Huzur dolu dakikalar

247 14 0
                                    

Nisa'nın ağızından;

dudaklarımızı birbirinden ayırdık. Bu saatte gelen kimdi ki? Neyse biraz daha kapıyı açmassak herif kapıyı kıracak.

Cemal: Boşver çalar çalar gider.

Nisa: Boş yapma be...

kapıyı açtım ve içeri;

Berkan: Aaaaaa Cemal senin ne işin var burda? ( bunları derken kaş göz işareti yapar)

Lale: Ay Nisocumm geçmiş olsun Berkan anlattı olayı, üüzüldüm hepimiz çok üzüldük demi ENİŞTEE!!! bey.

Cemal: Yaa sorma öyle oldu.

Nisa: Eee buyrun salona geçin bari.  E bende yiyecek bir şeyler getireyim.

Lale: Dur bende sana yardım edeyim hemde sohbet ederiz.

Nisa: Hay hay.

kızlar mutfağa gidince cemo ve beko yanlız kaldılar, ee sen niye hala burdasın ki, dur dur dur yoksa biz mi yanlış zamanda geldik. yoksa...(piç gibi sırıtır aynı zamanda)

Cemal: Yaa ne demessin çok güzel bi anın içine nasıl SIÇILIR'ın tam örneği oldunuz.

Berkan: Hem daha bunun için çok erken değil mi daha siz tanışalı 2 gün  oldu bu ne acele yavaş bii! 

Cemal: Oğlum!!!! AŞKIN yeri ve zamanı olmaz. ee anlat bakalım yengeyle nasıl gidiyor ha?

Cemal'in ağızından;

Berkan: İyi işte noulsun.

kızlar içeri ellerinde meyveler ve atıştırmalık bir şeyler ile geldiler.

 meyvelerimizi yedik, mısırlarımızı patlattık ve filmimizi izledik, saat çok geç olmuştu.

Berkan: E bize müsade.

Nisa: Yine gelin.

Lale: tamam.

diyip kapıdan uğurlamıştım. 

Cemal: ben kalıyım istersen bu yaşananlardan sonra seni yanlız bırakmak istemiyorum.

Nisa: şey-y bilemedim ki şimdi.

Cemal: hadi ama

Nisa'nın ağızından;

diyip üzerime üzerime geliyordu, açıkçası biraz tırsmıştım ona hala sinirliydim GALATA KULESİ'nde olanlar yüzünden, yakınlaşıyo yakınlaştıkça yakınlaşıyo kötü oluyorum garip bakışlar atıyor korkuyorum, diye içimden derken geldi, bir eli eli yanağımı okşuyor, diğer eliyle ise yüzüme yapışan saçları kenera çekiyordu.

Cemal: Ne o yoksa benimle başbaşa kalmaktan mı korkuyorsun ?(mal mal sırıtır)

gıkımı bile çıkaramadım sanki nutkum tutulmuştu.

yavaş yavaş boynuma doğru yaklaştı ve boynumla şöyle yanarlı dönerli, ateş eden bir öpücük kondurdu, ve küçük küçük ısırıklar atmaya başladı. canım yanıyordu çok acıyordu. cemal yüzümdeki ifadeyi gördü ve durdu.

Cemal: Canını acıttığımda lütfen bana söyle bebeğim.

diyip dudağıma gömüldü.

bir eli göğsümle oynuyor, bir yandansa kendini bana bastıyordu.  beni kucağına aldı ve duvara yasladı.

Nisa: Cemal hayır hazır değilim.

Cemal: bi şey olmicak korma, canını yakarsam söylersin ama 

Nisa: evlenmeden yapamam.

Cemal: ...

Cemal sessizce benden uzaklaştı. 

Nisa: Ama birlikte uyuyabiliriz.

Cemal: Senin sexyliğine dayanamayabilirim bilemiyorum( trip atar gibi bir ses tonuyla)

Nisa: Ya lütfen belki küçük de olsa bi...

Nisa'nın ağızından;

dudaklarına yapıştım aslında onu çok istiyordum ama ne bileyim biraz sanki erken gibi of karşı koyamıyorum güzel öpüyor adeta öpüşmüyor da yiyişiyorduk. 

Nisa: (Cemal'in kulağına yaklaştım ve)Seni istiyorum AŞKIM.

Cemal: Bende seni bitanem. hemde o kadar çok ki. peki ya ozaman neden az önce öyle davrandın?

Nisa: Aslında bilemiyorum biraz da korkuyorum bide biz tanışalı daha 2 gün oldu ççok hızlı değilmiyiz sence, ama yinede seni istiyorum evlenmeyi beklesek diyecem daha çok erken bunları düşünmek için.

bunların olduğuna gerçekten inanamıyorum..... gerçekten sadece 2 gün oldu ve biz aşk ve evlenmek bahsediyoruz. bu delice. böyle birşey yaşanmamalı.. bir birimizi tanımı...

dudaklarıma yapıştı. ve beni kucağına alıp odaya çıkardı.


     BEN GELDİM DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM VE GÖRÜŞLERİNİZİ YAZARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM SEVİLİYORSUNUZ.



CemNis & Bad RomanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin