Medya: SARP
9. BÖLÜM "BANA ENGEL OL"
Sarp arabayı çalıştırdığında Lavin kemerini takıyordu, araba ilerlemeye başladığında Lavin biraz heyecanlıydı. Araba ilerlemeye başladığında Lavin camı açıp yol boyu dışarıyı seyretmek istedi.
Sarp'ın tahmin ettiği gibi yaklaşık 2 saat sonra evlerine ulaşmışlardı. Bu sırada Lavin koltukta yüzü Sarp'a dönük bir şekilde uyuyakalmıştı. Sarp arabayı söndürüp ışıklarıda söndürdükten sonra aşağı indi, arabanın etrafında dolaşıp Lavin'in kapısını açtı. Uzun bir süredir uyuduğu için Sarp ona seslenmekle hiç uğraşmadan kucağına taşımıştı. Hafifliği Sarp için kolaylık sağlamıştı. Sarp evin dış ışıklandırmaları sayesinde önünü görüp evin bahçesine ardından içine girmeyi başarmıştı.
Sarp Lavin'i gördüğü ilk odaya girip yatağa bırakmıştı. Sarp odaya biraz baktı, manzarası harikaydı... Acaba Lavin'e bu yorucu günden sonra daha rahat uyuması için üzerini değiştirse mi? diye içinden geçirdi Sarp. Fakat aklına uyanınca ona kızacağı ve ilk günden kavga edecekleri geldi, ve bu karardan vazgeçti. Sadece ayakkabılarını çıkartıp yorganı üzerine çekti ve bir gece lambasını açıp odadan ayrıldı. Başka bir oda bulduğunda kısa süre içinde yatacak pijamalar ayarlayıp üstünü değişti ve yatağına uzanıp kısa süre içinde uyudu...
LAVIN 'in Ağzından;
Sabah saat sekiz gibi uyanmıştım, yatakta doğrulup etrafıma baktım. Etrafta çok fazla ışık vardı ve gözlerim ağırmıştı, her yer camdı. Yataktan kalktığında üzerimin daha dün giydiğim kırmızı elbisenin olduğunu gördüm. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya girip beyaz gardırobun kapağını yana kaydırdım. Içinde ki kıyafetlere göz gezdirdim, ama hiç benlik bir şey yoktu. Keşke bir valiz hazırlasaydım kendime... Üçlü çekmecelerin bir tanesini açtığımda içinde iç çamaşırlar vardı. Yüzümü buruşturdum ve bir tane dantelli siyah iç çamaşırını parmak ucumla tutup kaldırdım. Tanrım!! Yerine geri koydum ve bir altta ki çekmeceyi açtım, yok artık; gecelikler mi? Sabah sabah bunlarla içimi bunaltmadan kendime giyecek birşeyler seçtim.
Saçlarını açık bırakıp makyaj yapmadan sadece parfüm sıkarak Pusat'ın verdiği kolyeyi taktı ve odadan çıktı. Etrafına bakıp burası cennet mi diye düşündü. Fazla merdivenli olmayan 5-6 basamaktan aşağı inip salona göz gezdirdi.
Mutfaktan çıkan Sarp arkasından Lavin'e yaklaştı. Gülümsedi: "Demek uyandın?"
Lavin biraz korkmuştu, dikkatini sadece manzaraya ve eve vermişti. Ona döndü, bir şey farkettirmeden sadece baktı. Sarp ona biraz daha yaklaşırken: "Günaydın."
Içten bir gülümseme ile karşılık verdi: "Günaydın. Burası çok güzel, fakat bir sorun var."
Sarp böyle bir yerin ne gibi bir sorunu olabilir diye kendi ile çelişti. Lavin: "Her yer cam, ve mahremiyet diye bir şey kalmıyor."
Sarp bunu duyduktan sonra gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. "Burada bizden başka kimse yok, Lavin. En yakın ev 1 saat uzağımızda, benden de şüphe etme. Rahat ol, lütfen."
Lavin bunu es geçti fakat aklında ki diğer soruyu sordu: "Bir sıkıntı daha var." Sarp yine bekledi. "Giyecek bir şeyim yok."
Sarp artık kendini tutamadan güldü: "Ne? Odanda büyük bir gardırop gördüğümü hatırlıyorum?"
Lavin kollarını önünde bağlayıp cevap verdi: "Evet var, ama bana göre bir kıyafet bulamadım. Geceliklerin haddi hesabı yok, o ne öyle?! Bizden önce burada yaşayan çift ile tanışmak isterdim. Bayanın zevklerine hayran kaldım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİM OL
Teen FictionLavin başını iki yana salladı, bunu kabul etmedi. Gözyaşları beyaz yanaklarına damlalar halinde süzülmüştü. Hıçkırıklarını tutamadı: "Babalık böyle bir şey değil baba, babalık ben küçükken düştüğümde, elimden tutup yardım edendi. Ama şimdi, sen beni...