yavaşça salladı.
"Kulkan bana baksana bir"
Bakmıyordu. Bana verdiği sözü de tutmayacaktı biliyordum. Kulkan verdiği sözleri hiç bir zaman tutmadı ki şimdi tutsun. Aralarında ki düşmanlık asla bitmeyecekti.
"Niye geldin buraya? Sana gelme demiştim. "
Anlamıyordu onu ne kadar sevdiğimi. Evet belki de iyi birisi değildi . Hatta dünyanın en berbat insanıydı o. Vicdansız , gaddar, katil. Gerçi katil olma konusunda ondan bir farkım yoktu ya neyse
"Bok! Seni sevdiğim için geldim. Bir yerlerde akşama kadar oturup ölüm haberini mi bekleseydim?"
Sinirle başını kaldırdı. Bu dediğim hoşuna gitmemişti ama gerçekler acıdır Kulkan Erdenet.
"Sana öleceğimi düşündüren ne? Ben ölmem öldürürüm"
"Yani duyduklarında göre süregelen bütün düşmanları aynı şeyi söylemiş. Kabul et şunu. Çukur yıkılmaz"
Bana kuşkuyla baktı. Ama anlaması lazımdı ölmesini istemiyordum . Bu işe bulaşmak da istemiyordum.
"Sen kimin tarafındasın?"
Ayağa kalktım. Bunu bekliyordum . Şaşırmamıştım.
"Evet. Sonunda bu soruyu sorduğunda göre bana yol gözüktü ."
Histerik bir gülüş attı ve omuz silkti.
"Bunun olacağını biliyordum. Sen de diğerleri gibiymişsin"
Ona doğru eğildim.
"Sen kötüsün kulkan. Kötülerin kazanması için iyilerin sadece seyretmesi gerek. Ama ortada bir kötü olmazsa sorun da olmaz. Bu bataklığa saplanmayacağım. Çünkü eğer ben sağlanırsa sen asla çıkmazsın."
"Beni seviyorsan cesurca yanımda olursun"
"Ben de sana beni seviyorsan bu işleri bırakırsın demiştim. Sen dinlemedin ve şimdi benim dinlememi mi istiyorsun? Bu savaşta yer almam. Cesaret senin sandığın gibi her şeyi göze almak değildir Kulkan. Cesaret her şeyini gözden çıkarabilmektir."
Hiç bir şey söylemedi. Yüzüme bile bakmadı.
"Sana bir hafta süre veriyorum Kulkan. Bu süre boyunca sen iyice düşünürken ilişkimize ara verelim. Kararın değişmezse giderim ve asla geri gelmem."
Şaşkınlıkla ayağa kalkınca onu durdurdum.
"Vazgeçmeyeceğimi biliyorsun. Bizi bitirecek misin?"
"Bu bir haftada kararın değişmediği sürece beni arama, yanıma gelme. Bizi ben değil sen bitiriyorsun Kulkan"
Arkamı dönüp gidecekken, "bekle" dedi.
Elime bir silah tutuşturduğunda kocaman gözlerle ona baktım.
"Kendini koruma lazım. Burası çok tehlikeli"
Silahı bırakmaya çalıştığında buna izin vermedi.
"Bende var zaten"
"Kullanmamaya yemin ettiğin bir silahı neden yanında taşıyorsun ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR ~Akın Koçovalı~
Fanfiction"sen daha ne kadar kaçacaksın benden?" "Senden kaçmıyorum..." "Doğru, kendinden kaçıyorsun" Sadece kurgu . dizide ki bölümler dikkate alınmayacaktır. alınabilir de İstek üzerine yazılan bir kurgu. Okuyan herkese teşeke İnşallah sikimsonik olmaz diz...