öpüşmeye devam ettik
Nisa: yeter !
utanmıştım, adet dönemimdeydim ve canım yanıyordu. Cemal geri adım attı ve özür diledi.
herşey normale dönmüş gibiydi. yemeği yedik, biraz da sohbet ettik.
Cemal: şehire yeni gelmişsin. yarın beraber takılmak ister misin ?
Nisa: olur, çok teşekkür ederim.
yeri ve zamanı kararlaştırdık.
Cemal: ben gideyim artık, geç oldu.
Nisa: hava karardı, bu gece burada kal istersen.
Cemal: burada kalırsam senin için kötü olabilir
ikimizde güldük.
Cemal'in ağızından;
Onun sağlığı için bugün burada kalmamam gerekiyor,
Çünkü, onu bu halde görünce çok azıyorum ve arzularımla başa çıkamıyorum. o şuan adet döneminde olduğu için çok fazla ağrısı var o yüzden üzülerek bu gece onu rahat bırakmam gerek, şu anda yalnız kalması daha iyi.
Nisa: İyi peki o zaman yarın görüşürüz.
Cemal Can: İyi geceler.
Nisa: Sanada.
Cemal Can: O zaman yarın görüşüyoruz.
Nisa:(güler bir vaziyette) Tamam.
Yarın olur
Cemal Can: Bugün aylar sonra ilk defa bu kadar mutlu uyanmıştım. Yatağımdan kalktım ve filtre kahvemi almak için mutfağa gittim. kahvemi içtikten sonra sıcak bir duş aldım ve sonuçta Nisa ile buluşacağım. kokmamama gerek zaten, bide parfüme alerjim var.
Nisa: Bugün çok mutluyum, sanki böyle karnımda kelebekler uçuşuyor, biraz daha yatakta keyif yaparsam adamı ilk günden kaçıracağım. Şu an içimden bunların hepsini günlüğüme yazmak geçiyor,
Sevgili günlük;
Bugün Cemal bana İstanbul'u gezdirecek, heyecanlıyım ama İstanbul'u gezdireceği için değil, onunla ilk defa bir şeyler yapıyorduk. eee malum tanışalı daha 2 gün bile olmadı. her şey çok hızlı gelişmişti ama ne yapayım, onu görünce sanki kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyor onunla geçirdiğim her an kendimi sanki rüyadaymış gibi hissediyorum. Sıcak bir duş aldım, ve telefonuma bir mesaj geldi mesaj Cemal'dendi konum atmıştı.
Cemalimmm: Seni burada bekliyorum
Ben: 20 dakika sonra oradayım
Cemalimmm: Çabuk gel ama özledim seni
Ben: 20 dakikadan önce orda olamam
Nisa: Ay acaba üstüme ne giysem. hmm buldum galiba, onun yanında sönük kalmak istemiyordum. o karizmasıyla ateş ediyor ve onun yanına layık olmalıyım. Ve sonunda Cemal'in attığı konuma varabilmiştim.
Cemal Can: Selam Nisa buradayım. Hoşgeldin, açıkcası gözüm yollarda kaldı özlemişim dünden sonra...
nisanın utanç duyduğu yüzünün domates gibi kızarmasından belliydi.
Nisa: Hoşbuldum.
Cemal Can: Her hangi istediğin başka bir şey var mı?
Nisa: AVACADO
Cemal sırıtarak cevap vermişti;
Cemal Can: Tamam.
Cemal eliyle garsonu çağırdı.
Cemal Can: Biz bide bi avakado alabilir miyiz?
Garson: Tabi efendim hemen getiriyorum.
Nisa: Cemal burda neden bizden başkasın yok?
Cemal Can: Seninle başbaşa kalmak istemiş olamaz mıyım?
tabi bu sırada o bunları söylerken ellerimiz de buluşmuştu. Nisa bi anda ellerini çekti.
Cemal Can: Noldu?
Nisa: yoo bişey olmadı, nerden çıkardın?
Cemal Can: Hani bi anda ellerini çekince..
Nisa:Şu bizim sınıftaki çocuk az önce burdan geçtide görmemiştir, demi?
Cemal Can: (Yeniden ellerimizi birleştirdim ve ona dedim ki) Bişey olmaz merak etme. ben onunla konuşurum, ayrıca nolacak ki?
Nisa: Ama daha ben seni tanıyalı 2 gün bile olmadı.
Cemal Can: Peki bir insanı tanımak için onunla aylarca yıllarca zaman geçirmiş olmak mı gerekir?
Nisa: Hayır, haklısın.
ve siparişlerimizde geldi
kahvaltımızı yaptıktan sonra yola koyulduk
Cemal Can: Seni nereye götürmemi istersin? Kız kulesi olur mu ?
Nisa: hmm oraya daha öncce gittim gitmediğim bir yer olsun.
Cemal Can: Tamam. O zaman Galata kulesine ne dersin?
Nisa: Hmmmm bi düşüniyim. bu şahane bir fikir gibi görünüyor.
Galata kulesine geldik
Nisa: Biliyor musun, bir rivayete göre GALATA KULESİNE kimle çıkarsan onunla evleniyormuşsun.
bu dediğime ikimizde sessiz kaldık. ve sonunda KULEYE çıkabildik bi anda kafamı çevirdim ve Cemal'le gözlerimiz denk geldi dudakları ile dudaklarımın arasında yok denecek kadar az bi mesafe vardı. utanmıştım. dudaklarının sıcaklığını hissedebiliyordum ve bunun yanı sıra hissettiğim başka şeyler de vardı mesela altımdaki sertlik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CemNis & Bad Romance
RomanceCEMNİS SONSUZ nisbar PR CEMNİS OLUCAK nisbar biticek CANIM SIKILDI ÖYLESİNE YAZIYORUM