Hapis

194 12 0
                                    

Nisa'nın ağızından;

çok yorgundum. gözlerim uykusuzluktan yavaş yavaş kapandı. gözlerimi tekrar açtığımda birisi başımda bekliyordu. korkak korkak gözlerinin içine baktım. 

(???): korkulacak bir şey yok.

içimden bir an ağlamak geldi ama onun karşısında kendimi güçsüz göstermek istemiyordum. her cümlesi içime korku ve ürperti veriyordu. 

Sercan: ben Sercan. seni burada görmekten çok memnunum Nisa.

tek kelime bile edemiyordum. sanki ağızımı oynatamıyormuşum gibi.

Sercan kıkırdadı. bana adeta aşk gibi bakıyordu sapık. bana yaklaştıkça bağırdım. ben bağırdıkça uzaklaştı.

Sercan: sana zarar vermeyeceğim- 

sözü yarıda kesildi. kapıdan 

Celat: Kuzen, SEN ŞİMDİ BİTTİN OĞLUM !!

diyip sercan'ın yüzüne bir yumruk attı baş MAFYA YASİN ve ekibide geldi. çatışmaya başladılar içeriye Cemal ve Berkan da geldi. Cemal hemen Nisa yı alıp oradan uzaklaştı. Berkan ve Cellat Yasin ve Sercan ın işini çoktan bitirmişti bile. bu sırada bizde Cemal ve Nisa'ya bakalım;

Cemal: İyi misin canım?

Nisa: (Korkak bi ses tonuyla) i-iiyiyim ama çok korktum.

Cemal: Tamam canım gel eve gidelim bişey yapmadı demi sana?

Nisa: Bu konuları konuşmak istemiyorum lütfen beni eve götür.

bu sırada içerden Berkan ve Cellat geldi 

Berkan: Nisa'cım iyisin demi .

nisa susar hiçbirşey demez tabi bu konuşmalar yaşanırken Nisa Cemal'in kucağındadır.

Cemal: Tamam beko zaten çok yoruldu hadi eve gidelim.

Berkan Nisa'nın kolunu sıvazlayıp araba ya doğru yol aldı.

Cellat: Kuzen daha korkmana gerek yok işi KÖKTEN hallettim sen rahat ol.

Cemal beni evime götürdü. 

akşam yeğeğimizi yedik, mısırımızı patlattık ve  fim izlemeye koyulduk ikimizde mısır almak için elimizi uzattığımızda tenlerimiz birbirine değdi ve göz göze geldik, dudaklarımız buluştu, ve kapı çaldı gece gece bu satte rahatsız eden PİÇ!! kimdi?


BEĞENDİYSENİZ OY VERMEYİ VE BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN <3 <3

               (TÜM HAKLARI SAKLIDIR)    SEVİLİYORSUNUZ :)

CemNis & Bad RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin