Cemal'in ağızından: Acaba yanına gitsem mi? hala bana kızgın mıdır ki? Dur bi ben arayayım onu. telefonu çalıyor ama niye açmıyor? merak ediyorum. Acaba evine mi gitsem, neyse daha dayanamayacağım.
evine gelmiştim ve kapının açık olduğunu gördüm şüphelendim kapı niye açıktı? ya eve biri girdiyse ona bişey yapmaya kalkıştıysa korkak titrek adımlara eve girdim evin her yerini aradım kimse yoktu sonra kapının orda bi şey gördüm ve korkmuştum çünkü orda kan vardı bişey olmuştu ve ben hayatımda hiç korkmadığım kadar çok korkuyordum. kapının dibine yaklaştım ve orda bir kart vardı üstündede bir numara yazıyordu hemen üstünde yazan numarayı aradım.
bu sırada nisa ya ne mi oldu alt paragrafı okumanız yeterli olucaktır;
Nisa: ıııhhm noluyo bana nerdeyim ben? siz kimsiniz? ne işim var benim burda? bana ne yaptınız?
Nisa'nın ağızından: Çok korkuyordum başım sanki patlıyacakmış gibi ağrıyordu en son hatırladığım şey kafama aldığım darbe. şu anda burada ellerinde silah olan böyle simsiyah giyinmiş kötü kötü adamlar vardı, ve burası çok soğuk bi yatakta uzanmış ellerim kelepçeyle tavandan gelen ipe bağlı ayaklarımda yatağının yanından gelen halata kelepçelenmiş, Allah'ım çok korkuyorum.
Sercan Mafya: Selam GÜZELİM
Nisa: Bana ne yaptın PİÇ!! yaklaşma , yaklaşma diyorum sana git dokunma bana PİÇ HERİF
Sercan Mafya: Sakin ol güzelim
Nisa: Çek o PİS ELLERİNİ BENDEN. ayrıca bana güzelim de deme.
sessizce ağlamaya başladım.
bu sırada cemal ne mi yapıyor?
Cemal'in ağızından;
arıyorum umarım açar.
------------
Cemal: Nisa nerde çabuk söyle ne yaptın ona PİÇ!
(???): Al burda sadece sesini duyabilirsin.
Cemal: Nisom nerdesin aşkım ?
Nisa'nın sadece inlemelerini duyuyordum. yorgun, acı çeker gibi. ne yapıcağımı bilemedim.
Cemal: neredesiniz ? ne istiyorsunuz ?
(???): ...... çok fazla birşey istemiyoruz. sadece fidye.
Cemal: ne kadar ?
(???): 5 milyon. 3 güne kadar.
.... ben bu kadar parayı bu kısa sürede asla toplayamam. telefon aniden kapandı, bok gibi kaldım.
aklıma Berkan'ı aramaktan başka çare gelmedi (Berkan Nisa'nın aile yakınlarından biriydi abisi sayılır.)
bu arada berkanla bizim de bir geçmişimiz vardı spor salonunda spor yapardık.
telefon çalıyor;
Berkan: Vay CEMO nasılsın BABAAKOOOO
cemal ağlar bir vaziyette...
Cemal: Beko Niso...
cümlenin devamını getiremez.
Berkan: Lan noldu cemal söyle nisa'ya bişey mi oldu
Cemal: Kaçırılmış
hala hüngür hüngür ağlıyordur.
Berkan: Tamam şimdi sakin ol ve bana olayın nasıl gerçekleştiğini anlat.
Cemal: Biz dün onunla GALATA KULESİNE çıkmıştık sonra birbirimize yanlışıkla sürtünmüş bulunduk sonrada biraz tartıştık çünkü herkes bize bakıyordu ve nisann çamaşırı falan ıpıslak olmuştu tartıştıktan sonra evine gitti bende açıkcası rahatsız etmek istemedim çünkü kendini bana elletmiyordu bile.
cemal bu dediklerinin hepsini üzgün boğuk bir ses tonuyla söylüyordu.
Berkan: Tamam tamam iyi yapmışsın da sonra peki
bu sırada berkan'ın da gözü yaşlıdır.
Cemal: Sonrada onu telefonla defalarca aradım ve açmadı açmayınca da merak edip evine gittim, evin heryerinde onu aradım bulamadım sonra da kapının orda kan gördüm çok korktum.
Cemal: fidye istedi 5 milyon tl 3 gün içinde nasıl buluruz ya nasıl imkansız gibi birşey.
Berkan: .... Nisa'nın kuzeni Cellat bilir misin?
Cemal: Hayır daha o kadar birbirimizi tanımıyoruz.
Berkan: Cellat da mafya ama iyi mafya sıkıntı yok ,o halleder, sen şimdi korkma tamam mı?
Cemal: Naıl korkmiyim aq SEVDİĞİM KADIN...
yine ağlamaya başlamıştım.
OY VERİP TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CemNis & Bad Romance
RomantiekCEMNİS SONSUZ nisbar PR CEMNİS OLUCAK nisbar biticek CANIM SIKILDI ÖYLESİNE YAZIYORUM