Cemal'in ağızından;
Ahh hayır olmaz hayır şimdi değil,
SİKTİR!! ııhhh şimdi kendini belli edecek, benim niye bukadar büyük bir penisim var ki neden ha neden?
Nisa'nın ağzından;
ahh hayır yine mi ıslandım. eee herkes bize bakıyo of ALLAH'IM ne yapacağız yanımda çamaşır da yok.
Cemal: istemeden oldu pardon(üzgün ve buruk bir ses tonuyla)
Nisa: kes şunu herkes bize bakıyor. bana yaklaşma yeter.
hemen eve gitmek istedim. tüm moralim bozulmuştu. çamaşırım ıslanmıştı ve böyle gezemezdim. hemen ayrılmak için çabaldım.
Nisa: belki de bu günü burada bitirmeliyiz.
Cemal morali bozulmuş bir halde, sadece "iyi" dedi.
beni adeta deli etmişti. bunu bana yapan oydu. ben ortalığı toparlamaya çalışırken, bana kızan da oydu. hiç birşey demedim.
Cemal'in ağzından;
biliyorum onun canını çok yakmıştım ama gerçekten de istemeden olmuştu
nisa arkasına bile bakmadan hüngür hüngür ağlayarak evine gitmişti biliyorum çok canı yanıyordu ama onu sakinleştirmekten başka yapabileceğim hiç birşey yoktu ki o kendini bana elletmiyordu bile.
Nisanın ağızından;
eve gelince kendimi sıcak bi duşun iyi geleceğini düşünerek hemen kendimi banyoya attım. ve Cemal'i düşünerek mastürbasyon yapmaya başladım. işimi bitirdikten sonra tekrardan ağlamaya başladım.
mutfakta şaçlarımı havluyla kurularken aynı anda birşeyler atıştırıyordum. birisi sanki kapıyı alıcaklı gibi vurmaya başladı. irkildim, hızlıca kapıya doğru koştum. kapı deliğinden baktığımda hiç kimseyi görememiyordum. " kim o ?". kapıya vurma sesi kesilmişti. kapııyı yavaşça açtım. göz ucumla etrafa baktım. hiç kimse yoktu. ben bunları düşünürken kafama aldığım ağır darbeyle yere düşmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CemNis & Bad Romance
RomansaCEMNİS SONSUZ nisbar PR CEMNİS OLUCAK nisbar biticek CANIM SIKILDI ÖYLESİNE YAZIYORUM