Medya: SARP KARAHAN
Bismillahirrahmanirrahim
💋5. BÖLÜM "O BENİM KIZIM!"
SARP 'ın Ağzından;
Dün geceden beri deli gibi Lavin'i arıyorduk, bu sokakta olmadığına evleri kontrol ettikten sonra kanaat getirmiştim. Artık soluklanmak için yanımda Lavin'i arayan adamlarla durduk.
"Lan, nereye gitmiş olabilir! Çıldıracağım!" Etraftaki insanlar sabahtan beridir sanki sinema oynar gibi bizi izliyorlardı.
Yanımıza sokaktan Alper gelmişti, elleri cebinde bize göz gezdirdi: "Bulamadın mı kızı?" Pek bir samimiliğimiz yoktu, ve Lavin'i aradığımı nereden biliyordu. "Bir bildiğin var sanırım?"
Başını salladı: "Kızı gördüm, en son Pusat'ın sokağındaydı, yani bir üst sokakta."
Kaşlarımı çattım: "Orada yol kapalı? Yani tekrar buralara dönmüş olmalı?"
Alper anlamadığım bir şekilde sırıtıyordu: "Yardımım dokunur mu bilmem ama, ben yerinde olsam Pusat'ı bir yoklardım."
Dün zaten kafam iyiyken bir de Lavin'in kayıp olduğu daha çok damarıma diken gibi batarken, bir de Alper'in manalı konuşmasına dayamadım. Üstüne yürüyüp yakasından tuttum: "Ne demeye çalışıyorsun lan sen?! Lavin'in Pusat'la ne işi olur?"
Güldü: "Soruyu yanlış soruyorsun Sarp? Asıl soru; Pusat'ın Lavin'le ne işi olur, olacaktı."
Soruyu kendime 2. Şekilde sorduğumda daha mantıklı gelmişti. Alpler'in yakasını onu iterek bıraktım. Herkes bize yaklaşmıştı, konuyu anlamaya çalışıyorlardı. Sesli bir şekilde konuştu: "Anlamadıysan daha açık konuşayım. Seni burada en iyi tanıyan Pusat, o kızla da sanırım yakında evleneceksin. Ee, Lavin seni daha iyi tanımak için Pusat'ı kullanıyor olabilir, ya da tam tersi; Pusat seni ona kışkırtıyor olabilir. Sen bunları bir düşün. Benden tavsiye, kızla evlenene kadar dışarı çıkmasına izin verme Sarp, yoksa kızın sonu senin için iyi olmayacak."
Lan...
Eğer Pusat böyle birşey yaparsa, ona bu sokağı zindan ederim.
O benim Kızım!!
Ben bu düşünceleri aklımdan geçirirken, toplanan kalabalıktan bir ses bağırdı: "Bakın kimler geliyor!!" Başımı yerden kaldırıp uzaktan gelenlere baktım, yaklaştıkça yüzlerini çıkarmıştım.
Lavin
Pusat
Ikisinin birlikte ne işi var?!
Kalabalık iki yana açılmış onlara yol verirken bende ortaya çıkıp dişlerimi sıkarken onlara baktım. Bir kaç metre kala durdular, Lavin'e sinirle soluyarak baktığımda Pusat'a bakmıştı, Pusat direk bana ifadesizce bakıyordu.
Kalabalıktan bir erkek: "Ya bu kız kiminle evleniyor ben hala anlamadım? Soluğu bir Sarp'ın, bir Pusat'ın yanında alıyor."
Kalabalıktan bir kız: "Ikisi de sokağın en yakışıklı abileri, karar veremiyor heralde."
Kalabalıktan bir erkek: "Pusat'ın yanında olduğuna göre-"
Bir adım daha öne atıp sinirden bağırdım: "Kesin sesinizi?!"
Lavin'in Ağzından; ( Yarım Saat Önce )
Pusat beni evliliğe zorlayanın 'Babam' olduğunu beklemiyordu, birşey demediginde odadan çıktım. Salona doğru ilerledim, siyah deri koltuklardan birine oturdum, önümde ki masaya Pusat oturup dirseklerini dizlerine koyup ellerine bakarak konuştu: "Lavin-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİM OL
Teen FictionLavin başını iki yana salladı, bunu kabul etmedi. Gözyaşları beyaz yanaklarına damlalar halinde süzülmüştü. Hıçkırıklarını tutamadı: "Babalık böyle bir şey değil baba, babalık ben küçükken düştüğümde, elimden tutup yardım edendi. Ama şimdi, sen beni...