"demek Akın son anda gelip aldı"
Kulkan başını salladı. Çağatay inanmayacaktı ama elinden de bir şey gelmezdi. Kulkan ona daha lazımdı.
"Aynen Çağçağ."
"Senin sevgilini?"
"Yani senin değilse benim sevgilimdir herhalde."
"İşine geldi senin de"
"Çağçağ yapma Allah aşkına bak adam bacağımdan vurdu beni."
"Akın nasıl buldu seni? Bu kız ne ara bu şekilde korunacak kadar içli dışlı oldu onlarla?"
Kulkan derin bir nefes verdi bıkkınlıkla. Ne kadar sürecekti bu konuşma?
Bacağında ki sızıyı umursamadan yerinde hafifçe kıpırdandı.
"Bilmiyorum, Çağçağ . Bilmiyorum"
"İyi. Senin yarım bıraktığın işi Cenk tamamlar o zaman."
Kulkan içinden bütün küfürleri saydırsa da , dışından bir şey farkettirmiyordu.
Yerinden kalkıp topallaya topallaya çıktı .
________
"Abla?"
Sonunda ablasını karşısında gören Akın büyük bir rahatlamayla, ablasına koşup sarıldı.
"Şükürler olsun."
"Ah! Ozan dur. Kolum acıdı."
Kız kolunun acısıyla ondan uzaklaştığında Ozan'ın gözlerinde endişe belirdi.
"Ne oldu?"
"Bir şey yok, iyiyim. Merak etme."
Bu arada bütün aile başlarına toplanmıştı.
"Akın sen bir gelsene dışarı." Dedi Cumali. Onlar dışarı çıkarken Ayşe de iki kardeşi salona aldı.
"Ee? Anlatın bakalım çocuklar. Kimsiniz? Kimlerdensiniz?" Diye sessizliği bozmak adına sordu Sultan anne.
"Valla yabancıyız teyzeciğim. Daha önce İstanbul'da yaşamadığımız için tanımazsınız muhtemelen" diye cevap verdi Açelya.
______
"Akın, anlat şu meseleyi düzgünce"dedi Yamaç, Akın'a yaklaşırken.
"Ozan'ı bıraktım. Tam arabaya bindim telefona bir numaradan mesaj geldi. Daha doğrusu konum. Tuzak büyük ihtimalle dedim, sizi aradım. Ama siz açmayınca ..."
"Kendimi tehlikeye atayım dedin, öyle mi?" Diye sordu Yamaç.
"Amca tehlike falan yokmuş, bak. Getirdim kızı. Şimdi ne yapacağız?"
"Konum atan Kulkan, demiştin"
Akın başını sallayarak onayladı Cumali'yi.
"Şimdi Çağatay bu kızı niye öldürmek istiyor?"
"Güvenimizi kazanıp casus olmasını istemiş. Kız yok deyince fişini çekmek istemiş. Tabi bence Kulkan'ın zaafı olduğu için öldürmek istedi."
Yamaç ve Cumali pek inanamamıştı buna. Güler gibi oldular ama bozmadılar.
"Valla ben de inanmadım ilk başta sizin gibi. Ama yapamadığına göre ya kullanmak istiyor ,ya da " duraksadı .
"Şaka gibi ama , ya da aşık olmuş demektir."
"Yani Kulkan'ın zaafı şu anda elimizde."
Yamaç Cumali'ye bakarak gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR ~Akın Koçovalı~
Fanfiction"sen daha ne kadar kaçacaksın benden?" "Senden kaçmıyorum..." "Doğru, kendinden kaçıyorsun" Sadece kurgu . dizide ki bölümler dikkate alınmayacaktır. alınabilir de İstek üzerine yazılan bir kurgu. Okuyan herkese teşeke İnşallah sikimsonik olmaz diz...