Nisa'nın ağızından;
Sabah uyanmama sebep olan şey Cemal'in koskocam penisiydi. yine içimdeydi. ve durmadan hareket ediyordu. o hareket ettikçe zevk alıyordum ama evlenmeden istemiyordum. yine orgazm olmuştum. cemal'i sürekli ittirmeye çalışıyodum ama sonra vazgeçtim, çünkü içimde olduğu için penisi habire git gel yapıyordu çok azgındı. ve penisi içimden çıkmıyordu çok şişmiş ve çok sertleşmişti.
ağlamaya başladım çok hızlıydı, canım yanıyordu. Ama Cemal'in umarunda bile değildim.
Cemal: kendini kasmaz mısın?
Nisa: canımı yakıyosun, sana dedim dimi benden uzak dur dokunma bana ''SÜMSÜK''
Cemal'in ağzından;
Onu fazla yordum belki de şuan burda durmam gerekiyor.
Nisa: sonunda durdun (bu sözü ağlar bir pozisyonda söyler) 🥺
Cemal: ağlama canımmm
Cemal'in ağzından
Gözyaşlarını silmek için elini yüzüne götürdüğümde bana yüzünü çevirip elimi ittirmişti.
Cemal: noldu bitanem
Nisa: dokunma bana!!!!!!! Sen benim çok canımı yaktın.
Cemal: özür dilerim aşkımm hmmm ben minik fındık kurduma kendimi nasıl affettirebilirim?
Nisa: ya git 😝
Cemal: gitmiyim gitmiyim gel sen banyo ya gir bende sana kahvaltı hazırlayayım diyip dudağına şöyle yanarlı dönerli ateşli sıcacık huzurlu hissettiren içini rahatlatan bi öpücük kondurup yataktan kalktım.
Nisa'nın ağızından:
Onu çok seviyorum ve çok istiyorum ama ne bileyim işte olmuyor bi şekilde kendimi bırakamıyorum belki de korkuyorum belki çok hızlıyız bu konuda daha tanışalı ne kadar oldu
ki sonuçta ya yanlış anlarsak birbirimizi ya bi sorun çıkarsa bu konuyu (👅 🍌) biraz zaman geçtikten sonra yapsak daha iyi olur.Nisa: Cemal beni yalnız bırakabilir misin?
Cemal: tabiki de bende spor a gideyim bari tekrardan özür dilerim bebeğim😝
Nisa: Görüşürüz 😡
Cemal: tmm (diyip kapıya gittim ve sonra kapıdan çıktım)
Nisa'nın ağızından;
Bi duşa girsem iyi olur of çok ağrım var napıcam aaaaa dayanamıyorum.... Niye bu kadar ağrım var ki öf.
Nisa: alo cemal
Cemal: efendim bitanem, bi dakika senin sesin niye böyle geliyor kıvaranıyormuş gibi iyisin demi bişeyin yok.
Nisa: nerdesin
Cemal: sen iyisin demi bak korkutuyorsun beni ben hemen geliyorum güzelim....
Kapı tıklama sesi gelir ama benim kapıyı açacak bile halim yok her tarafım kan revan içinde
Ben geldim umarım beğenmişsinizdir yorum veya oy kullanırsanız bende beğendiğinizi anlarım yeni bölüm gelsin mi iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CemNis & Bad Romance
Roman d'amourCEMNİS SONSUZ nisbar PR CEMNİS OLUCAK nisbar biticek CANIM SIKILDI ÖYLESİNE YAZIYORUM